Achizitie publica - Lucrari de reparare-refacere a hidroizolatiei si sistemului de drenare ape pluviale la sediul CESTRIN si anexe
Detaliu pentru invitatia numarul 348650
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348650/17.06.2013
Denumire contract: Lucrari de reparare-refacere a hidroizolatiei si sistemului de drenare ape pluviale la sediul CESTRIN si anexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213171120, fax: +40 213171121, persoana de contact: CESTRIN-Birou Contracte Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213171120, fax: +40 213171121, persoana de contact: CESTRIN-Birou Contracte Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparare-refacere a hidroizolatiei si sistemului de drenare ape pluviale la sediul CESTRIN si anexe
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de reparare si refacere a hidroizolatiei existenta si a sistemului de drenare a apelor pluviale la cladirea CESTRIN si anexele acesteia (amfiteatru si spatii cazare). Valoarea estimata pentru executia lucrarilor este de 398.000, 00 lei fara TVA, din care suma de 36.181, 82 lei fara TVA reprezenta cuantumul aferent procentului de cheltuieli diverse si neprevazute (10 % aferent valorii lucrarilor de constructii montaj estimate).
II.1.6) CPV: 45261300-7 - Lucrari de hidroizolare si de instalare de burlane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 398, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 7.236, 36 lei. GP poate fi constituita conf.art.86 alin.1 din HG 925/2006: -FIE prin virament bancar in contul CESTRIN deschis la B.C.R. sector 1;Nr. cont: RO84RNCB0072049710960001;
-FIE printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pt. per. prevazuta in DA, precum si in conformcu modelele prez. in DA, Sect. ?Formulare? -?Formularul nr. A ?Garantia de Participare?. GP emisa in alta lb decat romana va fi prez. in original si va fi insotita de traducerea autoriz. si legaliz. in lb romana. GP trebuie sa fie irevocabila. In cazul unei GP emisa de o soc. de asig. se prez. dovada de plata integrala a politei de asig.In cazul in care of. este reprezentat de o Asoc. de op. ec., este obligatorie completarea in continutul GP a numelui asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor asoc. in conf. cu acordul de asoc.Per.de valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea of.(inclusiv). Cuantumul ce se va retine in cond. art.278 indice 1 din OUG 34/2006 = 3.618, 18 lei. Of. tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legisl. in vigoare Lg nr. 346/2004 beneficiaza de reducere de 50% din valoarea GP, iar GP constituita de acestia va fi in suma de 3.618, 18 lei. Of. straini tip IMM pot beneficia de reducere doar in cond. in care vor prezenta doc. edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar op. ec. de tip IMM din Romania.GP poate fi eliberata in numele of. si in alta valuta. Echivalenta in lei pentru o garantie de participare depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Of. de tip IMM vor completa Formul.B "Declaratie privind incadrarea in categoria IMM"din sect. Formul. a DA. GP va fi prezentata separat intr-un plic sigilat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine of.si doc. de calificare si se ataseaza la coletul sigilat.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului fara TVA, modul de constituire fiind conf.art.90 din HG 925/2006 actualizata, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform Formular C din sectiunea ?Formulare ? din Documentatia de Atribuire. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului. In caz contrar Autoritatea Contractanta va considera contractul ca neincheiat urmand a fi retinuta garantia de participare. Garantia de buna executie se prezinta in original si devine anexa la contract. Trebuie sa fie irevocabila. Nota: Ofertantii tip IMM care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare , respectiv Legea 346/2004 beneficiza de reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie.Ofertantii straini tip I.M.M pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar op. ec. de tip I.M.M din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta: Formularul 1 ? Sectiunea ?Formulare ? ? din Documentatia de Atribuire, Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010?.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta: Formularul nr.2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? ? Sectiunea ?Formulare ? ? din Documentatia de Atribuire.Nota: Persoanele care detin functie de decizie: Stefan Ionita ?Director CESTRIN, Alexandru Dumitrescu ?Director Adjunct, Milica Arsenie ?Director Economic, Doinita Magdalena Balais ? Sef Birou Juridic/Daniela Diamandi ? Inlocuitor Sef Birou Juridic, Grigore Sepanschi Bianca/Berezki Carmen -Sef Birou Contracte, Achizitii Publice/Inlocuitor, Silviu-Robert-Iacob Radu-Sef Sectie Poduri, Nicolae Stancu-Tehnician, Robert-Adrian Sandu - InginerAnca Elena Stoica-EconomistLaura Costinela Anghel - Consilier juridicCerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta: Formularul nr.3 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006? ? Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta: -Formularul nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? din Sectiunea?Formulare? a Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal.-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local (vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTA NR. 1: Se solicita bilanturile contabile sau extrasele de bilant din ultimii trei ani(2010, 2011, 2012), CERINTA NR. 2Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie in valoare de minim 361.800, 00 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a dus la buna sfarsit cel putin 1(un) contract, care a avut ca obiect lucrari similare, a caruivaloarea a fost de minim 361.800, 00 lei fara TVA., Cerinta nr. 2Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 3Dovada ca detine personal specializat/autorizat; ofertantul trebuie sa aiba cel putin un manager de proiect acreditat COR cu experienta in constructii civile sau un alt standard ocupational echivalent, cu experienta in lucrari similare.Declaratia privind informatii despre personal: nominalizarea, responsabil de contract, responsabil cu calitatea, persoane implicate direct in executarea de lucrari, CV-urile., Cerinta nr. 4 Dovada ca detine echipamente tehnice necesare indeplinirii contractului. Nominalizarea resurselor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului, precum si documentele justificative care atesta starea tehnica de functionare a acestora pentru echipamentele din dotarea proprie sau inchiriate.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica. Cerinta 1: Certificarea sistemului calitatii conform standardului SR EN ISO 9001, Cerinta 2: Certificare sistem de management de mediu ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., www.cestrin.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2013 15:18