Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatie


Detaliu pentru invitatia numarul 341939
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL DE MATEMATICA "SIMION STOILOW" AL ACADEMIEI ROMANE
Numar invitatie: 341939/22.01.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE MATEMATICA "SIMION STOILOW" AL ACADEMIEI ROMANECod fiscal: 4382523, Adresa: Calea Grivitei 21, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-3196531, Fax: 021-3196505
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Grivitei nr.21, et. 5, cam. 510 - secretariat, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010702, telefon: +40 213196531, fax: +40 213196505, persoana de contact: Livia Stefania Andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Grivitei nr.21, sala de conferinta et. 2, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010702, telefon: +40 213196531, fax: +40 213196505, persoana de contact: Livia Stefania Andrei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare matematica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de reparatie: desfacere glafuri tabla 436 m, demontare usi-ferestre lemn 843 mp, feresetre-usi profiler Al 843 mp, glafuri tabla zincata 436 m, reparare tencuieli interioare 608 mp, vopsitorii pereti interiori 608 mp, reprarare tencuieli exterioare 608 mp.
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 756, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
15.134 lei, valabila 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Constituire cf art 86 alin (1) din HG 925/2006. Cont RO93 TREZ 7015 005X XX00 0174.Echivalenta pentru valuta se va face la cursul BNR leu/valuta din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea totala fara TVA a contractului. Valabilitatea garantiei este de 36 de luni de la data semnarii contractului. Constituire cf. art. 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -decl neincadrare art. 180 OUG 36/2006 - si asociatii si tertul sustinatior, dupa caz - original.-decl neincadrare art. 181 lit a, c-1, d din OUG 34/2006 - si asociatii si tertul sustinatior, dupa caz. - original.-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - original.-decl neincadrare art. 69-1 OUG 34/2006 - si asociatii si tertul sustinatior, dupa caz. - original. Persoane: dir Lucian Beznea, dir adj Radu Purice, contabil sef Gabriela Pahonea, secr stiintific Cezar Joita, Livia Andrei, Monica Udrea, Catalina Chiricuta.-certificat atestare fiscala Dir Imp si Taxe - fara datorii in luna anterioara depunerii ofertei - original/copie legalizata - toti membrii asocierii, tertul sustinator, dupa caz.-certificat atestare fiscala Adm Fiscala - fara datorii in luna anterioara depunerii ofertei - original/copie legalizata - toti membrii asocierii, tertul sustinator, dupa caz. -certificat constatator emis de ONRC - pentru toti membrii asocierii, tertul sustinator, dupa caz - original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cerinta nr. 1 - obligatoriuDovada accesului la disponibilitati financiaresuficiente pentru a realiza cash-flow necesar executiei lucrarilor, respectiv minim 168.000 lei pe durata a minim 30 de zile., cerinta nr. 2 - obligatoriuMedia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) de minim 750.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta nr. 1 - obligatoriulista lucrarilor executate in ultimii 5 ani-asociat unic sau subcontractant- insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit(se ataseaza copii contracte, procese-verbale, recomandari), cerinta nr. 2 - obligatoriuo declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari, cerinta nr. 3 - obligatoriuobligatoriu cel putin: -un coordonator lucrare - diploma studii superioare in constructii, min. 5 ani experienta constructii/reparatii dintre care min. 3 ani conducere/coordonare executie lucrari - CV original, contrasemnat de ofertant, copii lizibile conform cu originalul dupa documentele care dovedesc cerintele; declaratie contrasemnata de ofertant disponibilitate pe intreaga durata de executie a contractului.-un responsabil tehnic - diploma studii superioare in constructii, atestat - CV original, contrasemnat de ofertant, copii lizibile conform cu originalul dupa documentele care dovedesc cerintele, original declaratie contrasemnata de ofertant disponibilitate intreaga durata de executie a contractului -autorizare pentru operatorul economic/toti membrii asocierii: SRENISO 9001/2008, ISO 14001/2005.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.01.2013 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer