Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE RENOVARE LA AMBULATORIUL DE SPECIALITATE DIN SPITALUL GENERAL CF SIMERIA


Detaliu pentru invitatia numarul 328491
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITAL GENERAL C.F. SIMERIA
Numar invitatie: 328491/01.06.2012
Denumire contract: LUCRARI DE RENOVARE LA AMBULATORIUL DE SPECIALITATE DIN SPITALUL GENERAL CF SIMERIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL GENERAL C.F. SIMERIACod fiscal: 4375160, Adresa: STR.A.IANCU, NR.26, Simeria, Telefon: 0254260100, Fax: 0254260105
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.A.IANCU, NR.26, Simeria, Romania, cod postal: 335900, telefon: +40 254260100, fax: +40 254260105, persoana de contact: ALEXANDRU PASCAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL GENERAL CF SIMERIA, STR. AVRAM IANCU, NR. 26, LOC. SIMERIA, JUD. HUNEDOARA, COD POSTAL 335900
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE RENOVARE LA AMBULATORIUL DE SPECIALITATE DIN SPITALUL GENERAL CF SIMERIA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de renovare a holurilor, cabinetelor si casei scarii, reparatii, instalatii sanitare si inlocuire tamplarie in Ambulatoriul de specialitate al Spitalului General CF Simeria
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare reperzinta 2% din valoarea estimata a contractului, adica 3200 roni. Perioadade valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile. Garantia de participare se constitue prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara ori de o societate deasigurari, care se prezinta in original la data deschiderii ofertelor.Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contaractante: a) a unui OP sau Fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pina la datadeschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tirziu la data siora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de aretine garantia de participare, ofertantul pierzindastfel suma constituita, atunci cind acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii : a. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b. oferta sa fiind stabilita cistigatoare, nu constitue garantia de buna executie in perioadade valabilitate a ofertei si oricum , nu mai tirziu de 15 zile de la semnarea contractului;c. oferta sa fiind stabilita cistigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publicain perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se returneaza conform prevederilor art.88 din HG925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant in scopul protejarii autoritatii contractactante fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al acestuia pe perioada derularii contractului . Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractuluisi se constitueconstitue prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis inconditiile legi de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in contul Spitalului General CF Simeria, deschis la Trezoreria municipiului Orastiecont IBAN RO02TREZ3705041XXX002783 in termen de 15 zile de la semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. DOCUMENTE SOLICITATE :1. Eligibilitate: a)declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (cazier judiciar si cazier fiscal)b)declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B);c)certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;d) certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;e) certificate de participare cu oferta independenta, conform Ord. 314/2010;f) declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;Mentiune : persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele : - Ec. Stolnicu Liliana ? Manager;
- Ec. Pascau Alexandru ? Director Financiar Contabil;
- Dr. Dobrei Margareta ? Director Medical;
- Jr. Mandra Cristina ? Consilier Juridic;
- Ec. Floroiu Adriana- CFP;
- Ec.Man Sanda ? API;
- Nandra Radu ? Administrator;In cazul in care oferta este depusa de o asociere , si pentru fiecare asociatPersoanele straine vor prezenta documentele cerute mai sus, cazier judiciar, traducerea autorizata si legalizata in limba romana a acestora. .1. PERSOANE JURIDICE /FIZICE ROMANEDOCUMENTE SOLICITATE: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.CERINTA OBLIGATORIE : - operatorul economic trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respectiv;2. PERSOANE JURIDICE /FIZICE STRAINEDOCUMENTE SOLICITATE : - Documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;CERINTA OBLIGATORIE : - operatorul economic trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respectiv;MENTIUNE : in cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate;
- pentru persoane straine documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, se vor prezenta in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTE MINIME : -Valoarea pentru cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie astfel : a) egala sau mai mare de 150.000 RON ( pe perioada de la infiintare , daca aceasta e mai mica de 3 ani)b) lichiditate generala ( active circulante /datorii curente x100))sa fie mai mare de 100%, calculata la 2010 , trebuie indeplinita individual de catre fiecare asociat.DOCUMENTE SOLICITATE1.Informatii generale si identificarea financiara , formular din sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire ;2.Copii ale bilanturilor contabile pe anii 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente ;3.Prezentare scrisori de bonitate din partea unei banci cu care lucreaza ofertantul valabila la momentul semnarii contractului prin care sa ateste posibilitatea sustinerii , pe cheltuiala sa, executia intregii lucrari, valabila60 de zile
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTE MINIME OBLIGARORIIa)O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Aceasta lista trebuie sa fie insotita de cel putin un document prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de minim 100.000 ron.In demonstrarea acestor capacitati se vor prezenta : contracte de lucrari, procese verbale de receptie, recomandari vizate de Inspectoratul judetean in constructii din care sa reiasa aceste valori.CERINTE MINIME: - ofertantultrebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic de profesie inginer de specialitateDOCUMENTE SOLICITATE: - declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul tehnic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluide lucrari (formularul 12 H)- pentru utilajele asigurate de la terti se vor prezenta documentele care atesta proprietatea sau documente privind inchirierea (contracte conventi) care se inchiriaza CERINTE MINIME- Asigurarea unui nivel coreswpunzator al calitatiiDOCUMENTE SOLICITATE ? certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii( ISO 9001 sauechivalent, la felsi pentru asociat. Nu se accepta ca ofetrantii sa fie in curs de certificare.STANDARDE DE PROTECTIA MEDIULUICERINTE MINIME- ASIGURAREA UNUI NIVEL CORESPUNZATOR AL PROTECTIEI MEDIULUIDOCUMENTE SOLICITATE - certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului( ISO 14001 sau echivalent , la felsi pentru asociat. Nu se accepta ca ofetrantii sa fie in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara6. Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" se acorda astfel:
Termenul de executie
30
Descriere: 7. Punctaj pentru factorul de evaluare ?Termen de executie? se acorda astfel:
Perioada de garantie
10
Descriere: 8. Punctaj pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie? se acorda astfel:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer