Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de refacere invelitori din tigla, reabilitare retea electrica subterana si retea alimentare cu apa


Detaliu pentru invitatia numarul 348142
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M. 02036
Numar invitatie: 348142/06.06.2013
Denumire contract: Lucrari de refacere invelitori din tigla, reabilitare retea electrica subterana siretea alimentare cu apa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02036Cod fiscal: 14783824, Adresa: BUCURESTI, strada SOSEAUA PANTELIMON, numarul 182, sector 2, Bucuresti, Telefon: 0213522498, Fax: 0213522499
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de refacere invelitori din tigla, reabilitare retea electrica subterana siretea alimentare cu apa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul nr. 1 - UM 01824 D Varful Muntelui, Refacere invelitori tigla. Valoare estimata 48.240, 19(fara T.V.A.). Valoarea estimata a contractului nu include cheltuielile directe si neprevazute.Suma aferenta procentului de cheltuieli directe si neprevazute este 0 (zero) lei.Lotul nr. 2 - U.M. 01838 Boboc. Reabilitare retea electrica subterana. Valoare estimata 57.183, 30(fara T.V.A.). Valoarea estimata a contractului nu include cheltuielile directe si neprevazute.Suma aferenta procentului de cheltuieli directe si neprevazute este 0 (zero) lei.Lotul nr. 3 - U.M. 01838 Boboc. Reabilitare retea alimentare cu apa. Valoare estimata 46.294, 18(fara T.V.A.). Valoarea estimata a contractului nu include cheltuielile directe si neprevazute.Suma aferenta procentului de cheltuieli directe si neprevazute este 0 (zero) lei.
II.1.6) CPV: 45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 717.67 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (Formularul 8)se constituie in contul RO53TREZ7025005XXX005585, deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a SECTORULUI 2 BUCURESTI, virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau prin depunere in numerar sau ordin de plata. Se solicita garantia de participare in cuantum de : Lotul I: 900 lei, Lotul II: 1100 lei si Lotul III: 900 lei. In cazul in care, garantia de participare se constituie in alta moneda, echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR afisat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi valabila 60 zile de la data limita de primire a ofertelor, pentru cele trei loturi.In situatia constituirii garantiei printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ofertantul va lua masurile necesare astfel incat documentul original sa fie depus la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita (data si ora) de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.
Garantie de buna executie
Pentru indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada cuvenita in contractul de lucrari, antreprenorul are obligatia sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de 3 (trei) zile de la semnarea contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de pana la 10% din valoarea contractului (fara T.V.A) constituita in lei, reprezentand ??? lei. Garantia de buna executie se constituie anexa la contract. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancarasau de o societate de asigurari. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Daca partile convin garantia de buna executie se poste constitui si sub forma de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante cf HG 1045/2011. Suma initial care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr 1-Declaratie privind eligibilitatea; din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din prevederile art. 180 din OUG 34/ 2006.Formularul nr 2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.Formularul nr. 3-Certificat de participare la licitatiecu oferta independenta.Formularul nr. 4-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 din OUG 34/2006.Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Gheorghe Ciuraru - comandant, Alexe Ion - responsabil birou tehnic, Olguta Ciuciu - contabil sef, Covatariu Cosmina - sef birou contracte si achizitii.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat. Formulare tip eliberate de autoritatile competente in original sau copie lizibila (cu mentiunea conform cu originalul)din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Formularul nr. 5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie. Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul care face obiectul achizitiei, pe ultimiii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii (dupa caz). Declaratie cuprinzand subcontractantii, partea/partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate precum si acordurile de subcontractare, conform Formularului 7.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer