Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?LUCRARI DE REFACERE SI MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE INUNDATII IN ANUL 2010 IN COMUNA PANATAU, JUDETUL BUZAU?


Detaliu pentru invitatia numarul 352809
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Panatau (Primaria Comunei Panatau)
Numar invitatie: 352809/19.08.2013
Denumire contract: ?LUCRARI DE REFACERE SI MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE INUNDATII IN ANUL 2010 IN COMUNA PANATAU, JUDETUL BUZAU?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Panatau (Primaria Comunei Panatau)Cod fiscal: 4154320, Adresa: Comuna Panatau, judetul Buzau, Panatau, Telefon: +40 238522013, Fax: +40 238522013
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Panatau, judetul Buzau, Panatau, Romania, cod postal: 127420, telefon: +40 238522013, fax: +40 238522013, persoana de contact: NICOLAE STOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Panatau, judetul Buzau, cod postal: 127420, telefon: +40 238522013, fax: +40 238522013
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?LUCRARI DE REFACERE SI MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE INUNDATII IN ANUL 2010 IN COMUNA PANATAU, JUDETUL BUZAU?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata fara TVA: 2.998.210 ron (inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute).Valoarea estimata a contractului de lucrarii se constituie din urmatoarele componente: 1. Executie lucrari = 2.731.703 ron fara TVA, formata din (Cap 4. Cheltuieli pentru investitiade baza = 2.665.075 ron si Cap 5. - Organizare de santier = 66.628 ron )2. Valoare diverse si neprevazute = procentul de 10% aferent cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta suma de 266.507 ron fara TVA (10% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute )Executia lucrarilor de refacere si modernizare adrumurilor comunale DC 68 pe lungimea de 938, 7 m , DC 74pe lungimea de 1261 m si refacerea podetului de pe DC 72 de la km 2+805.Lucrari solicitate prin proiectul tehnic atasat caietului de sarcini: - stabilizarea solului/terasamentului cu enzime, pe sectorul cuprins intre km. 0+700 ? 0+900 pe DC 68 si sectorul 0+414 ? 0+714 pe DC 74 in scopul asigurarii unui strat de fundare cu capacitate portanta corespunzatoare si un modul de deformatie de minim 100 Mpa;
-indepartarea stratului vegetal si realizarea sapaturii in functie de specificatiile proiectului tehnic;
-asternerea si compactarea stratului de fundatie din balast in grosime de 30 cm;
-asternerea si compactarea stratului de baza din piatra sparta in grosime de 15 cm;
-asternerea si compactarea stratului de legatura din mixtura asfaltica tip BADPC25 in grosime de 5 cm;
-asternerea si compactarea stratului de baza din mixtura asfaltica tip BAPC16/BAR16 in grosime de 4 cm;
-rigole din beton, podete , accese, platforme de incrucisare si drumuri laterale conform specificatiilor din proiect.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 998, 210 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 54.000 ron (raporteaza la valoarea estimata a contractului, fara a fi avuta in vedere valoarea aferenta procentului de diverse ?i neprevazute)Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Mod de constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular 16.- Ordin de plata pentru autoritatea contractanta, in contul nr.RO06TREZ1695006XXX0000 deschis la Trezoreria Buzau, Comuna Panatau.- Conform HGR nr. 925/2006, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM.In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - Formular 17 si anexa.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-uri se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278?1 din OUG 34/2006 actualizata. Data la care se va face echivalenta ron/alta valuta este data publicarii in SEAP a Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie ? 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari- retineri succesive dintransele de plata conform prevederilor legale (HG nr. 1045/2011). Contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului, un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea Contractantaurmeaza sa alimenteze acest cont disponibil, prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se va face dupa cum urmeaza : a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului ? verbal dereceptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iarriscul pentru vicii ascunse este minim.b) Restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilorexecutate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 1Documentele privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.2) Certificat de cazier fiscal valabil la data limita pentru depunerea ofertelor; In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare va prezenta certificatul de cazier fiscal. Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor atrage declararea ofertelor acestora inacceptabile.3) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art 181 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2Documentele privind neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte documente privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 si neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 .Oferta este inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura- Ofertantul trebuie sa prezinte Formular 3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5) Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale: - certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finantele publice locale, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara ceron in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara ceron in care se depun ofertele.Acestea se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberate deautoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxele si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara ceron in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formularul 4.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.7) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 5.Declaratia trebuie prezentata de catre toti participantii la procedura (ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator) Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Stoica Nicolae - primar, Visan Dumitru -viceprimar, Moise Daniela -insp.comp.financiar-contabil, Bratosin Jean - referent de specialitate, Iacob Marcela Daniela -secretar 1.a) Pentru persoane juridice romane - Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitieipublice;b) documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicatului privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, daca formularul respectiv a fost prezentat in copie simpla.1.b) Pentru persoane juridice straine - in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident - Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezentapentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in art. 176 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, vor avea valabilitatea si termenul prevazut.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Declararea cifrei de afaceri medie globalaCerinta minima : Cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani sa fie de minim 5.400.000 ron (raporteaza la valoarea estimata a contractului, fara a fi avuta in vedere valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute)Operatorii economici vor prezenta copii dupa documente financiare din ultimii trei ani din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri.Operatorii economici au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Informatii privind sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului/grupului de operatori economici.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)., Cerinta nr.2Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor: Prezentarea unui cash-flow realist, corect si corelat cu graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada ofertata, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare. Valoarea inscrisa in scrisoarea de confirmare a fondurilor va fi de minim 910.000 ron si va fi valabila pe durata de minim 5 luniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.11.Lista principalelor lucrari similare relevante executate in ultimii 5 ani.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani toate categoriile de lucrari similare obiectuluiprocedurii de atribuire (in conformitate cu prevederile proiectului tehnic anexat prezentei documentatii), lucrari duse la bun sfarsit, in valoare/valoare cumulata de minim 2.731.703 ron ( fara TVA).Pentru lucrarile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta certificari de buna executie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte informatii privind: denumirea lucrarii executate, valoarea, perioada de executie, daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Daca un grup de operatori economici depune, in asociere o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat pentru experienta similara se poate demonstra prin cumularea contractelor prezentate de catre asociati., Cerinta nr.3Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Ofertantul va face dovada ca dispune pentru executia lucrarii de cel putin urmatoarele utilaje: autogreder si buldozer prevazute cu sisteme automate de dirijare a lamei pentru indeplinirea cerintelor de precizie impuse la trasarea lucrarilor, compactor autoprop. cu rulouri, compactor autoprop. pe pneuri, repartizor/finisor de mixturi asfaltice, autocisterna, autogudronator, masina pt. marcaje rutiere, autobetoniere, buldoexcavator, stabilizator/reciclator de soluri, repartizor/finisor pentru beton in flux continuu, statie betoane , statie de mixturi asfaltice, dotata cu instalatie complet automatizata pt. producerea mixturilor asfaltice continute in proiect, laborator autorizat ISC de gradull II pentru mixturi asfaltice si betoane atestat/verificat.Ofertantii vor prezenta documentul (fisa mijlocului fix, contracte inchiriere/leasing etc) care atesta dispozitia (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) asupra utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. In cazul depunerii unei oferte in asociere indeplinirea cerintei se poate face prin cumul., Cerinta nr.4Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Lista privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului -in document se vor prezenta informatii referitoarela personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, functia in cadrul contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilizarii unei echipe formata din: -1 Sef Santier cu studii de inginerie constructii, specializarea CFDP si experienta generala de minim 5 ani in domeniul ingineriei de constructii, cu implicare in cel putin un proiect similar;
-1 Responsabil tehnic cu executia pentru care se solicita doar atestat tehnico-profesional pentrudomeniul constructiil de drumuri, atestat dovedit cu Certificatde atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi;
- 1 topometrist, autorizat ANCPI/OCPIsau echivalent - se solicta doar prezentarea atestatului;
-1 responsabil pentru controlului calitatii CQ - inginer constructor, desemnat prin decizie interna de catre ofertant;
- 1inginer constructor, specializarea CFDP, cu experienta de minim 3 ani in domeniul constructiilor de drumuri;
-1 responsabil mediu;
-1 coordonator in materiede sanatatesi securitate in munca, cu studii de formare specifica de coordonator in materie de securitate si sanatateactualizata la fiecare 3 ani in conformitate cu prevederile art. 59 din HG nr. 300/2006.Pentru fiecare persoana se va preciza functia care va fi indeplinita si se va prezenta CV-ul, copii dupa diplome, autorizatii legitimatii, atestate, sau certificate detinute, decizii, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru ANCPI/OCPI se solicta doar prezentarea atestatului.Pentru Responsabilul tehnic cu executia se solicitaprezentarea atestatului si legitimatiei valabila la data limita de depunere a ofertelor.Prezentare documente in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata in limba romana., Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii, insotita si angajamentele acestora, semnate si stampilate, ca in cazul in care ofertantul este declarat castigator, vor incheia subcontractele respective pana la semnarea contractului.Lista va preciza partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de fiecare subcontractant. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul va prezenta pana la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta., AsociereaInformatii privind privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionalea ofertantului/grupului de operatori economici.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantuluipoate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertantsi persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) Informatii privind asigurarea calitatii pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Certificate emise de organisme independente conforme, care sa ateste certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2008 sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea de contract pe care acesta o realizeaza., Cerinta cf. cu prev. art. 188 alin.3 lit. e din OUG 34/2006: Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Certificate emise de organisme independente conforme, care sa ateste certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului (ISO 14001 sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea de contract pe care acesta o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer