Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?LUCRARI DE REINOIRE A IMBRACAMINTEI RUTIERE DRUM COMUNAL OLCEA-CALACEA?.


Detaliu pentru invitatia numarul 336396
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA OLCEA
Numar invitatie: 336396/01.10.2012
Denumire contract: ?LUCRARI DE REINOIRE A IMBRACAMINTEI RUTIERE DRUM COMUNAL OLCEA-CALACEA?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OLCEACod fiscal: 4794613, Adresa: OLCEA NR 35, Olcea, Telefon: 0259310881, Fax: 0259311057
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OLCEA NR 35, Olcea, Romania, cod postal: 417355, telefon: +40 259310881, fax: +40 259311057, persoana de contact: FLORE BOCSE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Olcea, nr. 35, judetul Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?LUCRARI DE REINOIRE A IMBRACAMINTEI RUTIERE DRUM COMUNAL OLCEA-CALACEA?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea pe o lungime de 2500 ml., partea carosabila 5.5 m, a urmatoarelor faze: -curatirea pentru aplicarea imbracamintii sau tratament bituminos-tratament bituminos simplu pe imbracaminti asfaltice executate cu emulsie bituminoasa
II.1.6) CPV: 45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 394.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare este de: 1900 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita prin una din modalitatile de mai jos: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;
- prin virament bancar, va fi depusa in contul nr. RO31 TREZ 0835 006X XX00 1047, cod fiscal 4794613, deschis la Trezoreria Salonta;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare la ofertare va fi respinsa.Garantia de participare se pierde in cazurile in care ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, - ofertasa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, - in cazul prevazut la art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Garantia se elibereaza pentru ofertantii declarati necastigatori dupa semnarea contractului de achizitie publica, cu ofertantul/ofertantii ale carei/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Pentru ofertantul castigator dupa semnarea contractului de achizitie publica.Garantia de participare si Declaratia de incadrare in categoria I.M.M.-urlior se ataseaza ofertei la vedere intr-o folie, cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertantii care se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor vor face dovada in acest sens, vor beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, art.16.(Anexa nr. 19)Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Gar de buna exec va reprez 5% din val fara tva a contractului conf preved art.90 din H.G. nr.925/2006 si se va putea constitui prin una din urm modalitati, devenind anexa la contractul incheiat: 1.scrisoare de gar bancara (Anexa nr. 17) ;2.instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societ de asigurari;3.retineri succesive (se vor avea in vedere prevederile H.G. nr.1045/2011) din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conform Anexei nr. 6.Nota: Se solicita obligatoriu persoanelor care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala declaratiile de neincadrare in situatiile prevazute la art.181 literele a), c)1 si d) din OUG nr.34/20062. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, conform Anexei nr. 7.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul;3. Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local din luna precedenta depunerii ofertei- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei la bugetul general consolidat. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii din luna precedenta depunerii ofertei;
-Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei, la bugetul local. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu din luna precedenta depunerii ofertei.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Se va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea O.M.F.P. nr.752/2006 privind procedura de eliberare a certificatelor de atestare fiscala pentru persoane juridice si fizice.Nota Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente alebugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genulesalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu conform art. 9(1) din Ordinul 509/2011 emis deANRMAP4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Anexei nr. 5.5. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, conform Anexei nr. 8.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul; Cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ?ing. BOCSE FLORE, contabil-TARAU FLORICA; Comisia de licitatie: ILIES VALERICA, MATEOC DAN, DOBRA GHEORGHE, ; Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante-consilieri locali: CIOCLUT SORIN, TURCUS IOAN, HUT CORNEL, HUT GHEORGHE IOAN, MATEAS IOAN, CIOTEA IOAN, SIRB GHEORGHE, DOBRA ADRIAN, TOMA OTILIA , MATEI PETRE, MEMETEA FLORIN. Acest document se va depune si de eventualii subcontractanti.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Anexei nr. 4. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul supus ofertarii, in original, copie legalizata sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se accepta ca cel putin unul dintre asociati sa fie autorizat pe domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de atribuire.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (fara a se lua in considerare anul in curs) trebuie sa fie de minim 190.000 lei.bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentantul legal, vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Indeplinirea in ultimii 5 ani (prin raportare la data depunerii ofertelor) a cel putin a un contract cu o val de min 90.000lei fara TVA.- lista a lucr similare exec in ult 5 ani in original, cuvalori, perioade de exec, beneficiari- copie conf cu origdupapartile relevante din contr care doved experientasimilara, insotit de actele adition si anexele, daca este cazul, - copie conf cu orig a proc-verbal de receptie la term lucr, exec in baza contr care doved experienta simil sau proc verbal de receptie partiala sau proc verbal de receptie finala (cf preved Ord ANRMAP 509/2011).- recomandare din partea benef, copie conf cu orig. Recomand tb sa se refere cel putin la urm: denumirea, sediul, persoana de contact a autorit contractante, denumirea, sediul, cod fiscal, denumirea si obiectul contractului, calitatea de participant in indepl contract, pretul initial si final al contr, litigiile aparute, durata de executie cf ofertei, data si nr contractului, calit lucrarilor., Utilaje, instalatii, echip tehnice de care dispune pt indepl contr de lucr.Se va prez: Declaratie pe propria raspundere priv utilajele, instal, echip tehnice de care dispune Tb sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, sau in orice alta forma legala, echip si utilajelenecesare pentru indepl contractului. In cazul contractelor de inchiriere acestea vor fi prezentate in copie conforma cu originalul. In contract se va specifica exactutilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii. Pentru a face dovada detinerii la utilajelor solicitate ofertantul va anexa documentele de achizitie (factura /contract de leasing ) in copie conforma cu originalul, -responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 pers-inspector prot muncii si resp PSI, cel putin 1 pers-sef santier-ing constructor, cel putin 1 pers- resp cu controlul calitatii-ing constructor, cel putin 1 persPt a fi calificat, ofertantul tb sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pt exec lucrarilor.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - CV-se va completa pt fiec persoana-copiaconf cu orig a dipl de studii sau de calific-se va completa pt fiec pers-copiaatest si a legitim RTE, cu termen de valabilit pt resp tehnic cu exec-decizia de numire a resp cu contr calitatii;Pt resp cu controlul calitatii ? ing construct-copia certific pt conform cu orig a contractului individ de munca, din care sa rezulte calit sa de angajat al ofertant, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prez doar angajam de particip al personalului ce va fi implicat in derularea contr. Se va depune pt fiecare pers certificat: SR EN ISO 9001sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor, in copie ?conform cu originalul?. Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de certificare.Incazul asocierii unui grup de operatori economici, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer