Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII GENERALE SI DE RENOVARE "REPARATII CAPITALE SPALATORIE"
Detaliu pentru invitatia numarul 331212
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331212/06.07.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATIIGENERALE SI DE RENOVARE "REPARATII CAPITALE SPALATORIE"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE CRONICI DUMBRAVENICod fiscal: 4410631, Adresa: COMUNA DUMBRAVENI , JUDETUL VRANCEA, Dumbraveni, Telefon: 0237/255087, 255109, Fax: 0237255087
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA DUMBRAVENI , JUDETUL VRANCEA, Dumbraveni, Romania, cod postal: 627105, telefon: +40 0237/255087, fax: +40 0237255087, persoana de contact: DUTA LIGIA tel.0749120047
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Spitalului de Psihiatrie Cronici Dumbraveni, Com.Dumbraveni, Jud.Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATIIGENERALE SI DE RENOVARE "REPARATII CAPITALE SPALATORIE"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii capitale spalatorie ce se vor executa in baza listelor cu cantitati de lucrari specificate in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 599, 055 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare :11980 LEI.Perioada de valabilitate 180 zile de la data limita de depunere a ofertei stabilita in invitatia de participare.Modul de constituire a garantiei de participare: 1.Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile Art.87 alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 4379.05 lei , calculata conform prevederilor Art.278^1 alin.1 lit.a din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul depune contestatie iar aceasta este respinsa ca nefondata de catre C.N.S.C.;2.Depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta , pana la deschiderea ofertelor(in contul IBAN RO13TREZ6915041XXX004605, deschis la Trezoreria Focsani, cod fiscal 4410631);3.Numerar prin depunerea sumei de 11980 lei la caseria autoritatii contractante .IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare , dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor , fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Nota: dovada constituiirii garantiei de participare va insoti oferta , neintroducandu-se in plicul exterior.In orice situatie , dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii aut.contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in per. convenita a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari este de 10% din pretul contractului, fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie este sub forma: 1-prin virament bancar in cont deschis la unit. Trez. Statului din cadrul Org.Fiscal competent in administrarea acestuia, cont distinct care sa fie la dispozitia autoritatii contractante2-prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale, retineri care sa se faca in cont distinct deschis la unit. Trez.statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia si care sa fie la dispozitia aut.contractante.Suma initiala care se va depune in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0.5%din pretul contractului.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a gar.de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea :1).Declaratie pe propria raspundere, in tem.art.180 din OUG 34/2006, aprobta cu modificari si completari - Formularul 12A;2).Declaratie pe proprie raspundere, in tem. art.181 din OUG 34/2006 -Formularul 12 B;3).Declaratie pe proprie raspundere, in tem. art.69^1 din OUG 34/2006, cu mod.si completari ulterioare, Legea 337/2006, cu modificari si completari ulterioare- Formularul 12 D.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de adepune aceasta declaratie(fiecare membru al asociatiei cat si ficare subcontractant/tert sustinator).Declaratia se va completa si prezenta "olograf"(scris integral de mana)si se va intocmii conform modelului pus la dispozitie;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Duta Ligia, Bratila Ioan, Orasanu Mirela4).Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local.5).Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P.-A.N.A.F.-Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat;Nota: certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul".Din certificatele de atestare fiscala sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Din certificatele de atestare fiscala sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6).Prezentarea generala: Formular B17).Declaratie de participant la procedura: Formularul 12C8).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta: Formular 20.Atentie: In cazul unui grup de operatori economici care depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie(fiecare membru al asociatiei). Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Persoane juridice /fizice romane: -Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului-Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal teritorial , emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor din care sa reiasa faptul ca ofertantul si asociatii sai, daca este cazul, au in domeniul de activitate, executarea de lucrari din categoria celor ce fac obiectul contactului care urmeaza sa fie atribuit.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea "conform cu originalul"cu precizarea ca, inainte de intocmirea raportului procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc intai se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Persoanele juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica-Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata-in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie in domeniul de activitate: lucrari de reparatii generale si de renovare/lucrari de demolare/lucrari de instalatii electrice /lucrari de istalatii termice, pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 565000 lei fara TVA. -declaratie pe proprie raspundere privind cifra medie de afaceri? in original;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta Declaratia si Lista pricipalelor lucrari similare ex. in ultimii 5 ani continand valori, per.de ex., beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut. contractante sau clienti privati, cf Formular 12F. Ofertantul are obligatia de a face dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii 5 ani de la data depunerii ofertelor a unor ctr.(max. doua contracte)privind lucrari similare cu ob. contractului, a caror val.cumulata sa fie de minim 565000 lei fara TVA . Obligatii contractuale in desfasurare, daca exista. Ofertantul va prezenta oblig. contractuale in desf.fata de alti benef./clienti cf. Formular 7 ? daca exista. Declaratia privind efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere, Formular 12 I; Decl.pe propria raspundere ref. la capabilitatea ofer. de a dispune de pers.specializat resp.de indeplinirea ctr. Decl.ref.la utilajele, inst., echip.teh.si alte dotari de care dispune op.ec.Formular 12H. Decl.ref.la subcontractanti-Formular 12E Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru executia lucrarilor similare, conform ISO 9001/2000 valabil la data deschiderii ofertelor - se va prezenta copie dupa certificat sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru executia de lucrari similare, conform ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 09:38