Achizitie publica - ?Lucrari de refacere a infrastructurii de desecare din zona administrativa a localitatilor Prundu si Puieni?
Detaliu pentru invitatia numarul 355236
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355236/30.10.2013
Denumire contract: ?Lucrari de refacere a infrastructurii de desecare din zona administrativa a localitatilor Prundu si Puieni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Prundu (Primaria Comunei Prundu)Cod fiscal: 5123640, Adresa: comuna prundu , jud giurgiu, Prundu, Telefon: 0246245120, Fax: 0246245120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna prundu , jud giurgiu, Prundu, Romania, cod postal: 087180, telefon: +4 0246245120, fax: +4 0246245120, persoana de contact: elena mituleasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Prundu, judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de refacere a infrastructurii de desecare din zona administrativa a localitatilor Prundu si Puieni?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari executie conform caietului de sarcini. Facem precizarea ca din valoarea estimata, respectiv 5.934.816 lei, suma de 276.535 lei este aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute(procent 5, 01%) (conform OUG 77/2012 pentru modificarea si completarea OUG 34/2006)
II.1.6) CPV: 45247112-8 - Lucrari de constructii de canale de drenaj (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 934, 816 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 113.165, 62 lei.(pentru echivalenta leu/valuta se va utiliza cursul de schimb BNR din data de 01.10.2013 , pentru echivalenta leu/euro se utilizeaza cursul 1 euro = 4.4560 ron)Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 150 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire: garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si art 87 din HG nr. 925/2006.Date pentru constituirea garantiei de participare: in orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se constituie printr-un document emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original sau prin depunerea cu OP in contul RO93 TREZ 3245 006X XX00 0218 ? Trezoreria Hotarele IMM-urile pot prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006. In cazul in care garantia de participare nu este prezentata in forma indicate mai sus, sau cuantumul acesteia este mai mic decat valoarea solicitata, oferta va fi returnata nedeschisa, oferta respective fiind respinsa conform art 33 alin 3, lit b din HG925/2006 actualizat. AC are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu art. 87 din HG 925/2005
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din val. contractului, fara TVA. Modul de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are oblig.de a deschide la unit. Trez. Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se regasescin categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Restituirea garantiei de buna executie se face conform art. 92 alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, formular F1(inclusiv tertul sustinator). Prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;
- cazier judiciar al societatii si al administratorului, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.- Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular F2;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentarea formular F3. Nota: In cazul in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document- Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular F4; Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere- F4.- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular F5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Reprezentant legal: Corbea Catalin - Primarul localitatii.Comisia de evaluare: Presedinte ? NavargeacIonMembrii? Stoica Ioana- Nedelcu Lidia- Surugiu Oana- Burgui DumitraPersoanele cu functii de decizie la nivelul Autoritatii Contractante: Primar Corbea Catalin, Viceprimar Cristescu Gigi, Secretar Stoica Ioana, Contabil Olteanu Alexandru;Consilieri: Burgui Alexandru, Buca Tudor, Mirea Ion, Stan Marin, Moescu Florentina, Sandu Elena, Preda Mariana, Ticu Ghe. Marin, Ticu D. Marin, Tanase Nicu, Lupu Marian, Macasoi Petrica .Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. ( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate si implicate in derularea contractului)Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. ( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate si implicate in derularea contractului) Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.- Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere professional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de catre traducator autorizat, la data depunerii ofertei. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de atestare in executia lucrarilor de Imbunatatiri Funciare, conform Ordinului 182/19.02.2009 al Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii rurale, pentru aprobarea normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenul din domeniul agricol, activitati de inbunatatiri funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Se solicita informatii privind media cifrei de afaceri globale pentru anii 2010, 2011, 2012((orice documente considerate relevante pentru justificarea indeplinirii cerintei privindcifra de afaceri: bilant contabil/extrase bilant/documente relevante echivalente.- Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani 2010, 2011, 2012.- Cerinta minima: cifra de afaceri medie global ape ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 11.316.562 lei fara TVAConversia cifrei de afaceri globala se va exprima in lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: - 2010 ? 1 euro = 4, 2373 lei- 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei- 2012 ? 1 euro = 4, 4560 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNRIn caz de sustinere financiara, tertul va completa angajament privind sustinerea financiara a ofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru executia celor mai importante lucrari. Certificarile vor indica valori, perioade de executie, benficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client private, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantii vor demonstra prin certificate/documente implicarea inunul sau mai multe contracte de lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita de depunere a ofertei, al caror obiect este similar cu obiectul contractului, cu o valoare cumulata de cel putin 5.658.281lei, fara TVANota: Documentele emise in alte limbi se vor prezenta insotie de traducere in limba romana autorizata/legalizata.Daca din documentele anexateFormularului nr. 7 rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit defectuos obligatiile contractuale, acesta va fi exclus din procedura de atribuire in conformitate cu art. 181 lit. c1 din OUG 34/2006.Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune(proprietate, inchiriere, contract de leasing/conventie) sau un angajament de punere la dispozitie a echipamentelor, instalatiilor, dotarile necesare executiei contractului.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii trei ani cf art. 188(3) lit. d din OUG 34/2006.Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele persoane: - sef santier- Responsabil tehnic cu executia cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care 1 RTE;
- inginer sau subinginer profil energetic, specializarea hidroenergetica- Responsabil cu controlul calitatii- Responsabil SSMInformatii si/sau nivel(uri) mimi(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.CV- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestatea profesionala)-autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente ( aflate in termen de valabilitate la data limita dedepunere aofertelor), sau in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea ( pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare), se accepta si angajamentul de participare (conf.art. 188, alin (3) lit. b din OUG 34/2006Informatii privind subcontractantii: Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor - procedura se finalizeaza prin atribuirea unui contract de lucrari.Informatii privind asocierea: In caz de asociere se va prezenta Acord de asociereInformatii privind tertul sustinatorIn caz de sustinere tehinca si profesionala tertul va completa angajament privind sustinerea tehnica si profesionalaa ofertantului Certificatul ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelorCertificat ISO 14001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarii (exprimata in luni
10
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2013 15:18