Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de renovare si modernizare unitati aflate in subordinea S.A.J. Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 330706
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SUCEAVA
Numar invitatie: 330706/28.06.2012
Denumire contract: Lucrari de renovare si modernizare unitati aflate in subordinea S.A.J. Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SUCEAVACod fiscal: 7409380, Adresa: STR. SCURTA NR.3, Suceava, Telefon: 0230514602, Fax: 0230514602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SCURTA NR.3, Suceava, Romania, cod postal: 720000, telefon: +4 0330804808, fax: +4 0230514602, persoana de contact: TANISLAVLUMINITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SUCEAVA, STRADA SCURTA NR. 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de renovare si modernizare unitati aflate in subordinea S.A.J. Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de renovare si modernizare 4 unitati - Statii de ambulanta, aflate in subordinea S.A.J. Suceava
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 803, 763.85 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 16.000 LEI valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se constituie prin virament bancar in contul RO16TREZ5915005XXX002560 deschis la Trezoreria Suceava, sau prin scrisoare de garantie emisa de o banca/societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin depunere la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de deschidere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Operatorii economici ce fac dovada incadrarii in categoria IMM beneficiaza conf. Legii 346/2004 de reducere cu 50%. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in situatiile: a) Ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate b) ofertantul nu constituie garantia de buna executie aferenta contractului de lucrari c) ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278/1 din OUG 34/2006 - in acest caz se retine suma calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera b) din OUG 34/2006. Garantia de participare se restituie in 3 zile de la finalizarea procedurii de achizitie in baza cererii inaintate de ofertant autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Se constituie in procent de 10%, din valoarea totala fara TVA a contractului de lucrari, intr-una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie este distincta de garantia lucrarilor, ea se restituie in termen de 14 zile de la finalizarea contractului de lucrariin proportie de 70% diferenta urmand a fi restituita dupa semnarea PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 217.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20Nota: prin obligatii exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul local se va intelegeobligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelorPersoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: - Manager general : Dr. Daniel Martiniuc- Director economic : Ec. Catalin Baciu- Director tehnic : Ing. Emil Filipescu- Consilier juridic : Jr. Elena Rusu- Comp. Achizitii Publice: Ec. Tanislav LuminitaCertificatele de atestare fiscala se prezinta in una din formele - original/copie legalizata/ copie cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul prezentarii Certificatelor in forma copie "conform cu originalul", ofertantul are obligatia de a prezenta la solicitarea Comisiei de evaluare documentele in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii lor. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (obiect principal si activitati autorizate) corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Documentul se prezinta in una din formele - original/copie legalizata/ copie cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul prezentarii Certificatelor in forma copie "conform cu originalul", ofertantul are obligatia de a prezenta la solicitarea Comisiei de evaluare documentele in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatiaeconomico-financiaraaferenta ultimilor 3 ania)Bilantul contabil sau alte documente relevante ce prezinta situatia financiara din ultimii 3 ani sau perioada de cand ofertantul este infiintat daca aceasta este sub 3 ani.Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabilvizat de ANAFla data de 31.12 pentru anii 2009, 2010 si 2011 sau documente relevante privind situatia financiara aferenta ultimilor 3 ani sau perioada de activitate daca aceasta este mai mica de 3 ani - in copie., b) Declaratie privind cifra medie de afaceri (globala), pentru ultimii 3 ani sau pentru perioada de activitate de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 aniCerinta obligatorie ? Cifra Medie de Afaceri globala aferenta ultimilor 3 ani sau perioadei de cand operatorul economic este infiintat daca aceasta estemai mica de 3 aniCifra Medie de afaceri globala ? Minim 1.600.000 Lei echivalent358.358, 71 Euro la curs BNR valabil pentru data de 01.06.2012 , 1 Euro = 4, 4648 Lei., c)Documente emise de institutii financiare sau Declaratii / documentedin care sa rezulte capacitatea de a sustine financiar - inceperea lucrarilor (pentru prima luna de contract - termenul de executie fiind de 60 zile).Se vor prezenta Documente din care sa rezulte ca ofertantul detine sau are acces la resurse financiare sau materiale ce vor fi alocate exclusiv pentru acest contract, astfel: cash-flow de minim 400.000Lei/89.589, 67euro, la cursul1 euro = 4, 4648 leinecesara finantarii executiei lucrarilor pentru prima luna de contract., Se va prezenta initial o declaratie pe propria raspundere urmand ca ofertantul clasat pe primul loc sa prezinte la solicitarea comisiei de evaluare documente justificative.Documentul se va prezenta in original si continutul lui va face trimitere la acest contract si va mentiona resursele financiare sau materiale de care dispune operatorul economic si pe care le va utiliza exclusiv pentru executia acestui contract. In cazul resurselor materiale, (materiale prentru executia lucrarilor aflate in stoc se va demonstra indeplinirea cerintei valorice conform cu valoarea din contabilitate a stocurilor conform cu cantitatile si tipurile de materiale solicitate prin PT), d)Documente/Declaratii privind asigurarea riscului profesional.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind prezentarea politei de asigurare a lucrarilor in termen de maxim 3 zile de la data semnarii contractului de lucrari.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Lista a principalelor lucrari similare executate in cadrul contractelor incheiate sau in curs de executie din ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Lucrari similare executate in ultimii 5 ani aferente unui contractin valoare de cel putin 800.000 Lei , pentru contractele incheiate in EUROde cel putin 179.179, 35euro, la cursul BNR , 1 euro = 4, 4648 lei din 01.06.2012Se va prezenta initial Formular C3 si Anexa. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea comisiei documente care demonstreaza indeplinirea cerintei de calificare, respectiv: , Pentru demonstrarea Cerintei minime se vorprezenta: -Contract de lucrarisau Extrase cu informatii relevante din care sa rezulte clar obiectul acestuia , Beneficiarul, valoarea contractului si durata contractului, alte informatii considerate confidentiale pot fi marcate - in copie, -Recomandare/ Document constatator din care sa rezulte obiectului contractuluiemisa de Beneficiarul Contractului.-Proces Verbal de receptie partiala ? cu conditia indeplinirii cerintei minime valorice, Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor aferente contractului prezentat, 2)declaratie privind efectivele de personal - personalul de executie si personalul tehnic de specialitate cu responsabilitati majore, angajat in derularea contractului, Ofertantul va prezenta Formularul E si va nominaliza personalul tehnic de specialitate cu atributii majore inexecutia contractului , personal propriu sau cooptat indiferent de forma sub care se face colaborarea (subcontractare, contract de servicii, sustinere din partea tertilor, asociere)Cerinta minima: a)RTE ? in domeniul Constructii civile cu atestat MLPATb)CQ? in domeniul lucrari de constructii civile si produse pentru constructii cu Atestat in termen de valabilitate sau Decizie numire (document suficient pentru indeplinirea cerintei de calificare)., c)Sef Santier ? inginer constructor ? Specializare Constructii civiled)Sef punct lucru - ingineri profil constructii - penru punctele de lucru ? Suceava, Falticeni, Gura Humorului si C-lung. Moldovenesce)Inginer - specializare Instalatii pentru contructiif)Inginer profil electric ? Atestat ANRE minim grad IIIA si IIIBg)Personal autorizat ISCIR ptr lucrari Cazane sub presiune P 100KWh)Personal specializat pe linie de securitatea si sanatatea in munca/ protectia muncii si PSI ? Certificari/Atestate profesionale recunoscute de Min. Muncii si Familiei , Ministerul Educatiei si Cercetarii, 3.declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? in original;Ofertantul va prezenta o Lista cu resursele disponibilizate (proprii sau inchiriate, ale asociatului / subcontractantului / sustinatorului) pentru indeplinirea contractului de lucrari.Resursele tehnice disponibilizate de ofertant pentru indeplinirea acestui contract trebuie sa asigure executia tuturor categoriilor de lucrari solicitate prin Caietul de sarcini in termenul solicitat ? maxim 60 zile .Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documente justificative privind detinerea sau accesul la resursele tehnice declarate., 4. declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii (Formular D) ? in original, 5.declaratie pe propia raspundere referitoare la masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul implinirii contractului de lucrari - in original, 6. Atestat ISCIR al ofertantului pentru Montare/Instalare, Punere in functiune, Reparare si Intretinere CT putere maxim 50KW, conf. prescriptie ISCIR PTA1/2010 Certificare ISO 9001, ISO 14001 in domeniul de activitate similar cu obiectul procedurii 4120 - in copie.Nu se accepta societati in cuurs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe SEAP www.e-licitatie.ro Sectiunea Cereri de Oferta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer