Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de Reparatie capitala Dig de Nord Costinesti


Detaliu pentru invitatia numarul 353168
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoral
Numar invitatie: 353168/28.08.2013
Denumire contract: Lucrari de Reparatie capitala Dig de Nord Costinesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoralCod fiscal: RO 23877359, Adresa: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Telefon: +40 0241673036, Fax: +40 0241673025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Romania, cod postal: 900592, telefon: +40 0241673036, fax: +40 0241673025, persoana de contact: MIRELLA OANCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de Reparatie capitala Dig de Nord Costinesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare siExecutie Lucrari de Reparatie capitala Dig de Nord CostinestiProcentul de cheltuieli diverse si neprevazute este de 10% din val.lucrarilor de C+M, exclusiv cheltuieli de organizare de santier, respectiv 99.568 lei, fara TVA
II.1.6) CPV: 45246410-0 - Lucrari de intretinere a digurilor de protectie impotriva inundatiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 164, 947.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
21.000 LEIGarantia de participare poate fi constituita prin transfer bancar in contul Autoritatii Contractante RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria Constanta, CUI 23877359, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca, o societate de asigurari sau orice alt instrument de garantare. Echivalenta leu/alte valute se va face cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul BNR.Garantia trebuie sa fie valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si trebuie sa fie emisa in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma solicitata. Documentul se va prezenta in original, intr-un plic separat atasat pachetului exterior al ofertei si va contine in mod obligatoriu urmatoarele informatii: cuantumul garantiei si perioada de valabilitate solicitata, garantia este irevocabila si daca plata garantiei se va efectua conditionat sau neconditionat. Formularul nr.18 poate fi folosit ca model de scrisoare de garantie bancara. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM va prezenta, anexat garantiei de participare, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004.In conformitate cu Art.278^1 alin. 1 si alin. 2 din Ordonanta de Urgenta Nr.34/2006, in masura in care CNSC respinge pe fond contestatia, Autoritatea Contractanta va retine Contestatarului din garantia de participare, suma de 4.944, 95lei
Garantie de buna executie
7% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile H.G. nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 % in conformitate cu Legea nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180din OUG nr.34/2006Se va completa formular 3 in original de ofertant/asociat, tert sustinator, daca este cazulCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG nr.34/2006Se va completa Formular nr.6 in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii, terti sustinatori si subcontractanti ai Ofertantului- Pentru completarea declaratiei: persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante ABADL, sunt: - Director ?George Papari- Director economic ? Adela Mihalcea- Director Tehnic Exploatare LH-Marian MitreaCristinel Antonaru, Dan Marin, NicusorBuzgaru-SGA Constanta, Mirella Oancea-Achizitii, Chirata Tararache-comp.Juridic, Rodica Tistea-serv.InvestitiiCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Se va completa formular 4 in original de ofertant/asociat, tert sustinator daca este cazul pentru pct.a, c1, d.Cerinta 4Se vor prezenta certificate constatatoare emise de autoritatile competente in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata, daca este cazul (copii legalizate sau copii conform cu originalul).Se vor prezenta de catre ofertant/asociatCerinta 5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local. Se vor prezenta certificate constatatoare emise de autoritatile competente in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata, daca este cazul (copii legalizate sau copii conform cu originalul).Se va prezenta de catre ofertant/asociat.Cerinta nr. 6Certificat de participare la procedura cu oferta independentaSe va completa Formular 2 in original de catre ofertant/asociatCerinta nr. 7Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formular 5 in original de catre ofertant/asociat, subcontractant daca este cazulCerinta nr.8Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificareOfertantul poate utiliza de facilitatea prevazuta la Art.11 din HG 925/2006, modificata si completata, caz in care se va prezenta Formularul 34 completat in original.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat Certificat constatator, sau echivalent, emis de oficiul registrului comertului, in original, copie legalizata, sau copie cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul poate executa lucrari din categoria celor care fac obiectul procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), din care sa reiasa ca ofertantul poate executa lucrari din categoria celor care fac obiectul proceduriiDocumentele vor fi insotite de traducerea acestora, in limba romana, de catre un traducator autorizat.Se va prezenta de ofertant/asociat, tert sustinator (daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care va fi cel putin egala cu 2.000.000 leiSe vor prezenta documente suport (ex bilanturi contabile/situatii financiare, vizate si inregistrate, raport audit)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 7Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontacteze, Cerinta 6 Declaratie si lista privind utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport de care dispune ofertantul, laboratoarele utilizate si autorizate, de grad corespunzator lucrarilor (conform Standardul ISO 17025, SR EN ISO/CEI 17025 Cerinte generale pentru competenta laboratoarelor de incercari si etalonari, HG nr. 808 din 14 iulie 2005 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii, Ordin nr. 1.497 din 13 mai 2011pentru aprobarea Procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii in vederea autorizari, Ordin nr. 296 din 23 martie 2012 pentru modificarea si completarea Procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii in vederea autorizarii, aprobata prin Ordinul ministrului dezvoltarii regionale si turismului nr. 1.497/2011, Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructiiSe vor prezenta documente suport din care sa reiasa ca ofertantul dispune (in dotare proprie, prin contracte sau acorduri de inchiriere) de utilaje, echipamente tehnice si mijloace de transport care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari Lista de utilaje si mijloace de transport pe care o va intocmi ofertantul, care va cuprinde denumirea acestora, numarul lor si capacitatile, trebuie sa fie corelata cu numarul de ore de functionare din extrasul de utilaje si transport.Daca ofertantul detine in proprietate utilajele si mijloacele de transport solicitate, va prezenta dovada detinerii acestora. In cazul in care ofertantul nu detine in proprietate toate utilajele si mijloacele de transport solicitate, va prezenta acorduri de inchiriere, semnate de ofertant cu alti detinatori de utilaje si mijloace de transport, pentru perioada de derulare a contractului, insotite de dovada de detinere a acestora din partea proprietarilor., Cerinta 5 Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului Se solicita desemnarea urmatoarelor persoane: - responsabil tehnic cu executia (R.T.E.), conform HG 925/1995 pentru aprobarea regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, atestat tehnico-profesional pentru domeniul Constructii hidrotehnice- Verificator proiect, conform HG 925/1995 pentru aprobarea regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, exigente A6, B4. Se vor prezenta atestate/autorizatii, Cerinta 4 Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului Se solicita desemnarea urmatoarelor persoane: - sef santier, cu studii tehnice (constructii hidrotehnice), experienta profesionala ca sef santier intr-o lucrare similara, respectiv in domeniul lucrarilor marine sau portuare - sef proiect, cu studii de specialitate (proiectare lucrari hidrotehnice), experienta ca sef proiect intr-un proiect similar
- responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) pentru domeniul constructii hidrotehnice, angajati al ofertantului, sau cu contracte de colaborare siale caror declaratii de disponibilitate au fost obtinute de catre ofertant.Se vor prezentaCV-urile persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului, insotite de documente suport pentru personalul propus (diplome, atestate, certificate, decizii etc)., Cerinta 3 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului si al cadrelor de conducere in utimii trei ani, Cerinta 2 In ultimii trei ani ofertantul sa fi prestat servicii de proiectare lucrari hidrotehnice similare celor care fac obiectul procedurii in cel putin 1 contract Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta certificate/documente emise de beneficiar prin care sa se faca dovada prestarii serviciilor. In cazul in care experienta profesionala este demonstrata de Ofertant prin contracte de proiectare si executie lucrari hidrotehnice similare, se considera indeplinita atat cerinta 1, cat si cerinta 2., Cerinta 1 In ultimii cinci ani ofertantul sa fi executat lucrari hidrotehnice similare celor care fac obiectul procedurii, in domeniul marin costier, in cel mult 2 contracte, a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de 900.000 lei Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta certificate/documente emise de beneficiar prin care sa se faca dovada executarii lucrarilor. In cazul in care experienta profesionala este demonstrata de Ofertant prin contracte de proiectare si executie lucrari hidrotehnice similare, se considera indeplinita atat cerinta 1, cat si cerinta 2. Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediuluiPrezentare certificat ISO 14001 sau echivalent, Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiPrezentare certificat ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2013 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer