Achizitie publica - LUCRARI de REFACERE SI RESTAURARE GOSPODARIE APICULTOR ? sat CUT, jud. Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 329384
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329384/13.06.2012
Denumire contract: LUCRARI de REFACERE SI RESTAURARE GOSPODARIE APICULTOR ? sat CUT, jud. Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL NATIONAL AL SATULUI "DIMITRIE GUSTI"Cod fiscal: 4754848, Adresa: SOSEAUA KISELEFF NR.28-30 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213179103, Fax: +40 213179068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA KISELEFF NR.28-30 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011347, telefon: +40 213179103, fax: +40 213179068, persoana de contact: ELENA ANGELESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOSEAUA KISELEFF NR.28-30 SECTOR 1, Bucuresti, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI de REFACERE SI RESTAURARE GOSPODARIE APICULTOR ? sat CUT, jud. Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI de REFACERE SI RESTAURARE GOSPODARIE APICULTOR ? sat CUT, jud. Sibiu
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 208, 694 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 2087 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul Muzeului National al Satului "Dimitrie Gusti" RO05TREZ7015009XXX000297 deschis la Trezoreria Sector 1.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% (sau 5% pentru IMM) din valoarea contractului fara tva si se va constitui prin: scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschidere cont la Trezoreria Sector 1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - Formular 12A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12B;Declaratie conform art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 ( Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: director general ? Popoiu Paulina, director patrimoniu? Dragomir Vivian , director economic ? Goean Virginia, Control Financiar Preventiv ? Uscoiu Ileana, Consilier Juridic ? Matei Gabriela, sef sectie Arhitectura Traditionala, Expozitie in Aer Liber? Patrascu Constantin, Birou Achizitii Publice? Angelescu Elena , Comisia de achizitii compusa din : Presedinte comisie Angelescu Elena, Membri ? Anania Iulia, Onoiu Georgiana, Duicu Ioana, Zarnescu Marian, Patrascu Constantin, Terescenco Petre, secretar comisie ? Ionescu George, Invitat arh. Arsene Mihaela;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordin ANRMAP 314/2010;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a taxelor catre stat ? original sau copie stampilata conform cu originalul, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor. Certificat constatator ORC privind starea firmei (in functiune, dizolvare, lichidare sau suspendare) in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale;Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat la Administratia FinantelorPublice in original sau copie stampilata conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara in lucrul in spatii cu patrimoniu national - Formular experienta similara;Lista principalelor lucrari similare prestate in ultimii 5 ani conform art.188, alin 2, lit. a din OUG 34/2006 - DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELORLUCRARI IN ULTIMII 5 ANI, insotita de recomandari/certificate de buna executie din partea autoritatilor contractante/ beneficiari in copie stampilata conform cu originalul;Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, si alte mijloace fixe pe care ofertantul se a se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 12:38