Achizitie publica - Lucrari de reparartii curente la constructii si instalatii in pavilionul A, et.1, cazarma 705 Pitesti, constand in amenajare spatii filtru Bloc Operator si sala de operatii nr.4.
Detaliu pentru invitatia numarul 321807
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321807/12.03.2012
Denumire contract: Lucrari de reparartii curente la constructii si instalatii in pavilionul A, et.1, cazarma 705 Pitesti, constand in amenajare spatii filtru Bloc Operator si sala de operatii nr.4.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02497 PITESTICod fiscal: 4318016, Adresa: Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Pitesti, Telefon: 0248-221154, 0248-218090, Fax: 0248-221154, 0248-218090
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Pitesti, Romania, cod postal: 110069, telefon: +40 221154, fax: +40 221154, persoana de contact: Mihaela Sima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante - Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Pitesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparartii curente la constructii si instalatii in pavilionul A, et.1, cazarma 705 Pitesti, constand in amenajare spatii filtru Bloc Operator si sala de operatii nr.4.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparartii curente la constructii si instalatii in pavilionul A, et.1, cazarma 705 Pitesti, constand in amenajare spatii filtru Bloc Operator si sala de operatii nr.4.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 117, 741.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie de catre ofertant conform art .43alin 2a) si 2b)din OUG 34/2006. Cuantunul garantiei de participare este de 2 237.00 lei.. Forma de constituire este cea prevazuta in art 86 din HG 925/2006. Perioada de valabilitateaa garantiei este de 90 de zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului, conform art 278 indice 1, litera a, din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 5% dinpretul contractului fara TVA. Se constituie prin retineri succesive din facturile partiale;Se restituie astfel: 70% din val.garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucr., restul de 30% la expirarea perioadei de garantie a lucr.executate, pe baza PV de receptie finala, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Constituirea garantiei: scrisoare de garantie bancara, in favoarea aut.contractante, si devine anexa la contract. Achiz.are dreptul de a emite pretentii asupra ei, in limita prejudiciului creat, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, daca furniz. nu isi indeplineste, nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator oblig.asumate prin prezentul contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Op. ec. vor face dovada ca nu se incadreaza una din situatiile stipulate la art 180 si 181 din O.U.G. 34/2006.Documente de confirmare: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitate formular nr.12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta formular nr. 12BCerinta nr.2Prezentarea unui certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular nr.12C.Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69(1) din Oug 34/2006 formular nr.12D.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -Col. Medic GUITA-ALEXANDRU Gigel- Lt. Col. Ec. Radu Man- Col. Medic Arsene Mihail- farm. Catruc Ion- ec. Ciobanu Mihaela- Bercescu Raluca-ec. Oprea Elena Cerinta nr.1Op. ec.vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au in obiectul de activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.Documente de confirmare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original sau in copie semnata, stampilata si cu mentiunea Conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995 privind organizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare informatii generale prin completarea formularului nr.1
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificatele si autorizatiile trebuie sa fie in termen de valabilitate.Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani(in functie de data infiintarii societatii.)-Formular anexa nr.4.Lista experienta similara-confirmarea executarii a cel putin unui contract ce contine lucrari similare din caietul de sarcini.Se va confirma prin prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre un client beneficiar(copie dupa contracte), insotite de certificari de buna executie cu valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati sau clienti privati. Obligatoriu se vor depune copii ale proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor finale impreuna cu anexele de remedieri, dupa caz.Declaratie privind echipamentele tehnice si utilajele pe care ofertantul le pune ladispozitie pentru indeplinirea contractului.-Formular anexa nr.5.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 14:22