Achizitie publica - ?Lucrari de reparatie capitala dig Oltina?, judetul Constanta
Detaliu pentru invitatia numarul 336994
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336994/09.10.2012
Denumire contract: ?Lucrari de reparatie capitala dig Oltina?, judetul Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoralCod fiscal: RO 23877359, Adresa: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Telefon: 0241673036, Fax: 0241673025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Romania, cod postal: 900592, telefon: +40 241673036, fax: +40 241673025, persoana de contact: MIRELLA OANCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de reparatie capitala dig Oltina?, judetul Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie si proiectare lucrari de reparatie capitala dig Oltina, judetul Constanta, conform caiet de sarciniValoarea de 8.610.000 lei reprezinta valoarea estimata a procedurii, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, din care: -valoareestimata servicii proiectare173.000 lei-valoare estimata servicii de asistenta tehnica30.000 lei-valoare estimata verificare proiect7.000 lei-valoare estimata executie lucrari8.400.000 leiValoarea de 9.471.000 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 45246410-0 - Lucrari de intretinere a digurilor de protectie impotriva inundatiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 471, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garan?ie de participareda X nu ?172.000 LEIGarantia trebuie sa fie valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: a) Scrisoare de garantie bancara in conformitate cu modelul anexat (Formular 21), scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari, sau orice alt instrument de garantare emis in conditii legaleb) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante, CUI RO23877359, in contul pentru garantiile de participare nr. RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria Constanta, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelorc) Numerar la casieria autoritatii contractanteIn cazul neprezentarii dovezii de constituire a garantiei de participare asa cum a fost solicitata, ofertantul va fi declarat respins in cadrul sedintei de deschidere.Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 %in conformitate cu Legea nr.346/2004.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006, respectiv suma de 8.421 lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, scrisoare emisa de o societate de asigurari, sau alt instrument de garantare emis in conditii legale.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pentru IMM, cuantumul garantiei de buna executie se reduce cu 50 %in conformitate cu Legea nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180din OUG nr.34/2006Se va completa formular 3 in original de ofertant/asociat, tert sustinator, daca este cazulCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG nr.34/2006Se va completa Formular nr.6 in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii, terti sustinatori si subcontractanti ai Ofertantului- Pentru completarea declaratiei: persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante ABADL, sunt: - Director ?Marian Mitrea- Director economic ? Tanasie Bian- Director Tehnic Exploatare Investitii ? Stelica Hagi- Mircea Mihai-ANAR Bucuresti, Mirella Oancea-Achizitii, Chirata Tararache-comp.Juridic, Maria Cucu-comp.Exploatare, Rodica Tistea, Titel Gagiu, Nele Ene, Camelusa Craciun-serv.InvestitiiCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Se va completa formular 4 in original de ofertant/asociat si de tert sustinator, daca este cazul, pentru pct.a, c1 si d.Cerinta nr. 4Cazier judiciarCazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociatCerinta nr. 5Cazier fiscalCazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociatCerinta nr. 6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de statSe vor prezenta certificate constatatoare emise de autoritatile competente in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata, daca este cazulAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat.Cerinta nr. 7Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul localSe vor prezenta certificate constatatoare emise de autoritatile competente in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata, daca este cazul Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat.Cerinta nr. 8Certificat de participare la procedura cu oferta independentaSe va completa Formular 2 in original de catre ofertant/asociatCerinta nr. 9Calitatea de participant la proceduraSe va completa Formular 5 in original de catre ofertant/asociat, subcontractantCerinta nr.10Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare, daca este cazulOfertantul poate utiliza de facilitatea prevazuta la Art.11 din HG 925/2006, modificata si completata, caz in care se va prezenta Formularul 38 completat in original.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare/altele echivalentePrezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, sau document echivalent, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte: ? obiectul de activitate, principal sau secundar ? executie lucrari de constructii hidrotehnice si/sau proiectare lucrari hidrotehnice;Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, respectivexecutie lucrari de constructii hidrotehnice si/sau proiectare lucrari hidrotehnice, in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi insotite de traducerea acestora, in limba romana, de catre un traducator autorizat.Se va prezenta de catre ofertant/asociat, tert sustinator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau egala cu 16.000.000 leiSe vor prezenta documente suport (ex bilanturi contabile, vizate si inregistrate), Cerinta nr. 2Informatii privindsituatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1In ultimii cinci ani ofertantul sa fi executat lucrari hidrotehnice similare celor care fac obiectul contractului si si care sa includa cel putin montarea a minim 1000 mp palplanse pvc si lucrari de terasamente de cel putin 5000 mcPentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta documente suport (copii parti relevante contract, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, recomandare etc.), prin care sa se faca dovada executarii lucrarilor la valoarea prezentata., Cerinta nr. 2In ultimii trei ani ofertantul sa fi prestat servicii de proiectare lucrari hidrotehnice in cel mult 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de 170.000 lei, al caror obiect a fost proiectarea de lucrari hidrotehnice similare celor care fac obiectul contractuluiPentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se va prezenta documente suport (copii parti relevante contract, proces verbal de predare-promire, recomandare etc.), prin care sa se faca dovada prestarii serviciilor la valoarea prezentata., Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivul mediu anualalpersonalului si al cadrelor de conducere, Cerinta nr. 4Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru contract. Se solicita desemnarea urmatoarelor persoane: - manager program de executie lucrari, cu studii tehnice (constructii hidrotehnice), experienta ca manager program de executie lucrari intr-o lucrare similara- manager proiect, cu studii de specialitate (proiectare lucrari hidrotehnice), experienta ca manager proiect intr-un proiect similarSe vor prezenta documente suport pentru personalul propus (CV-uri, diplome, atestate, certificate etc)., Se solicita desemnarea urmatoarelor persoane: -inginer constructor cu studii tehnice (constructii hidrotehnice), experienta intr-o lucrare similara- responsabil tehnic cu executia (R.T.E.), atestat tehnico-profesional pentru domeniul Constructiisi amenajari hidrotehnice, angajat al ofertantului, sau cu contract de colaborare, al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertantSe vor prezenta documente suport pentru personalul propus (CV-uri, diplome, atestate, certificate etc)., Se solicita desemnarea urmatoarelor persoane: - responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)pentru domeniul ? Constructii hidrotehnice, cu decizie de numire/dispozitie de numire, angajat al ofertantului, sau cu contract de colaborare, al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant-manager securitate si sanatate ocupationala, atestat- Verificator proiect, exigente A7Se vor prezenta documente suport pentru personalul propus (CV-uri, diplome, atestate, certificate etc)., Cerinta 5Asigurarea cu utilaje, echipamente si mijloace de transport necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv minim urmatoarele: Excavator pe pneuri;Buldoexcavator;Macara cu brat telescopic;Ciocan pneumatic;Separator de apa;Motocompresor mobil de aer;Cistern cu apa;Autocamion cu bena;Autoutilitara;Compactor pe pneuri autopropulsat;Laborator, Se vor prezenta documente suport din care sa reiasa ca ofertantul dispune (in dotare proprie, prin contracte sau acorduri de inchiriere) de utilaje, echipamente tehnice si mijloace de transport care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrariDaca ofertantul detine in proprietate utilajele si mijloacele de transport solicitate, va prezenta dovada detinerii acestora. In cazul in care ofertantul nu detine in proprietate toate utilajele si mijloacele de transport solicitate, va prezenta acorduri de inchiriere, semnate de ofertant cu alti detinatori de utilaje si mijloace de transport, pentru perioada de derulare a contractului, insotite de dovada de detinere a acestora din partea proprietarilor., Cerinta 7Informatii privind subcontractantii, daca este cazul Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiPrezentare certificat ISO 9001 sau echivalent pentru managementul calitatii, , in copie conform cu originalul, Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediuluiPrezentare certificat ISO 14001 sau echivalent pentru managementul de mediu, in copie conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 11:34