Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Lucrari de renovare a cladirilor din patrimoniul comunei Jichisu de Jos, jud. Cluj?


Detaliu pentru invitatia numarul 336156
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA JICHISU DE JOS (PRIMARIA JICHISU DE JOS)
Numar invitatie: 336156/26.09.2012
Denumire contract: ?Lucrari de renovare a cladirilor din patrimoniul comunei Jichisu de Jos, jud. Cluj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JICHISU DE JOS (PRIMARIA JICHISU DE JOS)Cod fiscal: 4617670, Adresa: jichisu de jos nr.55, Jichisu de Jos, Telefon: 0264-212480, Fax: 0264-212480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Jichisu de Jos nr.55, Jichisu de Jos, Romania, cod postal: 407345, telefon: +40 264212480, fax: +40 264212480, persoana de contact: Moncea Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Jichisu de Jos nr.55, Jichisu de Jos, Romania, cod postal: 407345, telefon: +40 264212480, fax: +40 264212480, persoana de contact: Moncea Ioan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de renovare a cladirilor din patrimoniul comunei Jichisu de Jos, jud. Cluj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Lucrari de renovare a cladirilor din patrimoniul comunei Jichisu de Jos, jud. Cluj? compusa din urmatoarele obiective de investitie: 1 Imprejmuire camin cultural din satul Codor, comuna Jichisu de Jos, judetul Cluj2 Grup sanitar si bazin vidanjabil camin cultural din satul Jichisu de Jos, comuna Jichisu de Jos, judetul Cluj3 Reabilitare asezamant cultural din satul Sigau, comuna Jichisu de Jos, judetul Cluj4 Finisaje sediu primarie satul Jichisu de Jos, comuna Jichisu de Jos, judetul Cluj5 Reabilitare asezamant cultural din satul Tarpiu, comuna Jichisu de Jos, judetul Cluj
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 664, 252.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
13.285, 00 lei, perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art.86 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%. Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006.Cont IBAN pentru constituire garantie de participare: RO07TREZ2175006XXX001998 deschis la Trezoreria Dej.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art. 90 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea Anexei nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Persoane cu functie de decizie: Primar: Moncea Ioan; Consilieri locali: ALBERT PETRU, DEJI ZENO-IOAN, MATEI CALIN ? AUGUSTIN , POP AMBROZIE-NICOLAE, POP ARITON, POP VASILE, PRODAN ALEXA , RUS EUGEN, TRIF MIHAI ; Membrii comisiei de evaluare: Teocan Aurelian Adrian, Muresan Maria, Vaida Alexandru-Ovidiu, Prodan Alexa; Secretarul comunei: Pop Maria; Contabil: Muresan Maria)2. Completarea Anexei nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Completarea Anexei nr. 10A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA4. Completarea Anexei nr. 10B DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1815. Prezentarea de certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat si, respectiv, la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor, din care trebuie sa reiasa ca ofertantul are autorizat codul CAEN 4120 ?Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale?, 4321 ?Lucrari de instalatii electrice?, 4322 ?Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat?, corespunzatoare obiectului procedurii de atribuire, in copie conforma cu originalul, copie legalizata sau original. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati de cel putin 1.320.000, 00 lei. Se va completa Anexa nr. 11 INFORMATII GENERALE. Se vor prezentarea bilanturilor vizate de organele competente sau alte documente relevante pentru indeplinirea conditiei de calificare, in copie conforma cu originalul., Cerinta 2Lichiditate generala pentru exercitiul financiar aferent anului 2011 de minim 100%. Informatiile solicitate vor fi extrase din bilanturile prezentate la Cerinta 1. Daca nu s-au depus bilanturile se vor prezenta alte documenterelevante pentru indeplinirea conditiei de calificare, in copie conforma cu originalul., Cerinta 3Dovada disponibilitate resurse financiare (cash-flow)- Se vor prezenta :1. cash-flow corelat cu oferta depusa, graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat si cu resursele financiare proprii;2. documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea contractului de achizitie publica pe o durata de 3 luni sub forma de documente emise de institutii bancare, legal angajante pentru emitent, prin care operatorul economic sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea contractului (ex.: linii de credit confirmate de banci) in valoare de cel putin 165.000 lei., Cerinta 3 (continuare): In sensul celor de mai sus, ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine resurse suficiente pentru derularea contractului corelat cu oferta depusa, graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat si cu resursele financiare proprii.Pentru demonstrarea capacitatii financiare nu se vor acceptadocumente din care sa rezulte ca ofertantul are sume de incasat (ex.: facturi fiscale, contracte de imprumut in care ofertantul este creditor, bilete la ordin, cambii, file cec, etc.).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Experienta similara - Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii unor lucrari similare prin prezentarea a cel mult 2 (doua) contracte de lucrari avand ca obiect executia de constructii civile cu o valoare totala cumulata executata de catre acesta de minim 660.000, 00 lei fara TVA. Se va completa Anexa nr. 16 Declaratie privind lista principalelor LUCRARI EXECUTATE.Se vor prezenta, in copie conforma cu originalul, paginile relevante din contracte, p-v receptiepartiala sau la terminarea lucrarilor si recomandarile din partea beneficiarilor., Cerinta 2Personalul va fi corelat cu graficul de executie propus, solicitandu-se urmatorul personal minim de supraveghere/conducere: a) 1 responsabil tehnic cu executia constructii civile: Cerinte minime: - CV completat in format european datat si semnat;
- copie certificat de atestare ca responsabil tehnic cu executia pentru domeniul ?constructii civile?, valabil la data limita de depunere a ofertelor, insotit de legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate)., Cerinta 2 (continuare)b) 1 inginer/subinginer constructii civile (sef de santier): Cerinte minime obligatorii: - CV completat in format european datat si semnat;
- copie diploma de absolvire studii superioare in domeniul tehnic, specializarea ?constructii civile?;
- declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate).c) 1 responsabil cu calitatea constructii civile: Cerinte minime: - CV completat in format european datat si semnat;
- copie decizie interna numire ca responsabil cu calitatea pentru domeniul constructii civile, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate). Cerinta 1certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul constructii civile.Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2ISO 14001 sau echivalent in domeniul constructii civile. Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Descriere: Punctajul financiar se acorda astfel: 1.1 pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor fara TVA, se acorda Pfinanciar maxim = 70 puncte; 1.2 pentru alt pret decat cel prevazut la pct.1.1 se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pret minim / pretn) x 70; Pretul ofertei care se va compara este pretul total fara TVA.
Punctajul tehnic (termen de executie)
30
Descriere: Descriere: Punctajul tehnic (termen de executie) se acorda astfel :2.1 pentru cel mai scurt termen de executie ofertat se acorda Ptehnic1 maxim = 30 puncte. 2.2 pentru alt termen decat cel prevazut la pct.2.1 punctajul se acorda astfel: Ptehnic n.=(termen de executie minim/termen de executien) x 30 puncte. Ofertele care contin un termen de executie mai lung de 12 luni vor fi respinse ca neconforme. Termenul de executie minim realist, care va primi punctajul maxim este de 3 luni. Ofertele care vor prezenta o durata de executie mai mica decat cea propusa de autoritatea contractanta de 3 luni, nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata integral prezentei invitatii in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer