Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparare a drumurilor comunale


Detaliu pentru invitatia numarul 325699
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Ceanu Mare
Numar invitatie: 325699/07.05.2012
Denumire contract: Lucrari de reparare a drumurilor comunale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Ceanu MareCod fiscal: 5227935, Adresa: comuna: Ceanu Mare;judetul Cluj;str.Principala;nr.376, Ceanu Mare, Telefon: 0264-367715, Fax: 0264-367715
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna: Ceanu Mare;judetul Cluj;str.Principala;nr.376, Ceanu Mare, Romania, cod postal: 405100, telefon: +40 264367715, fax: +40 264367715, persoana de contact: Clement Pintilie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Ceanu Mare, str.Principala;nr.376, Ceanu Mare, Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparare a drumurilor comunale
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Lucrari de reparare a drumurilor comunale? din localitatile comunei Ceanu Mare.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3547 lei conform OG 34/2006(R)art.43^1alin.(2)lit.a)si art.2781alin.(1)lit.a)fiind valabila cel putin 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.In cazul in care operatorul economic prezinta declaratie de incadrare in categoria IMM, conform Legii 346din2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, garantia de participare va fi 50% din suma solicitataFormular B5.Conform art.89 alin.(2)si art.90din HG925/2006, garntia de participare, se va constitui : -prin instrumente de garantare bancara, care vor fi prezentate in original, avand perioada de valabilitate egala cel putin cu perioada de valabilitate a ofertei - formular 11- ordin de plata in contul RO39TREZ 220211800250XXXX deschis la Trezoreria Turda, anexat la Scrisoarea de prezentare a ofertelor.Garantia de participare se va prezenta in plic separat de plicul ofertei, pe care se va mentiona ?Garantie de participare?.In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, AC poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada pentru un numar anume de zile care sa nu depaseasca 45 de zile.In cazul unei asocieri Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa in numele si pentru Liderul Asociatiei.Autoritatea contracanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei cu 45 zile si in consecinta ofertantul are obligatia de a extinde cu aceeasi perioada si valabilitatea Scrisorii de garantie de participare la licitatie.Garantia departicipare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre autoritatea contractantadupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Scrisoara de garantie bancara de participare la licitatie in ORIGINAL va fi inclusa in Oferta sau va fi depusa personal la deschiderea ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de10%din valoarea contractului fara TVAModul de constituire: instrumente de garantare bancara.(ofertantul are obligatia de a constitui in maxim 4 zile de la semnarea contractului garantia de buna executie, care devine anexa la contact.);se vor accepta la plata facturi partiale numai pentru fazele de lucrari integral realizate ? tronsoane de drum;ca si modalitate de constituire in depozit, se accepta si retinerile succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.(In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, suma initiala care se depune fiind de cel putin0, 5%din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri successive din sumele datorate si cuvenite contractantultui pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 12A ., ,DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA?Formular 12B. "DECLARATIEprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181?Certificatul de participare cu oferta independenta-Ordin 314/2010Declaratie de neincadrare in art 691 al OG 34/2006(Departamentul intern de achizitii publice din Primaria Ceanu Mare este compus din: -cs.jr.Pintilie Clement; insp. fiscal Zahan Marcel, contabil Pop Viorica, secretar Balcau Nelia, si viceprimar Muresan Crucita.)Certificate constatatoare privindindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului localCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Formularul 12 C , , DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA? - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original si copie; Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta in original/copie legalizata Certificatul constataor de la ORC pentru verificarea de conformitate.Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor siatesta faptul ca : - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- in obiectele de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati ca , ,transport marfuri? si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil vizat de administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere in ultimii trei ani (2009, 2010, 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Personalului de executie si control al lucrarilor autorizat, valabile pe perioada de executie.?minimum 1 persoana RTE autorizat drumuri?minimum1 persoana CQ drumuri, Se va face dovada: - detinerii de autobasculante 8x4, autorizate la transportul de piatra pe drumurile publice, a unui cilindru compactor, si a unui autogreder.Precizare: -Se pot folosi si alte mijloace de transport, cu con- ditia ca acestea sa se inscrie in gabaritul drumului si sa nu depaseasca tonajul maxim admis pe drumurile judetene. In caietele de sarcini s-au specificatmijloacele auto strict nece- sare., Prezentarea de informatii privind programarea lucrarilor, Vizitarea amplasamentului Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari., Ofertantul trebuie sa prezinte certificate emise de organisme independente careatestarespectareastandardelordeasigurare a calitatii sau echivalente. Nu se accepta ca firma sa fie in curs de certificare.In cazul unei asociatii, liderul asociatiei trebuie sa detina certificatele sus mentionate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau www.ceanu-mare.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 16:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer