Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de renovare


Detaliu pentru invitatia numarul 349269
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul National de Calificare si Instruire Feroviara - CENAFER
Numar invitatie: 349269/25.06.2013
Denumire contract: Lucrari de renovare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul National de Calificare si Instruire Feroviara - CENAFERCod fiscal: RO16944447, Adresa: Calea Grivitei nr. 343, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 310808602, Fax: +40 310808602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Grivitei nr. 343, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010716, telefon: +40 310808602, fax: +40 310808602, persoana de contact: Dan Constantin Zamfirescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Grivitei nr. 343, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010716, etaj1 , camera 13
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (formare feroviara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de renovare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de renovare pt. 16 sali de curs din centrele CENAFER
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 ron , Garantia de participare va avea valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita prin: - OP in contul RO59TREZ7015005XXX005830 deschis la Trezoreria Sector 1In cazul platii acesteia in valuta se va utiliza cursul BNR dindata anterioara datei limita de depunere a ofertelor(19.06.2013)- scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante.Scrisoarea de garantie va fi emisa in conditiile legii si se va intocmi respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare ? Anexa 12.- orice alt Instrument de garantare, conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006
Garantie de buna executie
5 % din pretul contractului, fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: conform prevederilor art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Se poate constitui in oricare din formelede laart. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006. Sectiunea formulare -Anexa 13.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006. (Anexa 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006. (Anexa 2)Declaratie privind calitatea de participant la procedura. (Anexa 3)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69/1 din O.U.G. nr. 34/2006. (Anexa 4)Se va completa Anexa 4 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69/1) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dionisie-Daniel ARDELEAN ? Director General;Marcel OTOIU- Director General Adjunct UIPFlorin PUTANU- Director EconomicVasile DINU- Director LogisticaLucian-Ludvig POROCH-- Manager proiectStela SIMIONESCU- Responsabil financiarCatrine Rozalia NICA- Consilier juridicDan ZAMFIRESCU? Sef Serviciu Achizitii Publice;Mirela Ana-Maria GOLASANU- Asistent managerCertificat fiscal eliberat de Directia de impozite si taxe locale a unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de atestare fiscal eliberat de organul de administrare fiscal al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare cu oferta independenta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, care sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine -documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare/ atestare ca persoana fizica sau juridica, ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor din Romania. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012), Se solicita ultimul bilant contabil, depus si inregistrat la organele competente si/sau dupa caz rapoartele anuale, scrisori din partea bancilor sau a unor societati cunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara in limba romana sau in traducere autorizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Executia de lucrari, 1 /maxim 3 lucrari in valoare cumulata de 150.000 lei fara TVA, avand ca obiect Lucrari de renovare (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR )., Declaratie privind ;lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani, Declaratie privind disponibilitatea responsabilului de contract numitde ofertantpe perioada de executie a lucrarilor Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001/2008 ( sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer