Achizitie publica - LUCRARI DE RENOVARE CANTINA SI CAMINE STUDENTESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 332359
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332359/25.07.2012
Denumire contract: LUCRARI DE RENOVARE CANTINA SI CAMINE STUDENTESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj NapocaCod fiscal: 4288381, Adresa: Calea Manastur nr.3-5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264596384, Fax: 0264593792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se transmit in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE RENOVARE CANTINA SI CAMINE STUDENTESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii curente la Cantina Agronomia, Camin studentesc Agronomia, Camin studentesc VIII , Camin studentesc XII si Camin studentesc XV
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 397, 092 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 7941, 84 lei; Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Forma de constituire : a) virament bancar cu OP confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO27TREZ2165005XXX006891 Trez Cluj, cod fiscal 4288381 sau b) printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta (formularul11).Pentru ofertantii incadrati in categoria IMM cuantumul garantiei este stabilit la jumatate in suma de 3970, 92 lei , cu conditia ca acestia sa prezinte dovada incadrarii in aceastacategoriee.In cazul neprezentarii dovezii incadrarii in categoria IMM (completarea, semnarea si prezentarea Formularului 10 din sectiunea Formulare), oferta va fi respinsa la deschidere in baza art.33, alineatul (3) litera b) din HG 925/2006 actualizata.In conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 3970, 92lei.
Garantie de buna executie
Cuantum 10% din valoarea contractului fara TVA; Modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formularul 19)sau b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contul la dispozitia Autoritatii Contractante se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscalcompetent. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate cuntumul, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM si face dovada in acest sens. Nota: Ofertantul desemnat castigator are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea Formularul 12A de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea Formularului 12B de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006-Completarea Formularul 12C de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatiicontractante precum si cele responsabile de derularea si atribuirea contractului sunt: Doru Pamfil, Aurelia Marian, Viorel Apostu-semnataricontract;Viorel Porutiu, Dan Lung, Adrian Tiuca, Florin Marian, Constantin Bordea-comisie evaluare;4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile a lunii anterioare depunerii ofertei.Se va permite prezentarea de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor.5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile a lunii anterioare depunerii oferteiSe va permite prezentarea de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor.6.Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 12M Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor . Din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica. Va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" . Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original / copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi prezentata in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executatein cel mult ultimii 5 ani (formularul 12D)si contracte sau parti relevante ale contractelor de lucrari similare prezentate in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de procese verbale de receptie partiala sau finala si documente constatatoare sau recomandari privind modul de indeplinire a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se obtine prin descarcarea fisierelor atasate prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 09:29