Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de refacere spaleti


Detaliu pentru invitatia numarul 322920
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Dej
Numar invitatie: 322920/28.03.2012
Denumire contract: Lucrari de refacere spaleti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal DejCod fiscal: 4305997, Adresa: Str. 1 Mai nr. 14-16, Dej, Telefon: 0264212640, Fax: 0264211341
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Mai nr. 14-16, Dej, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 0264212640, fax: +40 0264211341, persoana de contact: dr.Mihai Pandrea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal dej, str. 1 Mai nr.14-16, Loc.Dej Jud.Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de refacere spaleti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de refacere spaleti in urma inlocuirii tamplariei din lemn cu tamplarie pvc si geam termopan
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 059.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in suma de 720.59 lei, cu o valabilite de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.garantia de participare va fi constituita conform art.86 alin.(1)din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara tva a contractului, constituita conform art.90 alin(1) din Hg 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006: se va completa formularul 5 din sectiunea formulare.declaratie conform art.180 din OUG 34/2006: se va completa formularul 4 din sectiunea formulare.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat: Se vor prezenta formulare tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident si care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare cu oferta independenta: Se va completa formularul 9 din sectiunea formulare.declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in 69^1 din OUG 34/2006: se va completa o declaratie pe proprie rasundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr.Mihai Pandrea manager, ec.Dalalau Roxana dir.fin.cont., cons.jur.Jr.Cecilia Susca, Sing.Almasan Damian, Ec.Pop Simona sef.bir.ach., Ec.Prunean Corina, Ec.Damian Claudia, sing.Timofte Loredana. Certificat constatator emis Oficiul National al Registrului Comertului: se va prezenta copie lizibila dupa Certificatul constatator emis deOficiul National al Registrului Comertului cu mentiunea"Conform cu Originalul" obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In etapa de evaluare a ofertelor inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte copia legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultima balanta de verificare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii generale, declaratie prvind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani SREN ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 08:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer