Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de refacere si intretinere sisteme de crestere a gradului de siguranta a zonelor pietonale si pasajelor din Municipiul Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 337813
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Numar invitatie: 337813/18.10.2012
Denumire contract: Lucrari de refacere si intretinere sisteme de crestere a gradului de siguranta a zonelor pietonale si pasajelor din Municipiul Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTICod fiscal: 4433872, Adresa: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Bucuresti, Telefon: 0213138170, Fax: 0213138170
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010941, telefon: +4 0213138170, fax: +4 0213138170, persoana de contact: Constantin Alecsandrescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu- str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de refacere si intretinere sisteme de crestere a gradului de siguranta a zonelor pietonale si pasajelor din Municipiul Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta procedura se refera la lucrarile de refacere si intretinere la instalatiile de crestere a gradului de siguranta a pasajelor si zonelor pietonale din municipiul Bucuresti, cuprinse in Anexa 1B laCaietul de Sarcini.
II.1.6) CPV: 45316000-5 - Lucrari de instalare de sisteme de iluminare si de semnalizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 591, 437 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G nr. 925/2006 mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante. Contul de garantii al ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI- RO18TREZ7015006XXX000213Trezorerie Sector 1;
- In cazul constituirii garantiei de particip. prin instrumente de garantare emise de societati bancare sau societati de asigurari, acestea se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pt. confirmare.- In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emisa de oricare dintre asociati.- In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, va beneficia de prevederile Lg. nr. 346/2004- (reducerea cu 50%)- Formular A.Se va anexa la garantia de participare, documentele ce atesta statutul de IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;Cuantumul garantiei de participare va fi de 205.915 lei.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, precum si in conditiile art.278ยน din OUG din 34/2006.Garantia se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare si dupa constituirea garantiei de buna executie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data constituirii acesteia.Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul, forma si modalitatea stabilita prin prezenta documentatie pana la data si ora specificata in invitatia de participare publicata in SEAP, atrage dupa sine respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent (lei, fara TVA); se poateconstitui in conf cu prevederile art.90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia se va putea constitui siprin retineri succesive(cf. preved.HG nr.1045/2011)in conditiile prevazute de legislatie. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului subsecvent fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind neancadrarea in dispozitiile art.180- Formular 1. Fiecare ofertant individual, ofertant asociat si tert sustinator este obligat sa prezinte aceste documente.- Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181-Formular 2. Fiecare ofertant individual, ofertant asociat si tert sustinator este obligat sa prezinte aceste documente.Tertul sustinator va prezenta o declaratie care sa dovedeasca neincadrarea in prevederile art.181, lit.a, c1 si d.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- Formular 3. Fiecare ofertant individual, ofertant asociat, tert sustinator si subcontractant este obligat sa depuna acest document.Persoanele cu functie de decizie din autoritatea contractanta: -Director Gen.-Alina Roman-Director Adj.-Lazar Ecaterina-Sef Serviciu Circulatie- Nicolae Vasilica-Sef Serv.Achizitii-Alecsandrescu Constantin-Sef Serv.Juridic Contencios-Claudia Tauzeanu-Sef Serv.Financiar Contabilitate Buget- Dana Rozsdas.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular 5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor la bugetul local si bugetul general consolidat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.In scopul sustinerii declaratiei privind eligibilitatea, se vor prezenta: Cazier judiciar al societatii ? se va depune in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si va fi valabil la data depunerii ofertelor;Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii asa cum este/sunt precizat(i) in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. In cazul in care oferta este semnata de o alta persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar si pentru acesta - se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si va fi valabil la data depunerii ofertelor;Cazier fiscal al societatii - se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si va fi valabil la data depunerii ofertelor;Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contrbutiilor de asigurari sociale catre bugetele component ale bugetului general consolidate, precum si a obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale.Lipsa depunerii acestor documente duce la descalificarea ofertantului.In situatia in care, din documentele prezentate, reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art. 180, art. 181, art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie conform cu originalul din care sa ateste ca operatorul economic are autorizata activitatea de functionare similara obiectului procedurii, si anume repararea echipamentelor electrice, lucrari de instalatii electrice, in copie conforma cu originalul. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract. In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartanenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), c^1) si d).In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Atestate, certificate privind apartenenta la categoria profesionala: In vederea respectarii Ordinului 24/2007 si Ordinului 90/2009 emise de Presedintele ANRE, precum si a celorlalte reglementari legale in domeniu, ofertantul va depune atestatul emis de ANRE tip C1A-C2A si F. Acesta se va prezenta in copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul? valabil la data depunerii ofertelor.In cazul depunerii unei oferte in asociere, aceasta cerinta se va demonstra in functie de tipul de lucrare executata de fiecare asociat.Lipsa prezentarii acestor documente in deschiderea procedurii duce la descalificarea ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati, care sa fie egala sau mai mare de 8.000.000 lei.2. Bilanturile contabile pe anii 2009, 2010, 2011, vizate si inregistrate la organele competente, in copie legalizata/ in copie lizibila ?conform cu originalul?., 1. Lista lucrari executate in ultimii 5 ani;2. Sa se faca dovada ca in ultimii 5 ani ofertantul a executat in cadrul unui contractlucrari de executie sisteme de iluminare si de semnalizare pietonala in valoare de 5.000.000 lei, fara TVA. Pentru contractul declarat, se vor prezenta documente suport (recomandari/ certificari de buna executie/documente privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale emise de beneficiar siprocesul verbal de receptie a lucrarilor executate).Fiecare recomandare/certificare de buna executie/document va contine date referitoare la: -numele beneficiarului, denumirea lucrarii, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, orice defecte ale lucrarilor sau alte probleme referitoare la calitatea lucrarilor, orice amanari in receptia lucrarilor, valoarea contractului de lucrari realizata., 3. Declaratie dotare cu echipamente, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folosita asupra unui numar minim de echipamente si utilaje disponibile pentru indeplinirea acordului-cadru. Lista minima a tipurilor de utilaje, conform necesitatilor acordului-cadru este urmatoarea: -Autoplatforma de lucru la inaltime-2buc, -Autoutilitara-1buc, -Autoturism de interventie -2buc, -Masina de taiat beton/asfalt-2buc, -Masina de carotat asfalt ? 3buc., Lista cu personalul de specialitate- Personal minim: - Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate: 1 persoana, -Electrician autorizat ANRE gradul IIB: 1 persoana, --Electrician autorizat ANRE gradul IIIB: 1persoana, --Inspector protectia muncii: 1 persoana, -Manager de proiect ? 1 persoanaSe vor prezenta CV pentru persoanele desemnate precum si Declaratii de disponibilitate., Declaratie asigurare risc
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Prezentarea de documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita dedepunere a ofertelor, pentru domeniul executie lucrari de reabilitare, intretinere si mentinere instalatii electrice., 2. Prezentarea de documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de mediu conform ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru domeniul executie lucrari de reabilitare, intretinere si mentinere instalatii electrice.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer