Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparare a drumurilor


Detaliu pentru invitatia numarul 325080
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL DRAGANESTI-OLT (PRIMARIA DRAGANESTI-OLT)
Numar invitatie: 325080/25.04.2012
Denumire contract: Lucrari de reparare a drumurilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL DRAGANESTI-OLT (PRIMARIA DRAGANESTI-OLT)Cod fiscal: 5209912, Adresa: str. N. Titulescu nr.150, Draganesti-Olt, Telefon: 0249465815 int 43, 0744689506, , Fax: 0249465811
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. N. Titulescu nr.150, Draganesti-Olt, Romania, cod postal: 235400, telefon: +40 249465815, fax: +40 249465811, persoana de contact: Ruta Valencia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. N. Titulescu nr.150, Draganesti-Olt, Romania, cod postal: 235400, telefon: +40 249465815, fax: +40 249465811
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparare a drumurilor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Covor asfaltic bituminos pe strada Nicolae Titulescu, km 60 + 780 ? 61 + 580, Covor asfaltic bituminos pe strada Caritatii , km .0 + 195 ? 0 + 395, Reparatii curente strada Caritatii, km 0 + 0.00 ? 0 + 195, Reparatii curente strada General Teiusanu, km 63 + 0.00 ? 64 + 100, Draganesti-Olt, judetul Olt
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 338, 507 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 1% din valoarea estimata a contractului. Perioada de valabilitate a ofertei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Constituirea garantiei de participare se face atat cf. art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cat si la casieriainstitutiei. Documentul de emitere a garantiei de participare este recomandabil sa fie emis de catre o banca din Romania. Se va retine din garantia de participare contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, suma calculata conform art.278(1) din OUG nr. 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului si se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor-declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare prezentate obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul ?Formular B-declaratie neincadrare in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare prezentate obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul- Formular A-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular C. La nivelul autoritatii contractante, respectiv Orasul Draganesti-OLt (Primaria Draganesti-Olt), persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire sunt: Jr.Sorin Ionel Ghita, avand functia de primar; Ec. Eugenia Stoenica, avand functia de sef Serviciu Buget, finanate, contabilitate, responsabil viza CFP; Ing. Ionel Preoteasa, sef Serviciu Urbanism; ec. Florentina Oprisan, consilier responsabil achizitii publice-prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta-Formular CRT-declaratia privind calitatea de participant la procedura- Formular 12C-declaratie pivind situatia personala a operatorului economic- Formular 10-declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare si anexa- Formular 11A-certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetele localedin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele-acord de asociere, daca este cazul- Formular G-cazier judiciar al societatii, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul; cazier judiciar al administratorului/lor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. In cazul asocierii, declaratia va fi prezentata obligatoriu de catre toti asociatii. In caz de neprezentare nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acesteia are ca efect descalificarea ofertantului.Documentele solicitate pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: -certificat constatator emis de Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificat de administrator in cazul societatilor pe actiuni, din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la apicarea legii nr.85/2006 privind procedura de insolventa sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.-in cazul persoanelor juridice/fizice straine ? documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentele solicitate pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.declararea cifrei de afaceri. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de doua ori valoarea estimata a contractului in lei raportata la fiecare lot in parte., 2. angajament tert sustinator (dupa caz)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2.lista echipamentelor tehnologice specifice, 3. informatii privind experienta similara, contract si recomandare din partea beneficiarului in ultimii 5 (cinci) ani, 4. personalul de specialitate pentru indeplinirea sarcinilor, 5. acord subcontractare, 6. angajamentul ferm altertului sustinator privind sustinerea tehnica si profesionala invocata (dupa caz) 1.certificate care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO: 9001:2008 sau alte certificate echivalente eliberate de organisme de certificare agrementate, 2.certificate care sa ateste implementarea masurilor de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari ISO14001 :2005 sau alte certificate echivalente eliberate de organisme de certificare agrementate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara-Oferta cu pretul cel mai mic primeste punctajul maxim de 80 de puncte. Punctajul celorlalte oferte se stabileste dupa cum urmeaza: Pretul ofertei cu punctaj maxim/ pretul ofertei x 80. Punctajul total al ofertei se calculeaza pe baza formulei: Punctaj total = Punctaj financiar + Punctaj tehnic.
Perioada de executie
20
Descriere: Oferta cu durata de executie cea mai mica primeste punctajul maxim de 20 puncte. Celelalte oferte vor primi un punctaj astfel: Punctaj oferta de evaluat = Durata executiei(oferta cu punctaj maxim)/ Durata executiei(pentru oferta de evaluat)x punctaj alocat criteriului. Durata maxima de executie acceptata este de 10(zece) zile de la data atribuiriicontractului.Pentru perioada de executie mai mare de 10 zile oferta va fi considerata neconforma. Pentru perioada de executie sub 4(patru) zile oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP sau se poate obtine gratuit pe suport magnetic direct de la sediul Primariei orasului Draganesti-Olt in baza unei solicitari scrise in acest sens.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer