Achizitie publica - LUCRARI DE REPARARTIE CAPITALA ASCENSOARE
Detaliu pentru invitatia numarul 339419
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339419/14.11.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REPARARTIE CAPITALA ASCENSOARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CODLEACod fiscal: 4317550, Adresa: STR.9 MAI, NR.10, Codlea, Telefon: 0268-252153, Fax: 0268-251224
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.9 MAI, NR.10, Codlea, Romania, cod postal: 505100, telefon: +40 268252153, fax: +40 268251224, persoana de contact: TERCI ADELINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL MUNICIPAL CODLEA, STR.9 MAI, NR.10, localitatea Codlea, judetul Brasov, parter, Sala de raport.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARARTIE CAPITALA ASCENSOARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de RK la 3 (trei)ascensoare in cadrul Spitalului Codlea
II.1.6) CPV: 42416120-2 - Elevator pentru marfuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare, in valoare de 4.000 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art.16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ? Formularul F. 2. perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile. Forma de constituire: ? Scrisoare de garantie bancara/ Societate de Asigurari Formularul 11 ? Garantia de participare, se poate constitui si prin depunerea la autoritatea contractanta: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora deschiderii ofertelor; b) a sumei in numerar, la casieria casieria Spitalului Municipal Codlea, din str. 9 Mai nr.10, Municipiul Codlea, jud Brasov. Contul autoritatii contractante: Spitalul Municipal Codlea RO25TREZ1375006XXX000814, deschis la Trezoreria Codlea, Certificat de inregistrare fiscala: 4317550 Nota: Ofertantul va avea grija ca garantia de participare constituita sa fie existenta, in contul autoritatii contractante, la data si ora deschiderii ofertelor, in caz contrar ofertele vor fi respinse. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile(conform art.33, alin.3 lit.b din HG 925/2006 actualizata). In atentia ofertantilor: Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, conform legislatiei in vigoare. Garantia pentru participare se returneaza ofertantului in conditiile legii, dupa completarea formularului S. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA, si trebuie constituita in termen de maxim 5 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti. Conform art 90 din HG nr. 925/2006, garantia de buna executie se constituie, de comun acord intre parti prin: - scrisoare de garantie bancara/, societate de asigurari, respectand prevederile din Formular nr.11A, care devine anexa la contract - constituirea acesteia prin depunerea la casieria Spitalului Mun. Codlea, a sumei in numerar. - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - conform H.G. 1045/2011 si art. 90, alin 3, din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face - conform H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. IMM ?urile beneficiaza de 50% reducere din Garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea? formularul A , Vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate de catre ofertant, fiecare asociat - in cazul unei oferte comune si de tertul sustinator, daca este cazul, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- formularul B, Prezentarea Formularului B va fi obligatoriu pentru ofertant, fiecare asociat - in cazul unei oferte comune si de catre tertul sustinator, daca este cazul, In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul individual sau asociatii in cazul ofertei comune/ tert sustinator, se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180, 181 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata, acestia vor fi exclusi de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Pentru tertul sustinator se solicita doar prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d)." din OUG31/2006, actualizata.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 / OUG 34/2006? formularul ? A1, Prezentarea Formularului A1 va fi obligatoriu pentru ofertant, fiecare asociat - in cazul unei oferte comune si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Persoane care detin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal Codlea, respectiv: Dr. Claudia Coste., Director economic Terci Adelina si membrii comisiei de evaluare numiti prin dispozitia managerului nr.77/28.09.2012 - Tivga Mihai, Papara Mirela si Popescu Corina.Declaratie privind participarea la licitatie cu o oferta independenta -Formularul 7, Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular 7) prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta).Declaratia privind calitatea de participant la procedura? Formularul C, Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care de depun ofertele.Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Nota: ? Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat si/sau catre bugetul local vor fi respinse;? Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c¹) din OUG nr. 34 / 2006. In cazul ofertei comune, prezentarea certificatelor fiscale( taxe si impozite si plata obligatiilor la bugetul de stat) este obligatorie pentru fiecare asociat in parte, certificatele fiscale se vor prezenta pentru punctul e lucru implicat in derularea contractului, Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM vor prezenta si Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (Anexa nr.1 din Legea 346/2004 actualizata- Formularul F.In cazul intreprinderilor partenere sau legate se va completa si Anexa 2 din Legea 346/2004 actualizataPentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea/apartenenta din punct de vedere profesional/inregistrarea ca persoana juridica, eliberate cu cel mult 60 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare- traduse in limba romana si legalizate.Aceste documente vor fi prezentate inclusiv de catre asociati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul Bilant contabil inregistrat si vizat de organele competente, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Fisa de informatii generale - Anexa 11 - Se va prezenta declaratia privind cifra de afaceri globala - Anexa 11, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului Echivalenta Ron / Euro se stabileste la cursul de referinta comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participareDaca ofertantul isi demonstreaza situatia economica -financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers. (conf art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006), atunci acesta va dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Ofertantul va prezenta Angajamentul ferm al tertului sustinator, completat conform: Anexei 19, daca e cazul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestatii in ultimii 5 ani- Formular 15. Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei, prin executarea de contracte pentru obiective de investitii similare cu cel care urmeaza a se executa, prin cel putin un contract de lucrari finalizat, in copie. Se solicita informatiile relevante din contract ptr. demonstrarea indeplinirii cerintei, iar executarea lucrarilor este confirmata prin: PV la terminarea lucrarilor/PV de receptie finala. Cand ctr. au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, AC va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Prezentarea unei scrisori de recomandare din partea benef. lucrarilor, in original sau copie conform cu originalul, nominalizat la experienta similara, recomandare ce trebuie sa contina urmatoarele aspecte: beneficiar; valori, perioada si locul executiei lucrarilor; modul de indeplinire, a obligatiilor pe parcursul derularii contractului. Declaratie privind personalul angajat si de conducere implicat in derularea lucrarilor- Anexa 14.Toate cadrele de conducere si de urmarire a lucrarii vor prezenta CV, pentru demonstrarea capacitatii de executie a lucrarii, pentru a se stabili exactitatea datelor prezentate si echipa manageriala a proiectului.Se solicita asigurarea unui responsabil tehnic ISCIR. Se solicita demonstrare capacitatii tehnice prinprezentarea Declaratiei cu echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, cu mentiunea ca sunt in proprietate sau in chirie, sau alte forme de punere la dispozitie-Anexa 13. Certificat ISO 9001/2008/ echivalent eliberat de un organism de certificare autorizat;Certificat ISO 14001/2008/ echivalent eliberat de un organism de certificare autorizat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 08:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 15:24