Achizitie publica - Lucrari de reparatie capitala la ascensorul de materiale cu insotitor
Detaliu pentru invitatia numarul 336866
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336866/08.10.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatie capitala la ascensorul de materiale cu insotitor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT SI PROBLEME SPECIALE -UNITATEA TERITORIALA 325Cod fiscal: R 4159034, Adresa: ORBENI-BACAU, Orbeni, Telefon: 0748258649, Fax: 0234255800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatie capitala la ascensorul de materiale cu insotitor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de inlocuirea unor componente ale ascensorului de materiale cu sarcina de 2000 Kg in vederea unei bune functionari si in conditii de siguranta, la sediul Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale -Unitatea Teritoriala 325-Orbeni-Bacau.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 032 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 2.000, 00 lei.- Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Modalitatea de constituire a garantiei de participare: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia este irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul RO54TREZ06123610120XXXXX deschis la Trezoreria Bacau, pe codul fiscal al A.N.R.S.P.S.-U.T. 325:4159034.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Pentru operatorii economici incadrati, conf. L. 346/2004, in categoria IMM-urilor, garantia va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului, exprimat in lei, fara TVA.- Modalitate de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie poate fi constituita conform art.90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Eventualele retineri din garantie: conform cu prevederile art. 91, alin.(1) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Eliberarea garantiei de buna executie: autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform cu prevederile art. 92 alin. (1) si (4) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala, pe anii 2011, 2010 si 2009, sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 104032 lei.Ofertantii vor prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente pe anii 2011, 2010 si 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul sa fi executat una sau mai multe lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 104032 lei fara TVA.Ofertantii vor prezenta declaratia si lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, (formular nr.6) insotita de certificari de buna executie ( procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor/ receptie finala, certificari de buna executie/recomandari din partea beneficiarilor, documente constatatoare emise de autoritati contractante) aferente contractelor prezentate., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraOfertantii vor prezenta formularul nr.7 completat, semnat de catre reprezentantul legal. Implementarea Standardului de Management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 11:34