Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REFACERE SI MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE INUNDATII IN ANUL 2010 COMUNA LEORDA, JUDETUL BOTOSANI


Detaliu pentru invitatia numarul 340406
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LEORDA-JUDETUL BOTOSANI
Numar invitatie: 340406/03.12.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REFACERE SI MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE INUNDATII IN ANUL 2010 COMUNA LEORDA, JUDETUL BOTOSANI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LEORDA-JUDETUL BOTOSANICod fiscal: 3372130, Adresa: COMUNA LEORDA, JUDETUL BOTOSANI, Leorda, Telefon: 0231 551125, Fax: 0231 551125
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA LEORDA, JUDETUL BOTOSANI, Leorda, Romania, cod postal: 717220, telefon: +40 231551125, fax: +40 231551125, persoana de contact: DULGHERU STEFAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA LEORDA, JUDETUL BOTOSANI, Leorda, Romania, cod postal: 71722
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REFACERE SI MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE INUNDATII IN ANUL 2010 COMUNA LEORDA, JUDETUL BOTOSANI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractului implica: EXECUTAREA LUCRARILOR pentru obiectivul de investitii: LUCRARI DE REFACERE SI MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE AFECTATE DE INUNDATII IN ANUL 2010, COMUNA LEORDA, JUDETUL BOTOSANI
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 957, 922 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 113.000 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din solicitat..Atentie! In cazul in care un ofertant depune Contestatie, iar Consiliul National de Sutionare a Cotestatiilor respinge contestatia ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma dupa cum este prevazut in art. 278ยน, lit.b din OUG nr. 34/2006.Echivalenta leu/euro va fi facuta la cursul BCE din 14.11.2012:4, 5430 lei / EUR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractuluiModul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata ? In acest caz, operatorul economic are obligatia de a deschide un cont cont la Trezorerie, in favoarea autoritatii contractante. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea operatorului economic.Suma minima initiala care se va depune in cont de catre operatorul economic, este de 0, 5% din valoarea contractului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoz art.180 din OUG 34/2006 - prezentare Formular nr. 3 ? in orig. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna(asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prev art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoz art. 181 din OUG 34/2006 ? Prezentare Formular nr. 4 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Tertul sustinator trebuie sa dovedeasca neincadrarea in lit. a), c1) si d) ale art. 181 din OUG 34/2006. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3.Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general conolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.4.Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte document echivalente din tara de origine.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general conolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Prezentare Formular nr. 5, in original.Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati si subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent ? Prezentare Formular nr. 6 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 - Prezentare Formular nr. 7 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Ofetantul care se afla in situatiile prevazute de art. 691 vor fi exclusi din procedura.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, subcontractantii, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Reprezentant legal ? primar ?DULGHERU STEFAN, ? Viceprimar HAUCA HONCERIU IULIAN CODRUT, ? Secretar AMARIEI LUMINITA PAULA, Compartiment Contabilitate, Taxe si Impozite Locale NISTOR LUCIA? membru, VACARCIUC DOINA ? membru, MURARIU GHEORGHE - membru si consilieri locali: Anghelusi Constantin, Butnariu Constantin, Cam Sava, Fedor Dumitru, Gradinaru Viorel, Hamburda Mihai, Hauca Honceriu Iulian Codrut, Hutanu Gheorghe, Roman Costel, Rusu Ioan-Romica, Urigiuc Savel. Informatii si formalitatinecesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANE1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie , ,reale? la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINE2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizataIn situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 60 zile anterior datei deschiderii ofertelor.Nota! Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de minim11.000.000 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente, pentru anul 2009, 2010 si 2011-in copie lizibila conform cu orig.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: 2009 - 4, 2373 lei, pt. 2010 - 4, 2099lei si pt. 2011 ? 4, 2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Prezentarea Formularului 9., Informatii privind experienta similaraAutoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima executarea, in ultimi 5 ani, acel putin unui contract avand ca obiect constructie/modernizare drumuri in valoare de cel putin 5.672.678lei fara TVA .In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executia respectivei activitati.Nota! Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.-fisa privind experienta similara ?-certificari de buna executie--copie dupa procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor/finala-- recomandare din partea beneficiarului-, Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani precum si personalul tehnic de specialitate responsabil cu indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentruindeplinirea contractului (angajati proprii sau colaboratori), respectiv: Personal cheie: - minim 1 inginer/subinginer cu specializarea CFDP (cai ferate drumuri si poduri)- minim un inginer/ subinginer topometrist- minim 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) specializat in lucrari de drumuri si poduri, atestat MDRT- minim 1 responsabil cu controlul calitatii, CQ, Informatii privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necesare pentru indeplinirea contractului.Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima dispunerea (sub orice forma, in propr. sau inchiriere, contr. de colaborare/prest.serv, etc) cel putin a urm. utilaje: - Statie/statii autorizata de preparat mixturi asfaltice complet automatizata- Laborator autorizat ISC , minim gradul II (xerocopie autorizatii)- min.1 buc.- Repartizor mixturi asfaltice pentru carosabil- Cilindru vibrocompactor cu rulouri netede- Cilindru compactor cu pneuri- Autobasculante 24 to- Autogreder- Buldoexcavator (dotat cu cupa de excavare si lama frontala)- Excavator cu cupa- Mai mecanic-Raspanditor emulsie- Perie mecanica, Informatii privind asociatii Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau similar, Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau similar
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarii
40
Descriere: Detaliile privind calcului punctajului pentru acest criteriu se gasesc la finalul caietului de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer