Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Lucrari de reparatie si intretinere pe drumul judetean DJ 110 H, km 0+000 ? km 1+695 si DJ 111, km 0+000 ? km 0+500?


Detaliu pentru invitatia numarul 349725
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEAN
Numar invitatie: 349725/01.07.2013
Denumire contract: ?Lucrari de reparatie si intretinere pe drumul judetean DJ 110 H, km 0+000 ? km 1+695 si DJ 111, km 0+000 ? km 0+500?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEANCod fiscal: 4192545, Adresa: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 2127534/2125693, Fax: +40 2127534/2125699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010446, telefon: +40 2127534/2125693, fax: +40 2127534/2125699, persoana de contact: Calinoiu Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Judetul Ilfov-Consiliul Judetean, Str. Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Bucuresti-DIRECTIA INVESTITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucrari de reparatie si intretinere pe drumul judetean DJ 110 H, km 0+000 ? km 1+695 si DJ 111, km 0+000 ? km 0+500?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Lucrari de reparatie si intretinere pe drumul judetean DJ 110 H, km 0+000 ? km 1+695 si DJ 111, km 0+000 ? km 0+500?
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 443, 213.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 28.864, 27 lei. Garantia de participarese va constituiinconformitatecu prevederile art. 86, alin.1), 2) si 3) din H.G. nr.925/2006;Garantia de participare poate fi constituita in alta moneda decat lei, la un cursde reconversie afisat de BNR, la datapublicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emisin conditiile legii de catre o societate bancara a ofertelor sau de catre o societate de asigurari, se va putea utilizaFormularul nr.B1 sau orice alt modelagreat de catreinstitutia emitenta, cu conditiarespectarii prevedereilor art. 86 alin.(2) - (4) din HG. nr.925/2006.In cazul constituirii prin virament bancar contul in care se va vira garantia de paticipare este RO58TREZ4215006XXX000266, deschis la Trezoreria judetului Ilfov, cu confirmarea acestuiacel mai tarziupana ladata si ora limitade deschidere a ofertelorsi cu mentionarea obiectului contractului.Mod de prezentare ?Dovada constituirii garantiei de participare/ instrumentul de garantare se prezinta in original, in plic separat de plicul ofertei, pe care se va mentiona ?Garantie de participare?, se va depune pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia departicipareemisainaltalimba decatromana va fi prezentata in originalsivafi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Nota: Cuantumulgarantiei de participaretrebuie sa fie = cu 2%valoarea estimata, dar cel putin egal cu suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiileart. 278^1 din O.U.Gnr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatarului parte din garantia de participare respectiv :5.223, 21 leifara TVA.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art.90 alin.(1) din H.G nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, si prevederile HG nr. 1045/2011.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 10 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92, alin.2)din H.Gnr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toate documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane, se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.Se vor prezenta: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitate de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal Formular nr. 12A /Cazier judiciar al operatorului economic/Cazier judiciar al administratorului/directorului general.Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator(dupa caz).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal Formular nr. 12BNota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator(dupa caz.- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiilede plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatul privindimpozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, celeiin care se depun ofertele;3. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere Formular nr.6Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator(dupa caz).4. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului - (completareFormular nr.12C).5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere Formularul nr.7Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marian PETRACHE - Presedinte-Consiliul Judetean Ilfov;Cristina MANICEA-Vicepresedinte ?Consiliul Judetean Ilfov;Sebastian Daniel GEANTA- Vicepresedinte ?Consiliul Judetean Ilfov;Persoanele care semneaza documente emisein legatura cu sau pentruprocedura de atribuire: Scriosteanu IONEL - Director Cabinet-Cabinet Presedinte;Monica TRANDAFIR-Secretar al Judetului- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Liviu GRADINARU ? Director General ? Directia Economica, Investitii si Absorbtie Fonduri Interne si Internationale;Irina SULIMAN?Director Executiv - Directia Juridica si Administratie Publica Locala- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Bogdan COSTEA-Director Executiv-Directia Economica- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Marilena PADURE- Sef Birou-Biroul Buget, Venituri si Cheltuieli ? Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Constantin CALINOIU- Director Executiv ? Directia Investitii- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Cristian Ovidiu Catalin PISTOL - Directorexecutiv ? Directia Absorbtie Fonduri Interne si Internationale - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Gabriela ALDEA - Sef serviciu ? Seviciul Pregatire, Implementare Proiecte - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Rely DINCA ? Sef Serviciu ? Serviciul Lucrari Publice si Achizitii-Judetul Ilfov-Consiliul JudeteanMihaela NEDELCU - Sef Serviciu Urbanism si Amenajarea Teritoriului - Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Radu MARIOARA- Sef Serviciu ? Serviciul Public de intretinere Drumuri JudeteneHoratiu MARIN - Sef serviciu ? Biroul Disciplina in Constructii ? Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Ionica DRAGOTEANU - Sef Serviciu ? Serviciul Administratie Publica ? Directia Juridica si Administratie Publica Locala - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Persoane care aproba bugetul- Lista consilierilor judeteni: Bolintineanu GHEORGHE ?Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Marin BRANZOI- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Niculae CONSTANTIN - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Stefan DORR - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Florin CristianDRAGAN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Petra DUMITRACHE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ana-Maria DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Catalin DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ionel DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Vasile DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Lucian ENACHE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Emil IONITA - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ionut Ciprian GROSU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Marius Grigoras IANCU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Alexandra MARGARIT- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Victor NEAGU - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Constantin NITA- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Mihai Sandu NITA- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Cornel Constantin OFITERU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Florin PANTAZI- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Nicolae PAUN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Tanase PETRE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;George PIHA - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Stefan RADULESCU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Gheorghe ROMAN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Andrei SCUTELNICU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ionel- Robert STEFAN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov.Toma CRISTIAN - Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.1. Pentru persoanele juridice romanea.Modalitate de indeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora.Persoane juridice straineb. Modalitate de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.(se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.ro)prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.2. Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlociiModaliatate de indeplinireDeclaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii semnata si stampilata de reprezentantul legal ? completare Formular GIn conformitate cu art. 7 din Legea nr. 346/2004, privind stimularea infiintari si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani a ofertantului, sa fie de minim: 1.443.213, 59 leiSe va prezenta: Fisa de informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Continuare cerinta nr.7-Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), lit. c^1) si lit. -d) si art. 69^1.Angajamentulferm trebuiesa reprezinteun instrument juridic incheiat in forma autentica care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare., Cerinta nr. 6Declaratii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Cerinta 7Informatii privind asociatii Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor. Individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana pe intreaga durata a contractului., Continuare cerinta nr.7-Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota: In conformitate cu art.190, alin.(1) si (2) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarileulterioare, capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, Cerinta nr. 4- Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine utilajele necesare executarii lucrarii., Cerinta nr. 5Tipuri de echipament si caracteristici minime solicitate- minimun autogreder ;
- minimuncompactorstatic autopopulsat pe pneuri;
- minimcompactor static autopopulsat cu rulouri (val?uri);
- minim o perie mecanica pentru curatat fundatii de drumuri ;
- minim un repartizor finisor mixturi asfaltice, motor termic, fara palpator;
- minim un autogudronator;
- minim un autovehicol specializat pt. intretinere si reparare drumuri;
- minimo autocisterna cu dispozitiv de stropire ;
-minim untrailer ;
-minim ofreza mixturi asfaltice., Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Ofertantul trebuie sa faca dovada unei cerinte similare in domeniul executiei de reparatii si intretinere drumuri.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract de executie de reparatii si intretinere drumuri a carui valoare fara TVA sa fieegala sau mai maredecat1.443.213, 59 leiPentru fiecare contract de lucrari declarat ca experienta similara se va atasa:
- Fisa de experienta similara;
- Prezentarea oricaror certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective., Cerinta nr. 2- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., Cerinta nr. 3
Declaratia privindlistapersonlului tehnic de specialitate ?cheie? responsabil cu indeplinirea contractului.
Cerintele minime privind personalul tehnic de specialitate alocat realizarii contractului.
- Sef punct de lucru ? inginer/subinginer cu studii superioare in domeniul constructiilor de drumuri
- Responsabil tehnic cu executia ? inginer/subinginercu atestat pentru responsabil tehnic cu executia;
- Responsabil cu controlul tehnic de calitate numit prin dispozitie interna avand specialitate in CFDP sau echivalent, cu experianta in domeniu (control tehnic de calitate, executie)
Declaratie de disponibilitate individuala pentru personalul declarat ca fiind responsabil cu indeplinirea contractului Informatii privind standarde de asigurare a calitatii ISO 9001Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca, operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii.CertificatulISO 9001 (sau echivalent)pentru operatorul economic, copie conform cu originalul.Documentele trebuie sa fie valabile la dat limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.2Standarde de protectia mediului SR EN ISO 14001Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca, operatorul economic respecta anumite standardedeprotectiamediului.CertificatulSR EN ISO 14001 (sau echivalent)pentru operatorul economic, copie conform cu originalul.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer