Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de remediere avarii si reparatii diverse la Fond Locativ, Spatii cu alta destinatie si cladiri ale administratiei


Detaliu pentru invitatia numarul 326045
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 326045/08.05.2012
Denumire contract: Lucrari de remediere avarii si reparatii diverse la Fond Locativ, Spatii cu alta destinatie si cladiri ale administratiei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: Serviciul Relatii cu publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Revolutieinr.75, cam.22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de remediere avarii si reparatii diverse la Fond Locativ, Spatii cu alta destinatie si cladiri ale administratiei
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de remediere avarii si reparatii diverse la Fond Locativ, Spatii cu alta destinatie si cladiri ale administratiei. Prin prezentul contract beneficiarul solicita efectuarea unor lucrari de reparatii diverse si interventii pentru remediere avarii ce se pot produce pe parcursul anului la locuintele, spatiile cu alta destinatie si cladiri ale administratiei detinute in proprietate publicasau privata deMunicipiul Arad. Valoarea minimade 135.483, 87 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, valoare la care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima estimata (ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari) este de 203.225, 81 lei
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 203, 225.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GPeste de 2.500 lei. Modul de constituire a GP: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 Scrisoarea de garantie bancara , va fi eliberata de o banca/societate de asigurari de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si autentificata notarial a acesteia. Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei departicipare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie.Nota: Suma care se va retine in cazul respingerii de catre CNSC a unei contestatii ca fiind nefondate se va calcula conform art.278^1 din OUG 34/2006 alin.1, lit.a respectiv 1% din valoarea estimata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea estimata a contractului de lucrarifara TVA.Garantia de buna executie pentru aceste lucrari se restituie dupa cum urmeaza: -70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
-restul de30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantiea lucrarilor executate, pe baza procesului verbal dereceptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea - Formularul 12 A- Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 ?Formular 12B- Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta- Se solicita completarea si prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12C- Se solicita completarea Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat la capitolul Formulare- Persoanele care se ocupa de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ing. Gheorghe Falca-PrimarPistru Geanina-ViceprimarBognar Levente-ViceprimarMacra Claudia Anca-City ManagerTamas Petru-Director economicIng. Ignat Ioan- DirectorDirectia Patrimoniu si membrii comisiei de evaluare: Giurgiu Lucia, Fleter Daniela, Zomonita Andrei, Varsendan Adrian, Bezsnei Adam Stelian Petru Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului( original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul) eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate executia de lucrari care fac obiectul contractului procedurii de achizitie publica.Pentru persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare din tara de resedinta (daca este cazul). Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului castigator i se va solicita prezentarea in original sau copie legalizata a Certificatului constatator
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1Informatii privind situatia economico - financiara-pentru evidentierea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantului i se solicita completarea Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Ofertantului i se solicita completarea Declaratiei privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se solicita existenta utilajelor: autoutilitara, schela, aparat sudura, trusa scule instalator, trusa scule zidar, trusa scule zugrav, trusa scule tamplar, trusa electrician. Pentru mijlocul auto pus la dispozitia interventiilor pentru indeplinirea prezentului contract ofertantul vaevidentia existenta acestuia, Ofertantului i se solicita completarea Declaratiei privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, Ofertantului i se solicita Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, cu evidentierea personalului in meseriile de dulgheri, zidari, zugravi, sobari, tamplari, instalatori, lacatusi, electricieni, Informatii privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact - Fleter Daniela.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer