Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de refacere a carosabilului, trotuarelor si spatiilor verzi


Detaliu pentru invitatia numarul 309428
Autoritate contractanta
Compania de Apa Somes S.A.
Cod de identificare fiscala: R 201217
Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca
Telefon: 0264430050
Fax: 0264430886
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lucrari de refacere a carosabilului, trotuarelor si spatiilor verzi
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de refacere a carosabilului, trotuarelor si spatiilor verzi din municipiul Cluj-Napoca, in urma interventiilor la retelele de apa si canalizare.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 10.08.2011 13:15
Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: S.C. Compania de Apa Somes S.A. B-dul. 21 Decembrie 1989, nr.79, Cluj-Napoca, jud. Cluj, Romania, Cod postal: 400604, registratura autoritatii contractante.
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Ap?
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 3, 019, 200.24 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include activitati in domeniul obiectului contractului;Certificat de Atestare Fiscala privind plata la zi a obligatiilor catre bugetul de stat, emis de Directia Generala a Finantelor Publice.Certificat fiscal privind plata la zi a impozitelor si taxelor locale emis de Consiliul local - Directia de taxe si impozite locale.Declaratie privind lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani, insotita de o recomandare/certificat constatator.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.ISO 9001, 14001 si 18001
Documentatia de atribuire este atasata. Garantia de participare: 30.000 lei.Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent exclusiv TVA.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer