Achizitie publica - Lucrari de renovare si igienizare a spatiilor de invatamant
Detaliu pentru invitatia numarul 331238
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331238/06.07.2012
Denumire contract: Lucrari de renovare si igienizare a spatiilor de invatamant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Nationala de Arte BucurestiCod fiscal: 4602033, Adresa: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 213147331, Fax: +40 213147331
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010773, telefon: +40 213147331, fax: +40 213147331, persoana de contact: Tache Stanciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010773, telefon: +40 213147331, fax: +40 213147331 - Biroul achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de renovare si igienizare a spatiilor de invatamant
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Renovarea si igienizarea spatiilor de invatamant dupa cum urmeaza: Strada General Budisteanu nr. 19- Corp cladire A (partial)Calea Grivitei nr. 28- Corp A + B + C- Corp E (partial)- Corp I (partial)
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 318, 548.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.370, 97 RON (2% din valoarea estimata, fara TVA a contractului)Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Garantia trebuie sa fie irevocabila.- Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Garantia de participare poate fi constituita si prin depunerea sumei la casieria Universitatii Nationale de Arte- Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 30 zile de la data limita a depunerii ofertei- se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006- Garantia de participare va fi constituita cel mai tarziu la data de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului.Mod de constituire: conform art. 90 / HG 925 / 2006, garantia de buna executie poate fi constituita prin orice fel de instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurariIn cazul in care se va conveni constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive la situatiile de plata, vor fi respectate prevederile art 90 alin. (3) din HG 925 / 2006 si prevederile HG 1045 / 2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cumodificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cumodificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare- certificate fiscale privind taxele si impozitele locale- Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul general consolidat) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1/OUG 34/2006-- Conf. art. 69^1/OUG 34/2006 Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a)cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoane care aproba/semneaza documente in legatura / pentru procedura de atribuire: RECTOR - prof. univ. dr Catalin BalescuD.G.A. - dr. ing. Adrian CristescuDirector economic - ec. Marcela ConstantinSef birou achizitii publice / presedinte comisie evaluare oferte - ec. Tache StanciuSef serviciu tehnic / membru comisie - sing. Georgeta DamalanSev birou administrativ paza / membru comisie - ing. Cristina MlesnitaSef birou financiar contabil / membru comisie - ec. Petruta FluierasDirector juridic si contencios / membru comisie - cs. j Flavia Mantea Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN dincertificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri (media pentru ultimii trei ani) - minim 637096, 77 RON, bilant la 31.12.2012
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru ducerea la indeplinire a contractului, -informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze - eventualii subcontractanti vor trebui sa indeplineasca cerintele de mai sus, - lista cu lucrari similare in ultimii 5 ani - va fi prezentat cel putin un document (contract, proces verbal de receptie, etc) care sa confirme executarea unor lucrari similare de aceeasi valoare sau de valoare mai mare. Vor fi prezentate copii de pe parti relevante ale contractului (contractelor)Valoarea minima fara T.V.A. a lucrarii (lucrarilor) similare trebuie sa fie 318.500, 00. Pentru calculul echivalentei, va fi folosit cursul mediu anual lei - euro comunicat de BNR.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 100 puncte ; b) pentru alte preturi decat cele prevazute la lit a) se acorda punctaj astfel: P(tarif n)= [pret minim / pret(n))]x100 Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile fara TVA
Termen de executie (zile)
45
Descriere: a) pentru cel mai scurt termen de executie se acorda 100 puncte; b) pentru alte termene de executie decat cele prevazute la lit a) se acorda punctajul astfel: P(te n)= [termen de executie minim / termen de executie (n) ]x 100.Punctajul final este calculat conform urmatorului algoritm: Pf = P(tarif n) x 55% + P(te n) x 45% - termenul maxim acceptat de executie a lucrarilor este de 45 zile. Ofertele care vor prezenta un termen de executie mai mare de 45 de zile, vor fi declarate neconforme
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 12:45