Achizitie publica - Lucrari de refacere trama stradala in urma interventiilor accidentale la retelele de termoficare
Detaliu pentru invitatia numarul 329779
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329779/19.06.2012
Denumire contract: Lucrari de refacere trama stradala in urma interventiilor accidentale la retelele de termoficare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Termoficare Cluj NapocaCod fiscal: 201330, Adresa: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: 0264 - 503703, Fax: 0264 - 503722
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264503703, fax: +40 264503722, persoana de contact: Milena Puscas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de refacere trama stradala in urma interventiilor accidentale la retelele de termoficare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de refacere trama stradala in urma interventiilor accidentale la retelele de termoficare
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 418, 418 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.000RonPerioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: - scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante conform Formularului 19;
- scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari, in aceleasi conditii ca si scrisoarea de garantie bancara;
- Ordin de plata in cont nr. RO71 RNCB 0106 0007 6755 0001 deschis la BCR Cluj cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta.Nota: Scrisoarea de garantie sau dupa caz, Ordinul de plata , vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.
Garantie de buna executie
Garan?ia de buna execu?ie se constituie: prin depunerea de catre achizitor, a unei Scrisori de garantie emisa de o societate bancara sau o societate de asigurari in conditiile legii, cu o valoare egala cu 10% din valoarea contractului, in termen de maxim 3 zile de la semnarea contractului, prin re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 2.500 lei. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Se va face dovada privind plata taxelor si impozitelor prin prezentarea certificatelor aferente (Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, precum si Certificatul de atestare fiscala, ambele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscriptia ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele), Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, Pers.cu drept de decizie: Emil Miron, Ioan Moldovan, Dan Cupsa, Marius Ciomos, Dorin Racoti, Catalin Tataru, Sorina Farcas, Dan Pop, Mariana Panait. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare, altele echivalente, in original, copie legalizata sau sau copie lizibila cu inscriptia ?conform cu originalul?, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul castigator va prezenta documentele solicitate si in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, inso?ita de certificari de buna execu?ie pentru cele mai importante lucrari, Prezentarea cel pu?in a unui, sau a cel mult 3 documente/contracte/procese verbale de recep?ie prin care sa se confirme finalizareaunor lucari similare (lucrari de constructii drumuri, de imbracamin?i asfaltice drumuri, sau lucrari de intre?inere/repara?ii drumuri)in valoare de minim 200.000 lei fara TVA, personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau a carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru: - responsabil tehnic cu executia, in conformitate cu Legea 10/1995 , atestat in baza Ordinului 777/2003 cu modificarile ulterioare in domeniul II ? Construc?ii rutiere-responsabil pentru asigurarea controlului calitatii, ,personalul ce urmeaza a fi implicat in realizarea contractului, Informa?ii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de toate utilajele necesare executarii lucrarilor, in conformitate cu normele de deviz utilizate pentru toate tipurile de lucrari solicitate prin caietul de sarcini.Sunt considerate utilaje necesare executarii lucrarilor cel pu?in urmatoarele: autobasculanta, buldoexcavator, incarcator, excavator cu pneuri, autobetoniera, cilindru vibrocompactor (1, 2 ? 3 to), taietor cu rosturi, placa vibrocompactoare, grup electrogen, picamer electric, compresor ?i picamer pneumatic, miniexcavator cu ?enile din cauciuc, mai compactor, emulgator, scule speciale pentru scos ?i montat pavaje, vibrator beton.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (proprietate personala sau pe baza de contract/conven?ie ) de sta?ie de preparare betonsi sta?ie de preparare asfalt, Declaratie privind subcontractanti cu indicarea partilor din contract pe care intentioneaza sa le subcontracteze si cu datele de recunoastere ale acestora.Informatii privind asocierea operatorilor economici.Se va prezenta Acordul de asociere, in original sau copie autentificata. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Asociati/subcontractantii /tertii sustinatori vor avea obligatia de a completa declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, art 180 si art 181 din O.U.G. 34 Prezentarea certificatului ISO 9001 in domeniul calita?ii sau echivalent, in termenul de valabilitate, pentru lucrari de construc?ii, Prezentarea certificatului ISO 14001 pentru sisteme de management de mediu sau echivalente, in termenul de valabilitate, sau, cel pu?in a unui set de masuri pe care ofertantul se obliga sa le respecte, privitoare laa) gestionarea de?eurilor rezultate din construc?iib) praf/pulberi rezultatec) limitarea nivelului de zgomot a utilajelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 09:38