Achizitie publica - Lucrari de renovare la Grupul sanitar
Detaliu pentru invitatia numarul 341370
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341370/27.12.2012
Denumire contract: Lucrari de renovare la Grupul sanitar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Cardiologie " Dr. Benedek Geza" CovasnaCod fiscal: 4404559, Adresa: Covasna Str. Mihai Eminescu nr. 160 Jud. Covasna, Covasna, Telefon: +40 0267340532, Fax: +40 0267340532
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de renovare la Grupul sanitar
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii generale si de renovare-cuprinde lucrari de Intretinere si reparatii instalatii sanitare si termice;intretinere si reparatiiinstalatii electrice; executarea de lucrari de zugravit, vopsitorie, reparatii tencuiala, gresie si faianta, etc.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan?ia de participare este 700 ron; Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei (60 de zile). Se poate constitui prin: Orice instrument de garantare bancara / de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractate de orice banca /societate de asigurari. Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO 46 TREZ 2575005xxx004395deschis la Trezoreria Tg.Secuiesc. Se retine garantia atunci cand ofertantul : revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; fiind declarant castigatorul procedurii , refuza sa semneze contractul de furnizare , in cazul in care , contestatia depusa la CNSC este respinsa, se va retine din garantia de participare, conform Art.278indice 1 din OUG nr.34/2006.Cuantumul garan?iei de participarepentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat. Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3(trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului.Oferta fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Da, Cuantumul garantiei de buna executie 5% din pretul contractului fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie: instr.de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care devine anexa la contr.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact partiale.Contrantul are obligatia de adeschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent in admin.acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia Aut Contr.Restituirea garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza proc-verbal de rec. finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Sa nu se afle in situatia prevazuta la art. 180 si in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006 (Declaratie privind situatia personala a ofertantului);2.Sa nu se afle in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/ 2006(Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/ 2006);Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager- Jr. Sporea Monica; Director financiar- Ec. Kadar Melinda; Director Medical ? Dr. Suceveanu Mihaela; Director de ingrijiri ? Diaconu Ion; Consilier Juridic -Jr.Neagovici Vasile; Comisia de evaluare achizitii publice-Sef servicii AT- Ec. Hajnal Arpad-presedinte;si membrii: -Ec. Olosz Iren;
- Ec. Simon Ildiko3.Respectarea prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/ 12.10.2010 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta);4.Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice.5.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele prin care demonstreaza ca nu are nici o datorie restanta. 1.Certificat constatator emis de ONRC .Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizataSe va permite prezentarea documentelor de oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Fisa de informatii privind experienta similara-Lista privind echipamentele tehnice;
-Decl privid dotarile specifice: utilaje, mijl de transp, lab sau alte mijl fixe pe care ofertantul se angajeaza sa leutilizeze pt indeplinirea contractului certificat care atesta implementarea certificarea sistemului calitatii ISO9001 :2000 sau echivalent in termen de valabilitate . Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: sunt postate pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 10:25