Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de ?Refacere a instalatiei de ventilatie la sala bazinului de polo, din cadrul Bazinului Acoperit Oradea?


Detaliu pentru invitatia numarul 353269
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Numar invitatie: 353269/30.08.2013
Denumire contract: Lucrari de ?Refacere a instalatiei de ventilatie la sala bazinului de polo, din cadrul Bazinului Acoperit Oradea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: Claudia Ciarnau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Piata Unirii nr. 1, sala mica a Primariei municipiului Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de ?Refacere a instalatiei de ventilatie la sala bazinului de polo, din cadrul Bazinului Acoperit Oradea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de ?Refacere a instalatiei de ventilatie la sala bazinului de polo, din cadrul Bazinului Acoperit Oradea?
II.1.6) CPV: 45331000-6 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 494, 682 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 9.700 lei.Modalitati de constituire: 1) Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari ; 2) Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO74TREZ0765006XXX005460 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, cod fiscal ; 3) Numerar depus la casieria Administratiei Imobiliare Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
reprezinta 10 % din pretul contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul IMM-urilor. Modul de constituire: Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Criterii de calificare privind situatia personala a ofertantului: ? Se solicita prezentarea unui CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului din documentatie- DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?.Se solicita prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea ? privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 actualizata;Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata;Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata;Nota: - In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.- In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Ilie Bolojan;Viceprimari: Mircea Malan; Ovidiu Muresan;Consilieri locali: Gal Sorin Calin, Unita Lucian, Tau Ioan, Negrean Daniel Dumitru, Bonchis Ioan, Vulcu Daniel Sorin, Dan Octavian, Felea Ioan Adrian, Mohan Aurel George, Campan Ioan, Lascu Tudor Sebastian, Debelka Boglarka Lilla, Dulca Camelia Mariana, Popa Dan Lucian, Filimon Teofil Laviniu, Manea Mihai, Ritli Laszlo Csongor, Pasztor Sandor, Huszar Istvan Eric, Delorean Ion Iulius, Szabo Jozsef, Sarkozi Zoltan, Corches Dorin Octavian, Ile Cristian, Coste Marina Adelina.Director general Administratia Imobiliara Oradea: Beltechi Cristian;Directori generali adjuncti- Benyovszki Tunde, Popescu Cristian;Sef Birou Juridic: Rosan Marioara; Sef Serviciu financiar contabil: Ungur AdrianaPosibili membri ai comisiei: Sef Serviciu tehnic: Halasz Marcela, consilieri Serviciul tehnic: Dorina Bolojan, Vesa Gheorghe, Monica Negrutiu, Sef Birou Achizitii Publice: Adina Marge, Consilieri: Kocsis Iuliana, Ciarnau Claudia, Naomi Vandici. Se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime de calificare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte : -ca informatiile cuprinse sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
- ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice;Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul". Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale ? (Formular nr. 11-INFORMATII GENERALE) din care sa reiasa cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani fiscali incheiati.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantii vor prezenta certificate/documente (care sa contina data, numar de inregistrare) emise de catre beneficiar prin care sa faca dovada ca au executat lucrari similarea caror valoare cumulata sa fie de cel putin480.000 lei fara TVA;Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, Aceasta lista va fi insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor contine informatii referitoare la numarul si data contractului, obiect, pret, semnaturi.Nota: - In situatia in care contractul a fost semnat inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in acesta perioada. -NOTA: Se vor lua in considerare contractele semnate in ultimii 5 ani calculati pana la data stabilita ca termen limita de depunere a ofertelor. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Pentru echivalenta leu/alta valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR.Ex: Cursul euro comunicat de B.N.R. la data de: 31.12.2010 - 1 EURO=4, 2848 RON; 31.12.2011 - 1 EURO=4, 3197 RON, 31.12.2012 ? 1 EURO=4, 4287 RON.NOTA: Pentru ofertantii persoane juridice straine, experienta similara se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate mai sus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., - Declaratie cuprinzand personalul specializat disponibil pentru executarea lucrarilor- prin care sa faca dovada ca detine in mod obligatoriu personal de specialitate atestat si specializat pentru executarea lucrarilor contractate dupa cum urmeaza: -sef santier ? inginer specializat pe domeniul ce face obiectul achizitiei - 1 persoana, - responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de MLPAT/MDRT, in domeniul ce face obiectul achizitiei: minim 1 persoana.Baza legala pentru RTE : Legea 10/1995 privind calitatea in constructii actualizata.- muncitori calificati si necalificati.NOTA: Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate, se va face pe baza urmatoarelor documente: - prezentarea de catre ofertant a copiilor xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, contracte de prestari servicii pentru acestia, sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul;
- pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului se vor prezenta copiile continand mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de studii absolvite prin care sa se dovedeasca specializarea acestora conform cerintelor de mai sus. Pentru responsabilul tehnic cu executia (RTE) se va prezenta o copie dupa atestatul valabil la data limita de depunere a ofertelor.(Nu se va prezenta CV pentru RTE).- declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului., - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - din care sa reiasa ca detine (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a necesarul minim de utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pentru executia lucrarilor. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008, pe domeniul ce face obiectul achizitiei, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil/valabile la data limita de depunere a ofertelorsistem de management al calitatii (sau echivalent) pe domeniul lucrarilor ce fac obiectul achizitiei, valabil la data depunerii ofertelor., Certificat ISO 14001:2004- Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent, pe domeniul ce face obiectul achizitiei, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil/valabile la data limita de depunere a ofertelor;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 18:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer