Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010-2,95 Km Drum comunal ?-comuna Titesti,Jud.Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 341373
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TITESTI (PRIMARIA TITESTI)
Numar invitatie: 341373/21.12.2012
Denumire contract: ?Lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010-2, 95 Km Drum comunal ?-comuna Titesti, Jud.Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TITESTI (PRIMARIA TITESTI)Cod fiscal: 15170186, Adresa: COM.TITESTI, JUD. VALCEA, Titesti, Telefon: 0250756903, Fax: 0250756903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM.TITESTI, JUD. VALCEA, Titesti, Romania, cod postal: 247492, telefon: +40 250756900, fax: +40 250756903, persoana de contact: PETRU ROUA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI TITESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010-2, 95 Km Drum comunal ?-comuna Titesti, Jud.Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia proiectarii si alucrarilor de ?Lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010-2, 95 Km Drum comunal ?-comuna Titesti, Jud.Valcea unde valoarea lucrarilor este de 2.748.724 lei, valoarea serviciilor de proiectare este de 105.037 lei iar impreuna au valoarea de 2.853.761 lei la care se va contractul initial .Servicile de proiectare se vor executa urmataorele faze: Faza 1 ? Intocmirea proiectului tehnic, a detaliilor de executie si a caietelor de sarcini, inclusiv intocmirea documentatiilor pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii) pentru realizarea lucrarilor ;Faza a 2-a ? Asistenta tehnica pe intreaga perioada de implementare a proiectului
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 140, 558 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
57.000. lei in situatia in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantia de participarein conformitate cu prevederile art 278 ind.1 lit b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareGarantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar cu viza bancii ofertantului in contul RO93TREZ67624840271XXXXXdeschis la Trez Brezoi Valcea- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21; - scrisoare emisa de societate de asigurare- Curs leu/euro ? 1 Eu=4, 2955 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la Trezorerie cf HG nr.1045 din 19/10/2011 - scrisoare de garantie bancara Formular nr 21; - scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomularPersoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva Se solicita completarea Formularului nr.2 ;2. Declaratie privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG nr. 34/2006In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi dem sit econ si finan si/sau capacit tehn si prof invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autorit contract are dreptul de a exclude din procedura apl pentru atrib contr de achiz publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indepl sau si-a indepl in mod defectuos oblig contractuale, din motive imputabile ofert in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii benef acestuia, potrivit prev art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru dem. faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din sit prev la art.181 din OUG nr. 34/2006, orice doc considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte doc echiv emise de autoritati competente din tara respectiva. Se solicita completarea Formularului nr.3;3.Se solicita, daca este cazul, pentru tert sustinator, completarea anexei Formularului nr 3;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 ;Se solicita completarea Formularului nr.4; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare ;Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in unal din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura;Persoanele cu functie de decizie sunt : DANES CATALIN ? PRIMAR ;ROUA PETRU ? SECRETAR;NICU EUGENIA ? CONTABIL SEF ;Persoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea proceduri de atribuire , ConsiliulLocalTitesti : Toti consilieri : ROSCA ADRIAN ;ACHIM SPIRIDON;ACHIM MARINICA;TUTA CONSTANTIN;CALINOIU MIHAIL ;STEFAN CONSTANTA ;VLADESCU FLOREA;POPESCU MIHAI;TELEBUS PETRE;Se solicita completarea Formularului nr. 5; Declaratie privind indeplinirea obligatiilor ;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.;Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul? ;Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?;Cazierul fiscal al firmei ofertante , original , copie legalizata, copie lizibila ?conform cu originalul?.;Cazierul juridic al firmei ofertante , original , copie legalizata, copie lizibila ?conform cu originalul?.;Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.;Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat; Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.;Cerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, informatiile mentionate in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor , insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;codul unic de inregistrare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);structura actionariatului;numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;domeniul de activitate principal;domeniile de activitate secundare;situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);activitatile autorizate . Documentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ???conformcu originalul??, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile in perioada desfasurarii procedurii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - 1.Fisa de informatii generaleFormular nr. 7 ? prezentarea situatiei pe cel putin 3 ani anteriori .Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectivOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani, care sa fie de cel putin5.200.000 lei din astfel : Proiectare si asistenta tehnica-200.000lei si Executie-5.000.000leiIn cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de 2.600.000 lei astfel: Proiectare si asistenta tehnica-100.000lei si Executie-2.500.000lei. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asig sustin financnu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proc de atrib cf prev art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., din OUG nr. 34/2006, Cerinta nr. 22. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale , negrevate de datorii , linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrari pentru perioada de 3 luni in suma minima de 770.000 lei ., Cerinta nr. 33.Ultimile 3 bilanturi contabile, vizate si inregistrate de organele competente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2 Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate conform form 9(dar nu mai mult de 2contracte)In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form Ofert treb sa fi final in ult 5 ani ? 2007 ÷ 2011 , inclusiv 2012 pana la data depunerii ofertelor, maxim 2 contracte lucrari de drumuri (executie sau modernizare drumuri ) a caror valoare cumulata sa fie in valoare de minim 2.500.000 lei fara TVA(conf. Art.9 lit.a ? HG 925/2006). Se solicita completarea Formularului nr. 10Pv de receptie la terminarea lucr si o recomandare din partea beneficiarului lucrarii respective.Val vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre Banca Nationala a tarii resp in care s-a facut inreg si va specifica ratele utilizate in oferta depusa, 3. Fisa/fise de informatii privind experienta similara - Formular nr. 10 ? pentru principalele servicii prestate conform formularului nr. 11(dar nu mai mult de 2 contracte)Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani -2009 ÷ 2011, inclusiv 2012 pana la data depunerii ofertelor, maxim 2 contracte servicii de proiectare drumuri sau proiectare modernizare drumuri a caror valoare cumulata sa fie in valoare de minim 100.000 lei fara TVA(conf. Art.9 lit.a ? HG 925/2006). Se solicita completarea Formularului nr. 11, 4. Valorile vor fi exprimate in lei si in Euro la cursul leu /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv., Utilaje/Dotari5.Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de servicii, -.mijloace de transport;
-.tehnica de calcul specializata compusa din echipamente hardware si software- echipament topografic (statie topo si nivela);In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulareDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Formular nr.16.Ofertantul trebuie sa detina utilajele minim necesare pentru indeplinirea contractului conformpropunerii sale tehnice si financiare., In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Se vor declara toate utilajele si echipamentele necesare in vederea realizarii contractului executie lucrari , prezentind documentul care atesta detinerea ? dotare proprie, inchiriere sau punerea la dispozitie a utilajelor instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului dar minim: - utilaje terasiere(autogreder, buldozer, buldoexcavator, compactor)rulou compactor-laboratoare de analiza pentru asfalt si betoane- autobasculante- repartitor asfalt- statie de asfalt, Dotari necesare pentru prestarea serviciilor de proiectare : - 1 Autoturism Teren- 1 autoturism- 3 Calculatoare- 1 Xerox color ? A3-A4- 1 Statie totala topo- Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In acest caz se vor prezenta documente justificativepentru utilajele ce fac obiectul sustinerii tehnice., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitateatehnica si/sau profesionala invocind si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de adovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantuluiresursele tehnice si profesionale invocate. (Formular nr 17, Formular nr 18, Formular nr 19)Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle intr-o situatie care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 din OUG nr.34/2006, modificata si completata, motiv pentru care va depune o declaratie in acest sens., Personal6.Declaratie privind efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Personalul ce va fi angajat in contract, Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contr (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indepl contr): , - 1 sef proiect ? Ing. constructor cu experienta profesionala, minim 3 ani in proiectare.-1 ing. proiectant specializ. drumuri si poduri cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- 1 Responsabil tehnic cu executia atestat MDRT conf.Ord.MLPTL 777/2003 in domeniile specifice obiectului contractului supus achizitiei- 1Responsabil Calitate- 1 Sef de santier specialitatea CFDP, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, Se vor atasa: CV-urile pers de conducere, precum si pers resp pentru indepl contr de lucr;
-Diplome, autorizatii sau certificate referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale pers resp pentru indeplinirea contr; Autorizatia resp tehn cu exec in dom specific prezentului contract, valabila la data limita de depunere a ofertelor. - Declaratie privind personal ce va fi angajat in contract- Formular nr 14- Angajament in nume personal ? Formular nr 15, Informatii privindsubcontractantiiSubcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) dinOUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului).Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale. Se solicita completarea Formularului nr. 20 Se solicita: ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita a dep. ofertelor corespunzator activitatii aferente obiectului procedurii ce fac obiectul contractului deprestari servicii si executie lucrari.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii EuropeneDocumentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea??conform cu originalul??
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: a.pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat ?50puncte ;b. pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : P(n) = pret minim/pret(n) x 50
Termen de realizare proiect tehnic
15
Descriere: a) pentru cel mai scazut termen de realizare a proiectului tehnic se acorda punctaj maxim alocat ?15 puncte.b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 15 unde: Termenul minim reprezinta cel mai mic termen de realizare a proiectului tehnic ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 3 luni si nici mai mic de 5 zile.Ofertarea unui termen de realizarea a proiectului tehnic mai mare decat termenul maxim stabilit mai sus (3 luni ) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unui termen de realizare a proiectului tehnic mai mic decat cel minim precizat mai sus (respectiv, 5 zile).
Termenul de executie a lucrarilor
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare durata de executie corespunzatoare graficului GANTT ? analitic (vezi caietul de sarcini )a) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda punctaj maxim alocat ? 20 puncteb) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim ofertat /termen ofertatx 20 . Termenul cat mai scurt de executie dat determinat su demonstrate oein graficul GANTT ? analitic duce la intrarea in functiune mai rapida a investitiei , deblocarea fondurilor necesare pentru executie etc. Precizare: pentru crearea unui cadru unitar de evaluare a ofertelor si evitarea unor termene/situatii de distorsionare a rezultatului procedurii se stabilesteurmatoarea limita: durata de executie maxima acceptata este de maxim 8 lunisi minim5 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.Ofertarea unei durate de executie mai mare decat durata maxim stabilita mai sus (8 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma.
Durata de acordare a garantieide buna executie
15
Descriere: Durata de acordare a garantiei de buna executie minima este5 ani si maxim 36 de ani conform H. 2139/2004 privind Duratele normate de functionare a mijloacelor fixe. Sub aceasta valoare ? oferta este declarata necomforma .Pentru alte valori mai mari decat 5 ani se procedeaza in felul urmator : Cea mai mare durata ofertata primeste punctajul maxim. Pentru celelalte valori se aplica urmatorul algoritm de calcul : P(t) = Termen ofertat /Termen max. Ofertat x 15%;Aceasta garantie de buna executie asigura A.C. ca pe perioada de minim 5 ani constructorul va interveni ori de cate ori se produc deteriorari de imbracamintii , ale fundatiei drumului , ale rigolelor sau podetelor din cauza executiei, constructorul va intervenii pe lui , scutind AC de eventuale cheltuieli de mentenanta
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer