Achizitie publica - Lucrari de renovare grup refacere
Detaliu pentru invitatia numarul 293062
Complexul Sportiv National Snagov
Cod de identificare fiscala: 4754880
Adresa: Comuna Gruiu , Sat Silistea Snagovului , Jud Ilfov, Silistea Snagovului
Telefon: 0213522347
Fax: 0213522349
Denumire invitatie: Lucrari de renovare grup refacere
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de renovare grup refacere
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 06.05.2011 17:35
Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: CSN Snagov, Str. Baza Sportiva, Nr. 48, Sat Silistea Snagovului, Com. Gruiu, Jud. Ilfov, Cod postal 077117, Compartimentul Secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CSN Snagov, Str. Baza Sportiva, Nr. 48, Sat Silistea Snagovului, Com. Gruiu, Jud. Ilfov, Cod postal 077117, Sala de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
Valoare estimata: 483, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie privind eligibilitatea-declaratie pe propia raspundere ca nu se afla in una dintre situatiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta 34/ 2006-declaratie privind calitatea de participant la procedura-certificat de atestare fiscala la bugetul local-certificat de atestare fiscala la bugetul general consolidat- certificat constatator- certificat de inregistrare- CIF-declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri, in ultimii 3 ani;
- ultimul bilant vizat- declaratie privind lista principalelor contracte de lucrari în ultimii 5 ani;
-declaratie pe propria raspundere ca detine utilaje, mijloace de transport, personal calificat-declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului in ultimii 3 ani- certificarea calitatii materialelor-declaratie privind protectia muncii-declaratie privind personalul de specialitate angajat-contract de asigurare-garantie de participare-certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000
in cadrul SEAP(www.e-licitatie.ro)- se solicita garantie de participare in valoare de 9.660 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Perioada de executie - trebuie sa fie maxim 3 luni.
15
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie a lucrarilor - trebuie sa fie minim 12 luni.
10
Descriere: Componenta tehnica
Perioada interventiei la remedieri, in perioada de garantie a lucrarii - trebuie sa fie maxim 3 zile de la comunicare.
10
Descriere: Componenta tehnica