Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REFACERE TROTUARE IN LOCALITATEA FIZESU-GHERLII


Detaliu pentru invitatia numarul 325371
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA FIZESU-GHERLII (CONSILIUL LOCAL FIZESU GHERLII)
Numar invitatie: 325371/27.04.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REFACERE TROTUARE IN LOCALITATEA FIZESU-GHERLII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FIZESU-GHERLII (CONSILIUL LOCAL FIZESU GHERLII)Cod fiscal: 4288225, Adresa: com. Fizesu-Gherlii, str. Principala, nr. 317, jud. Cluj, Gherla, Telefon: 0264248001, Fax: 0264248001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Fizesu-Gherlii, str. Principala, nr. 317, jud. Cluj, Comuna Fizesu-Gherlii, Romania, cod postal: 407275, telefon: +40 264248001, fax: +40 264248001, - Registratura/Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Fizesu-Gherlii, str. Principala, nr. 317, jud. Cluj, Comuna Fizesu-Gherlii, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REFACERE TROTUARE IN LOCALITATEA FIZESU-GHERLII
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de refacere trotuare in localitatea Fizesu-Gherlii, judetul ClujPrima operatiune va fi curatarea si nivelarea corecta a terenului cu pante corespunzatoare pentru scurgerea apelor dinspre constructie spre drum.Se realizeaza un stratdin ballast in grosime de 10 cm peste care se aseaza plasa de sarma Ø4 si setoarna un strat de beton in grosime de 10cm.Se vor realiza rosturi de dilatare din 2 in 2 m.Armaturile vor fi montate pe pozitie luandu-se masuri care saasigure mentinerea acestora in timpul turnarii betonului (distantieri).Cofrajele trebuie alcatuite astfel incat sa fie capabile sa reziste la toate actiunile ce pot aparea in timpul procesului de executie.
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa depuna, ca parte a ofertei sale, o garantie de participare. Garantia de participare va fi in suma de 4.000 lei. Termenul de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de minum 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor Nota: Garantia de participare va fi prezentata separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele aferente licitatiei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In cazul asocierilor fiecare asociat trebuie sa faca dovada ca se regaseste in categoria IMM. Garantia de participare se constituie prin una din urmatoarele posibilitati: 1. virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara) ori de o societate de asigurari. 2. a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; 3. a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. Garantia trebuie sa fie irevocabila se prezinta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Cont RO66TREZ21824840220XXXXXdeschis la Trezoreria Gherla
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privindeligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din odonantaPentru persoane juridice romane prezentarea de certificate de atestare fiscala privind indepliira obligatiilor de plata la bugetul consolidaty al statului emis de A gentia Ntionala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza caruia ofertantul isi are sediul social , care sa ateste plata obligatiilor fata de Bugetul de Stat in luna anteriaoara celei in care se depun ofertele , in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune , , Conform cu originalul, ,Prezentarea de certificat de atestarefiscala eliberat de Compartimentul impozite si Taxe Localedin cadrul Primariei de pe raza careia ofertantul isi are sediul social , care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de Bugetul Local in luna anterioara celei in care se depun ofertele , in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , conform cu originalul, Pentru persoane juridice straine : Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si -au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul .Documentele vor fi prezentate in limba de origine- in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, ,, insotite de o traducere autorizata a acestora si lergalizata in limba romana.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (art.182 alin3 - OUG 34/2006).Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului.In cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici , fiecare asociat va prezenta aceste documente si va trebui sa indeplineasca conditia de a-si fi indeplinit obligatiile de plata la bugetul de stat si cele locale.)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1. In sensul prevederilor art. 69¹ din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : primar -Muresan Virgil Marinel, Comisie - Jiman Daniela, Turc Liliana, Bathori Stefan Exercitarea activitatii profesionale pentru persoanele juridice/fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de ONRC de pe langa instanta competenta cu o vechime de maxim 30 de zile fata de data depunerii ofertelor , original sau copie legalizata sau copie lizibila cu metiunea , , Conform cu originalul, ,din care sa rezulte obiectul de activitate al operatuorului economic .Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici fiecare va prezenta acest document.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoanele juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiIn cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , conforme legiitarii de rezidenta a operatorului economic .Pentru persoanele juridice de alta nationalitate decat cea romana , toate documentele vor fi transmise in limba de origine , insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i sa va solicita sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ONRC in original/copie legalizata.Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010. - formular 3
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia financiara aferenta ultimelor 3 ani financiari incheiati: 2011, 2010, 2009. Prezentarea bilanturilor contabile la 31 decembrie aferente unltimilor 3 ani financiari incheiati , vizate si inregistrate de organele competente , in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - minim 350.000 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., SITUATIA FINANCIARA - Scrisoare de confirmare de fonduri in valoare 200.000lei pe toata perioada derularii contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucari executate in ultimiii 5 ani, Experienta similaraOfertantii vor face dovada ca in ultimii 5 ani au finalizat cel putin un contract similar in valoare de minim - CEL PUTIN - 150.000 lei(fara TVA).Pentru dovedirea experientei similare , ofertantii pot face dovada ca au finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte a caror valoare insumata sa fie de minim - CEL PUTIN - 150.000 lei fara TVA lucrari de modernizare /construire drumuri.Prin contract finalizat se intelege : - lucrarile receptionate insotite de proces-verbal de receptie sau receptie finala.Se vor prezenta: -copie de pe parti relevante ale contractului care sustine experienta similara (denumirea contractului, denumirea partilor , valoarea si durata contractului)-Pv de receptie al lucrarilor care fac obiectul contractului prezentat ca experienta similara.-Recomandare sau document constatator din partea benefiaciarului din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor contractuale.Doc vor putea fi si copii cf cu originalul, Dotare cu personal .Ofertantii vor face dovada ca dispun de personal. Declaratie privind efectivul mediu de personal in ultimii 3 ani. Lista cu personalu propus pentru indeplinirea contractului, Dotare cu utilaje. Ofertantii vor face dovada ca dispun de utilaje necesare pentru indeplinirea contractului Ofertantii vor face dovadaca au implementat un sistem de menegement al calitatii(ISO 9001 sau echivalent)pentru lucrari de drumuri si poduri, Cerinta privind protectia mediului.Ofertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management de mediu(ISO 14001 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer