Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?LUCRARI DE RENOVARE A CLADIRII CENTRULUI SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA MEDIAS, jud. SIBIU ?


Detaliu pentru invitatia numarul 307125
Autoritate contractanta
CENTRUL SCOLAR PT EDUCATIE INCLUZIVA MEDIAS
Cod de identificare fiscala: 4240731
Adresa: Str.Piscului nr.8, Medias
Telefon: 0269 831731
Fax: 0269 831731
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?LUCRARI DE RENOVARE A CLADIRII CENTRULUI SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA MEDIAS, jud. SIBIU ?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ?LUCRARI DE RENOVARE A CLADIRII CENTRULUI SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA MEDIAS, jud. SIBIU ?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 29.07.2011 13:01
Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2011 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: CENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA, MEDIAS, str. Piscului nr. 8, jud. Sibiu, cod 55114
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2011 16:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA, MEDIAS, str. Piscului nr. 8, jud. Sibiu, cod 55114
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 120, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006; Decl. privind incadr. in categ. I.M.M.(daca e cazul); Certif. Constat. privind plata impoz. si tax. catre bugetul de stat ; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Informatii generale; Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; se va prezenta cel putin un contractin valoare de minim 120.000 lei avand ca obiect executia de lucrari similare;cel putino recomandare privind executia de lucrari similare; Informatii privindsubcontractantii, Angajament ferm privind sustinerea tehnica, (daca e cazul). Ptr. demonstrarea indeplinirii criteriilor decalif. mai sus mentionate, ofertantul poate prez. doar o Declaratie pe propria raspundere, conf. art. 11, alin.(4) din H.G. 925/2006.
Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare. Garantia de participare este de 2.400 lei (pentru IMM 1.200 lei)
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer