Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatie capitala la ascensorul de materiale cu insotitor


Detaliu pentru invitatia numarul 336866
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT SI PROBLEME SPECIALE -UNITATEA TERITORIALA 325
Numar invitatie: 336866/08.10.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatie capitala la ascensorul de materiale cu insotitor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT SI PROBLEME SPECIALE -UNITATEA TERITORIALA 325Cod fiscal: R 4159034, Adresa: ORBENI-BACAU, Orbeni, Telefon: 0748258649, Fax: 0234255800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatie capitala la ascensorul de materiale cu insotitor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de inlocuirea unor componente ale ascensorului de materiale cu sarcina de 2000 Kg in vederea unei bune functionari si in conditii de siguranta, la sediul Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale -Unitatea Teritoriala 325-Orbeni-Bacau.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 032 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 2.000, 00 lei.- Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Modalitatea de constituire a garantiei de participare: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia este irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul RO54TREZ06123610120XXXXX deschis la Trezoreria Bacau, pe codul fiscal al A.N.R.S.P.S.-U.T. 325:4159034.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Pentru operatorii economici incadrati, conf. L. 346/2004, in categoria IMM-urilor, garantia va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului, exprimat in lei, fara TVA.- Modalitate de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie poate fi constituita conform art.90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Eventualele retineri din garantie: conform cu prevederile art. 91, alin.(1) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Eliberarea garantiei de buna executie: autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform cu prevederile art. 92 alin. (1) si (4) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 ? Formularul 1 de la Sectiunea III - ?Formulare?;?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 ? ?Certificate constatatoare (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta.?Certificatul de cazier fiscal, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depune oferta.? Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 3 de la Sectiunea III ? ?Formulare??Declaratie ?Certificat de participare cu oferta independenta?, conform Ord.nr.314/2010 al A.N.R.M.A.P.- Formularul4 de la Sectiunea III - ?Formulare?;?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 5 de la Sectiunea III - ?Formulare? .Persoanele din cadrul autoritatii contractante, ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: Ivancea Valentin, Matrache Maria, Baciu Gheorghe, Craciun Teodora, Dabija Neculai.Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate executarea de lucrari din categoria celor care fac obiectul achizitiei, in termen de valabilitate.Pentru persoanele fizice romane: Autorizatie de functionare (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Pentru persoane fizice sau juridice straine, se vor prezenta documente prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana). (art. 183 din O.U.G. nr.34/2006)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala, pe anii 2011, 2010 si 2009, sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 104032 lei.Ofertantii vor prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente pe anii 2011, 2010 si 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul sa fi executat una sau mai multe lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 104032 lei fara TVA.Ofertantii vor prezenta declaratia si lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, (formular nr.6) insotita de certificari de buna executie ( procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor/ receptie finala, certificari de buna executie/recomandari din partea beneficiarilor, documente constatatoare emise de autoritati contractante) aferente contractelor prezentate., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraOfertantii vor prezenta formularul nr.7 completat, semnat de catre reprezentantul legal. Implementarea Standardului de Management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer