Achizitie publica - Lucrari de refacere imbracaminti asfaltice efectuate ca urmare a interventiilor la reteaua de apa si canalizare
Detaliu pentru invitatia numarul 353787
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353787/17.09.2013
Denumire contract: Lucrari de refacere imbracaminti asfaltice efectuate ca urmare a interventiilor la reteaua de apa si canalizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania APA BrasovCod fiscal: R1096128, Adresa: Str. Vlad Tepes 13, Brasov, Telefon: +40 268407723, Fax: +40 268471427
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de refacere imbracaminti asfaltice efectuate ca urmare a interventiilor la reteaua de apa si canalizare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de refaceri imbracaminti asfaltice, efectuate ca urmare a interventiilor la reteaua de apa si canalizare, atat pe timp de vara cat si pe timp de iarna, valoarea minima a acordului cadru fiind de 940500, iar cea maxima de 1500000.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 940, 500 - 1, 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare ?15.000 lei, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;
- Se va constitui, in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006, actualizata, prin: a. Ordin de plata in contul Companiei APA Brasov SA: RO81BRDE080SV05660200800 b. Cash, la Casieria Centrala a Companiei APA Brasov SA, str. Crisana nr.1-3, Program zilnic ora: 11-14;c. Scrisoare de Garantie Bancara; d. Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari; e. Prin fila CEC.-pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/alte valute, echivalenta leu/alta valuta se va efectua la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.- Dovada constituirii Garantiei de participare (in cazul Scrisorii de garantie bancara, instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari sau filei CEC) se face prin transmiterea documentului de garantare in original la S.C. Compania APA Brasov S.A., str. Crisana nr. 1-3, Serviciul Relatii cu Publicul, pana la data limita de depunere a ofertei.- Documentul de garantare constituit prin oricare din modalitatile legale prezentate, va fi scanat si atasat in SEAP pana la data limita de depunere aofertelor;
-Cuantumul penalitatilor in cazul unei contestatii respinse pe fond de catre CNSC este de 5.280 lei conform art.278 indice 1, alin.(1) lit.b) din OUG34/2006 actualizataIn cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de facilitatile pentru IMM-uri, acesta va transmite obligatoriu in SEAP declaratia privind incadrarea sa in aceasta categorie.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA si se va constitui conform art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Conform modelului prezentat in sectiunea ?Formulare?.-Declaratie privind eligibilitatea - Conform modelului prezentat in sectiunea ?Formulare?.In cazul in care ofertantul este sustinut economic si financiar sau tehnic si profesional de catre un tert, acesta va trebui sa nu se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conform art.180 din O.U.G. nr.34/2006 (actualizata).-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34 / 2006 (actualizata) - Conform modelului prezentat in sectiunea "Formulare?. In cazul in care ofertantul este sustinut economic si financiar sau tehnic si profesional de catre un tert, acesta va trebui sa nuse afle in situatia care determina excluderea din procedura, conform art.181 li.a, c1 si d din O.U.G. nr.34/2006 (actualizata).-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din O.U.G. nr.34 / 2006 (actualizata) - Conform modelului prezentat in sectiunea "Formulare?. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator si de subcontractant.Persoanele cu functie de decizie: Fatu Dorin-Director General; Popa Teodor-Director Economic; Balan Ilie-Director Tehnic; Sopterean Doru-Director Programe Externe; Cojocaru Gabriel, Sef Sectie Apa; Pintilie Adi-Sef Sectie Canal; Hurghis Dorin-Sef Serviciu Achizitii Publice; Mazilu Sorin- Sef Atelier Transport; Buga Ovidiu- Sef Atelier Miscare Apa; Derzsi Gyula-Sef Atelier Mecanic;Marincas Marcela-Sef Serv.Intern Prevenire Protectie; Matau Gabriela-Sef Laborator Apa Potabila; Cristian Ana-Sef Serviciu I.T.;Craciun Emil- Sef Serviciu Contoare; Dima Carmen- Sef Laborator Ape Uzate; Olariu Bogdan-Sef Serviciu Juridic, Patrimoniu, Actionariat;Vasile Acrivopol Ioana-Sef Serviciu Facturare Incasare; Zlagneanu Valeria- Sef Serviciu Administrativ; Postoaca Marian-Sef Uzina Apa; Nicolau Antoniu- Sef Serviciu Tehnic; Serban Adrian-Sef Atelier Electric; Teodorovici Gavril-Sef Statii Epurare;Sandru Liviu- Sef Sectoare Exterioare; Grusea Gheorghe-Sef Sector Rupea; Munteanu Mircea Radu-Sef Sector Sacele; Ganea Dan-SefProductie;Stroie Ioan-Sef Birou Proiectare; Pupaza Alin- Sef Sector Poiana Brasov-Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - Conform modelului prezentat in sectiunea "Formulare?In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare membru al asocierii. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea Autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor va transmite certificatul constatator in original in vederea verificarii conformitatii documentului depus in SEAP.-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere autorizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante ? pentru persoane juridice / fizice straine.-firmele participante la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile impuse de autoritatile locale pentru lucrarile desfasurate pe domeniul public.( pentru mun.Brasov si Poiana Brasov ? HCL nr.313 /2005 ) cu respectarea executiei straturilor de mixturi asfaltice conform STAS 174/83 si 1338/1/2/3 ? 84; normativul de reparatii CD 138/1991, iar pe timp friguros conform C 16/1984, CD 98/1986, Cd 155/1986 si STAS 174/1986.Dovada se va face printr-un inscris eliberat de autoritatea locala care sa ateste faptul ca firma indeplineste aceste conditii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012)Curs de schimb mediu leu/eoro: 2010:4, 2 lei/euro;2011:4, 237 lei/euro;2012:4, 5670 lei/euro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentruexecutarea ContractuluiNivel specific minim necesar: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune sau ca are acces permanent si nelimitat, pe toata durata desfasurarii acordului cadru la materia prima(asfalt) necesara prestarii serviciilor care fac obiectul acordului cadru (proprietar de statie de asfalt, un contract/precontract cuun detinator de statie de asfalt, valabilpe intervalul de timp in care se va desfasura acordul cadru sauprezentarea unui angajament in acest sens). -Certificatul ISO 9001:2008 sau documente echivalente standardelor ISO 9001:2008 transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabil la data limita de depunere a ofertei-Certificatul ISO 14001:2005 sau documente echivalente standardelor ISO 14001:2005transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabil la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 09:00