Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparare a drumurilor ? Reabilitare Drum Forestier Valea Zlasti, D.S.Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 339294
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 339294/13.11.2012
Denumire contract: Lucrari de reparare a drumurilor ? Reabilitare Drum Forestier Valea Zlasti, D.S.Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparare a drumurilor ? Reabilitare Drum Forestier Valea Zlasti, D.S.Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparare a drumurilor ? Reabilitare Drum Forestier Valea Zlasti (D.S.Hunedoara, O.S.Hunedoara)
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 392, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 64.500, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel pu?in egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garan?iei de participare: Garan?ia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garan?ie?, instrument care va fi prezentat autorita?ii contractante in original cel mai tarziu la data ?i ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor.In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garan?iei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garan?iei intr-unul din conturile Regiei Na?ionale a Padurilor Romsilva (R1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garan?iei de participare (OP, etc) sa fie scanata ?i postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garan?ie de participare? impreuna cu documentele de calificare ?i oferta tehnica.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:7.172, 58lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.Modul de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie(G.B.E.): 5% din valoarea fara TVA a contractului, in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.G.B.E. va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original , sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrulorganului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertan?i, ofertan?i asocia?i, ter?i sus?inatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe situatiile situatia prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertan?i, ofertan?i asocia?i, ter?i sus?inatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ter?i sus?inatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181, lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, conform precizarilor de mai sus si se va prezenta insotita de certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(doar in cazulofertan?ilor sau ofertan?ilor asocia?i).-certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(doar in cazulofertan?ilor sau ofertan?ilor asocia?i).Cerinta nr.3Operatorii economici participan?i la procedura in calitate de ofertan?i ?i ofertan?i asocia?i au obligatia sa depuna formularele: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertan?i, ofertan?i asocia?i, ter?i sus?inatori, subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situa?iile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)i) Se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.Persoane cu func?ie de decizie in cadrul Regiei Na?ionale a Padurilor ? Romsilva: Adam Craciunescu, Florian Popa, Liviu Pavel, Gabriela Ga?u, Gheorghe Mohanu, Sabin Bratu, Daniel Robu, Ieli?a Alamaie, Adrian Mu?uroi, Alina Suciu, Florentina Prisacaru, Bogdan Dumitrescu, Ilie Dobre, Jean Vi?an, Radu Daniel Crisan, Sorin Baldea, Daniela Breban, Radu Apolzan, Lavinia Faur, Gabriel Gorun, membrii CA: Nica Marius, Sorin Florea, Stanescu ?tefan, Lauren?iu Paduraru, Sorin Ciobanu, Ana Titu.Cerinta nr.5Operatorii economici participan?i la procedura in calitate de ofertan?i ?i ofertan?i asocia?i au obligatia sa depuna formularele: Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.i) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni: - cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau-societatea se afla in incapacitate de plata.ii) pentru persoane fizice romane: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionaliii)pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 5.088.870, 00 leiDocumente obligatorii: 1. Se va completacifra medie de afaceri in formularul: "Cifra medie de afaceri" din Sectiunea "Formulare".Se va declara cifra de afaceri pe anii 2009, 2010 si 2011 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE: 2009:4, 2399 lei/euro2010:4, 2122lei/euro2011:4, 2349 lei/euroCifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa prezinte un contract/copii de parti relevante ale contractului, sau alte certificari de buna executie prin care sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare de cel putin 2.374.806, 00 lei.Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unui contract(sau alte certificari de buna executie) -copie conforma care este/nu este finalizat, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data depunerii ofertei, lucrari partiale potrivit cerintei 1. Contractul va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar (Ex: proces verbal de receptie, document constatator, recomandare ...)., continuare cerinta nr.1: Documente obligatorii: 1.Se va completa formularul "Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani" din Sectiunea "Formulare".2.Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei nr. 1 se va completa formularul "Experienta similara" din Sectiunea "Formulare"., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul tehnic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Neasigurarea urmatorului necesar de utilaje, instalatii, echipamente tehnice, conform formularului C8 si a celor prevazute in C9, conduce la descalificarea automata a operatorului economic: macara pe pneuri, motocompresor aer mobil joasa presiune, ciocan pneumatic(exclusiv consum de aer), perforator rotativ pneumatic(exclusiv consum aer comprimat), excavator pe senile cu o cupa cu motor termic, autogreder, buldozer pe senile, betoniera cu cadere libera actionata electric, betoniera cu cadere libera actionata cu motor termic, vibrator de interior pentru beton actionat electric, vibrator universal cu motor termic, malaxor pentru mortar actionat electric, compactor static autopropulsat cu rulouri, compactor autopropulsat cu rulouri, ,continuare cerinta nr.2: motopompa apa monoetajata de joasa presiune montata pe tractor pe pneuri, autocisterna cu dispozitiv de stropire, tractor pe pneuri, automacara, incarcator frontal pe senile.Se va prezenta certificat de autorizare pentru laborator de grad minim III propriu-copie conforma, conform art. 6 din ?Procedura din 13 mai 2011 privind evaluarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii in vederea autorizarii?, publicata in Monitorul Oficial nr. 400 din 08.06.2011. In cazul in care nu exista laborator propriu, se va prezenta un contract/precontract de inchiriere sau angajament, pentru efectuarea de incercari de laborator cu un laborator de grad minim III, precum si certificatul de autorizare al acestuia-copie conforma.Documente obligatorii: 1.Se va completa formularul "Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice" din Sectiunea "Formulare"., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Se va prezenta CV-ul persoanei/lor care sunt numite pentru CQ., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Se va prezenta Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii pentru persoana desemnata ca sef santier-copie conforma.Se vor prezenta CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Se va prezenta angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat /angajate astfel de persoane).Se va prezenta atestatul MLTPL(copie conforma) ? valabil la data limita de depunere a ofertelor ? (in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele) al responsabilului tehnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca/angajamentului de paricipare., continuare cerinta nr.4: Documente obligatorii: 1.Se va completa formularul "Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contracului si certificarile detinute" din Sectiunea "Formulare"., Cerinta nr. 5Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 aniDocumente obligatorii: 1.Se va completa formularul "Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani" din Sectiunea "Formulare"., Cerinta nr. 6Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor.Cerinta obligatorie: 1.Se va completa formularul: "Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora" din Sectiunea "Formulare".Daca exista subcontractanti, se vor completa de catre fiecare subcontractant formularele: "Informatii generale", "Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare" din Sectiunea "Formulare"., Cerinta nr. 7Daca este cazul: In cazul unei asocieri, ofertantii trebuie sa prezinte un acord de asociere in conformitate cu modelul din documentatie. In cazul in care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.Cerinta obligatorie: Daca este cazul: 1.Se va completa acordul de asociere in conformitate cu modelul din Sectiunea "Formulare". Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.DocumenteobligatoriiCertificatul ISO 9001 sau echivalent-copie conforma.Nota: Se va accepta si depunerea unor alte dovezi din care sa rezulteca la nivelul operatorului economic/ofertantului exista un audit de certificare , urmand a se elibera certificatul., Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Documente obligatoriiCertificatul ISO 14001 sau echivalent-copie conforma.Nota: Se va accepta si depunerea unor alte dovezi din care sa rezulteca la nivelul operatorului economic/ ofertantului exista un audit de certificare , urmand a se elibera certificatul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Componenta financiara, reprezinta pretulin lei, fara TVA. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Pfinal = Pf + Pt, unde: Pfinal = punctajul final, Pf = punctajul pentru oferta financiara, Pt= punctajul pentru timpul de mobilizare al executantului; Pentru Pf(punctajul pentru oferta financiara) punctajul se va acorda astfel: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctajul maxim de 95 puncte. Pentru celelalte oferte admisibile, punctajul se calculeaza dupa urmatoarea formula: 95 puncte x pretul cel mai mic ofertat / pretul ofertat
Timpul de mobilizare al executantului
5
Descriere: durata de timp, masurata in zile, de la data transmiterii ordinului de incepere a lucrarilor de modificare, reconstructie si remediere a viciilor/defectiunilor rezultate din vina executantului, aparute in perioada de executie si/sau garantie a lucrarilor, pana la datainceperii lucrarilor de remediere, nefiind inclusa si perioada remedierii viciilor/defectiunilor. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Pt= punctajul pentru timpul de mobilizare al executantului; Pentru Ptpunctajul se va acorda astfel: Pentru termenul cel mai scurt, care nu poate fi mai mic de 1(una) zi, se acorda punctajul maxim de 5 puncte. Sub acest termen oferta nu va fi punctata suplimentar. Pentru alte termene de mobilizare ofertate, punctajul se calculeaza dupa urmatoarea formula: 5 puncte x termenul de mobilizare cel mai scurt / termenul de mobilizare ofertat. Timpul de mobilizare maxim acceptat este de 7 zile. Peste acest termen oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer