Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REFACERE SI MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA CIRESU, JUDETUL MEHEDINTI


Detaliu pentru invitatia numarul 330710
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Ciresu (Primaria Ciresu)
Numar invitatie: 330710/28.06.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REFACERE SI MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA CIRESU, JUDETUL MEHEDINTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ciresu (Primaria Ciresu)Cod fiscal: 4484469, Adresa: Mehedinti, Ciresu, Telefon: 0741014853, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mehedinti, Ciresu, Romania, cod postal: 227120, telefon: +40 252388650, fax: +40 388650, persoana de contact: Doru Tirlui
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Ciresu, sat Ciresu - Judetul Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REFACERE SI MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA CIRESU, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul implica realizarea proiectului tehnic, detaliilor de executie, verificarea proiectului tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor si executia lucrarilor de reabilitare a celor doua drumuri comunale afectate de inundatii in anul 2010
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 990, 477 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant gar de part este de 100.000 leiGar de part se constit prin vir banc sau printr-un instrum de gar emis in cond lg de o soc banc ori de o soc de asig, se prez in orig, in cuant si pt per prev in doc de atrib.Gar tb sa fie irevoc.Instrum de gar tb sa prev daca plata gar se va executa: a) condit, resp dupa constat culpei pers garan, in conf cu cont garb) necond, resp la prima cerere a benef pe baza decl ac cu privire la culpa pers garant.In orice sit, dov constit gar de part tb sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stab pt deschid of. Per de valab a gar pt part va fi egala cu per de valab a of, respectiv 120 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertei. Aut Contr are dr de a retine Gar pt part, of pierzand astfel suma constit, atunci cand ac din urma se afla in oricare dintre urm sit: (a) isi retrage of in per de valab a ac (b) of sa fiind stab castig, nu constit Gar de buna ex in per de valab a ofi, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semn contr de catre ambele parti (c) of sa fiind stab castig, refuza sa semn contr de ach publ in per de valab a of d) of se afla in sit descrisa la art 2781 din OUG 34/2006 si Aut contr sol retin sumei stab conf art 2781 lit c din OUG 34/2006Gar pt part const de of a carui oferta a fost declarata castig se return ac de catre Aut contr in cel mult 3 zile lucr de la data constit GBE. Gar pt part constit de of necastig se return ac de catre Aut contr imed dupa semn contr de ach publ cu of ale caror of au fost desemn castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expir per de valab a ofi.
Garantie de buna executie
GBE se constit de catre contr in scopul asig aut contr de indepl cant, calit si in per conv a contr.Cuantumul GBE: 5 % din pretul fara TVA al contractuluiModul de const a GBE: printr-un instrum de gar emis in cond lg de o soc banc ori de o soc de asig? prez in ORIG/ Retineri succ din sumele datorate pentru fact partiale.In cazul in care opteaza pentru mod de constit a GBE prin ret succ din fact, cont are oblig de a desch un cont de gar la dispoz aut contr, la Unit Trez de care apartine, cf HG1045/2011Suma initiala care se dep e catre contr, in term de max 10 zile de la semn contr in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contr fara TVAIn cazul ofertdin categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, GBE se constituie in procent de 50% din cuant prec in doc de atrib.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Op ec participanti la proced nu tb sa se incadr in sit prev la art. 180 din OUG 34/2006For 1 - ?Decl pe propr rasp privind neincadr in dispoz art.180 din OUG nr.34/2006In cazul asocierii, fiecare asociat tb sa prezinte For 1In cazul in care OF benef de sustinere cf art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustin acestuia tb sa prezinte For 1. Acest doc nu se solicita event subcontr.Cazier judiciar si Cazier fiscal ? in ter de valab la data depunerii ofertelor. In cazul asocierii fiecare asociat trebuie sa depuna cazier judiciar si cazier fiscal. Aceste documente nu se solicita subcontractantilor si tertilor sustinatoriOp ec particip la proced nu tb sa se incadr in sit prev la art. 181 din OUG 34/2006, For 2 - Decl pe propria rasp priv neincadr in dispoz art.181 din OUG nr.34/2006In cazul asoc, fiecare asoc tb sa prezinte For 2, nu se solicita a fi indeplinite de catre eventi subcontractori. Tertiisustinatori au obligatia de a face dova nincadrarii in prev art. 181 lit a, c indice 1, si d.Certif de atest fiscala (dat la bug consolid gen)si Certif de taxe si impoz locale (dat la bug local) din care sa reiasa oblig exigib la data de 25 a lunii ante dep of.Doc se vor prez in orig sau copii certificate , ,conf cu orig?.Ofert, pers jur rom si straine, tb sa faca dov faptului ca nu au dat fata de bug gen consolid si fata de bug local.OF nu are dr de a depune decat o singura oferta de baza.Of asoc nu au dr de a dep alte of, in mod indiv, pe langa of comuna si/sau sa fie nomin ca subcontr al unui alt of Op ec nominalizati ca subcontr in cadrul uneia dintre of nu au dr de a depune of in nume propriu sau in asoc. Orice of pt care se constata nerespect prev de mai sus urmeaza sa fie respinsa. For 3 ? ?Decl priv calit de partic la proced?For 4 ? Certif de part cu of indep conform ord ANRMAP nr.314/2010OF/OF asociat/Subcontr care are drept membri in cadrul consiliului de admin/organ de cond sau de supervizare sau are action ori asociati pers care sunt sot, ruda sau afin pana la gr al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii com, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu pers ce detin fct de decizie in cadrul aut contr este exclus din proc de atrib.For5 - ?Decl privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006? Acest formular se solicita sa fie depus de catre fiecare asociat in cazul unei asocieri si de catre tertii sustinatori.Pers cu functii de decizie in cadrul ComCiresucare participa la atrib contr de ach sunt: Primar Tirlui Doru;Viceprimar Bordea Petre, Secretar - Rogobete Petre, Consilieri locali: Sitaru Aurica, badescu Petre, Untaru Autogen, Popescu C-tin, Tarlui Costica, Trailescu Petre, Zanfiroiu Lorenta, Ghilerdea Adrian Cerinta nr. 1Ofertantul are obligatia sa prezinte in original sau copie certificata , ,conf cu orig'' certificatul constatator emis de ONRC ? formular tip emis de autoritatile competente in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati sa execute lucrarile de constructii ce fac obiectul contractului de achizitie publica.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundare de activitate;
- reprezentantii legali;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cash-flow de executie de minim 1.450.000 lei pentru o perioada de minim 3 luniDeclaratii bancare corespunzatoare/orice alt document prin care ofertantul trebuie sa demonstreze cala momentul semnarii contr va avea acces la sau are disp surse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace fin suficiente pt a realiza cash-flow de exec a lucr pentru per precizata, Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2010 si 31.12.2011, Cifra medie de afaceri in domeniul de activ aferent contr intr-o perioada anter care vizeaza cel mult ultimii3 ani (2009, 2010, 2011) solicitata a fi indepl de catre ofertanti tb sa fie de 11.980.000 lei. In sustinerea cifrei de afaceri ofertantii vor completa pe proprie raspundere Formularul 6
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular 7 - ?Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie finala), copie contract lucrari si recomandaredin partea beneficiarului/beneficiarilorFormular -8 Fisa experientei similareListalucrarilor executate in ultimii 5 ani, va fi insotita de cel putin un contract finalizat prin care sa confirme executarea lucrarilor de constructie/reabilitare drumuri/straziin valoare cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contractLista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de cel putin un contract finalizat prin care sa se confirme executarea lucrarilor de constructie/reabilitare drumuri/strazi in valoare minima de 5.827.000 lei, Formular 12E - ?Lista a serviciilor prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificate/documente care sa demonstreze prestarea serviciilor in cauza in conf cu clauzele contractuale(proces verbal de predare documentatie), copie contract presteri servicii si recomandaredin partea beneficiarului/beneficiarilorFormular -8 Fisa experientei similareLista serviciilor prestate in ultimii 3 ani, va fi insotita de cel putin un contract prin care sa confirme prestarea serviciilor de realizare proiect tehnic pentru modernizare/reabilitare drumuri/strazi in valoare minima de 100.000 lei, Informatiireferitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea calitatiiResponsabil cu controlul calitatii (CQ) (minim 1) autorizati, in domeniul constructii de drumuri, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se vor prezenta: - Curriculum vitae- Certificat de autorizare/Decizie interna ? responsabil calitate (CQ), viza valabila, in copie certificata pentru conformitate- Declaratie de disponibilitate ? responsabil calitate (CQ) in original, Formular nr. 9 - Informatiilereferitoare la studiile pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, Formular 10- Declaratie referitoarela efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Formular 11 - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?Pentru a face dovada dispunerii de utilajele solicitate ofertantii vor depune documente edificatoare in acest sens.Comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a verifica corespondenta dintre documentele prezentate si situatia din teren.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la dotarea tehnica pentru executie pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociatiUtilajele, mijloacele de transport si dotarile minime solicitate sunt: Statie de asfalt autorizata conform legiiStatie de producere betoane autorizata conform legiiMasina taiat rosturi (asfalt) ? 1 buc;Compactor pe pneuri ? 1 buc;Cilindru compactor ? 1 buc Autobasculante transport asfalt ? 5 buc;Repartizator mixturi asfaltice ? 1 buc Autobetoniera ? 1 bucStatie totala ? 1 buc, Formular 12- Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca datele de recunoastere ale acestuia /acestora si acordul acestuia /acestoraInformatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze, PENTRU EXECUTIE se solicita: 1. Respons/ Manager de contract, pentru care se va prez: - CV din care sa rezulte ca respectiva pers are experienta in minim un proiect similar cu cel supus procedurii de atribuire;
- Declaratie de disponib ? responsabil/manager de contract2. Responsabil tehnic cu executia (RTE) (minim 1), atestat MDRT in domeniul constructii de drumuri, in conformitate cu specificul lucr, ce fac obiectul contr de achizitie publica, pentru care se vor prezenta: - CV- Atestat ? (RTE), in copie certificata pentru conformitate- Legitimatie ? (RTE), viza valabila, in copie certificata pentru conformitate- Declaratie de disponibilitate3. Inginer/subinginer ? sef de santier, (inginer/subinginer absolvent facultate de constructii), - CV- Declaratie de disponibilitate4. Inginer/subinginer ? topograf/geodezie (minim 1)CV ? inginer/subinginer topograf- Diploma, inginer/subinginer topograf, in copie certificata pentru conformitate- Declaratie de dispon, PENTRU PROIECTARE se solicita: Inginer/subinginer ? absolvent CFDP, - Curriculum vitae ? proiectant de specialitate- Diploma, inginer CFDP, in copie- Declaratie de disponibilitate ? proiectant inginer CFDP Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001, Prezentarea certificatului ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara - Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim (55 puncte). Pentru ofertele cu preturi mai mari se aplica formula Pn = Pminim/P ofertei n X 55 puncte.
identificare, descriere si argumentare riscuri
45
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identificate, suplimentar celor prevazute in caietul de sarcini (studiul de fezabilitate si restul documentatiei de atribuire), pentru executia activitatilor si ducerea la indeplinire a proiectului, precum si recomandarile de reducere/eliminare a lor, analizate de fiecare ofertant in oferta tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri cu recomandarile aferente. Punctajul se va acorda astfel: pentru cele mai multe riscuri identificate si pentru care se propun recomandari de reducere/eliminare a lor se va acorda punctaj maxim (45 puncte). Pentru celelalte oferte punctajul se va acorda astfel: P = nr. riscuri identificate de ofertant/nr. maxim de riscuri identificate X 45 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP (www.e-licitatie.ro) sau de la sediul autoritatii contractante in urma unei cereri transmisa cu 48 ore inainte
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 21:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer