Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII


Detaliu pentru invitatia numarul 334080
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Numar invitatie: 334080/22.08.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574Cod fiscal: 4193125, Adresa: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 9-11, SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: +40 213195858-3163, Fax: +40 213101565
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 7b, SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061416, telefon: +40 213195858-2438, fax: +40 213101565, persoana de contact: Lucian Amoraritei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante - Str. Drumul Taberei nr. 7B, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE REPARATII LA TERASELE AFERENTE CAZARMILOR IN LOCATIILE DIN BUCURESTI
II.1.6) CPV: 45261310-0 - Lucrari de hidroizolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 318, 993.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completaarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea estimata a contractului de achizitie.In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea U.M.02574 Bucuresti (adresa Str. Drumul Taberei, nr.7B, cod postal 061418, Bucuresti, Romania).Viramentul bancar in favoarea U.M.02574 Bucuresti, in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin aceasta modalitate, se poate realiza in contul de virament RO68TREZ7005005XXX000201, deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a municipiului Bucuresti.Cuantumul garantiei de participare: 6300.00 lei. Valabilitatea garantie de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie-10% din pretul contractului fara TVA(IMM-5%).Modul de constituire a gar de buna executie: printrun instrument de garantare emis de o soc bancara sau o soc de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OuG nr. 34/2006 (se solicita prezentarea Formularului nr.1, din Sectiunea Formulare).b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG nr. 34/2006(se solicita prezentarea Formularului nr.2, din Sectiunea Formulare).c)Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta (se solicita prezentarea Formularului nr.3, din Sectiunea Formulare)d)Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (se solicita prezentarea Formularului nr.4, din Sectiunea Formulare). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ionita Ariton, Vasile Bogdan, Stefan Cristina si membrii comisiei care vor fi ulterior nominalizati.e) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local si prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat).Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.f)Certificat de cazier fiscal al ofertantului (se solicita prezentarea caziarului fiscal al societatii, eliberat de DGFP/ANAF).Existenta faptelor inscrise in cazierul fiscal, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.g)Cazier judiciar al ofertantului (se solicita prezentarea cazierului judiciar din care sa reiasa ca administratorul/administratorii si asociatul/asociatii nu a/au fost condamnat/ti in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti).Existenta faptelor inscrise in cazierul judiciar, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentele de calificare solicitate pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul;autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si in situatia in care acesta a depus certificatele in copie conform cu originalul, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata. a)Certificat constatator eliberat de OficiulRegistrului Comertului de pe langa instanta competenta (se solicita prezentarea Certificatului constatator eliberat de OficiulRegistrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data depunerii ofertelor - certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data de depunerii ofertelor) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor care fac obiectul procedurii de achizitie).Documentele de calificare pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea rezultatului procedurii si in situatia in care acesta a depus certificatele in copie conform cu originalul, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cerinte minime pe care ofertantul trebuie sa le indeplineasca pentru a fi considerat calificat ? Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari: minim valoarea indicata 600000.00 lei (132.743 euro).Valorile vor fi exprimate in lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anii respectivi.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de shimb medii anule stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care sa facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in documentele depuse.Operatorul economic va face dovada indeplinirii cifrei de afaceri prin prezentarea oricaror documente relevante de care dispune.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Indeplinirea conditiei de a fi executatlucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, in ultimii cinci ani, in valoare minima cumulata de 300000.00 lei.Prezentarea Fisei/fiselor de informatii privind experienta similara ? completata conform Formular nr. 7, din Sectiunea Formularea prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea listei culucrarile executate in ultimii 5 ani ? completata conform Formular 8, din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuireExecutia se confirma prin prezentarea a maxim 3 contracte lucrari, a caror valoare cumulata sa fie de minim 300000.00 lei, insotite de procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor semnate de beneficiari , prin care sa confirme executia de lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii., b)Informatii privind personalul tehnic Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care sa ateste faptul ca la momentul semnarii contractului (in situatia in care va fi declarat castigator) va dispune de personal calificat astfel : -minim un inginer specialitatea constructii prin prezentarea diplomei de licenta pentru inginer constructii civile si a contractului de munca/conventie civila/angajament de participare;
-responsabil cu controlul tehnic de calitate numit prin decizie interna prin prezentarea deciziei de numire si a contractului de munca/contract de prestari servicii/angajament de participare;
-responsabil tehnic cu executia autorizat prin prezentarea atestatului si a contractului de munca/contract de prestari servicii/angajament de participare-minim 20 muncitori calificati in constructii din care cel putin 5 izolatori constructii, prin prezentarea contractelor individuale/alte forme legale de angajare/angajamente de participare. Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii ? standard de asigurare a calitatii ISO 9001/ 2008Se solicita sa prezinte un certificatISO 9001/2008, valabil la data depunerii ofertelor, emis de un organism national sau international acreditat care confirma sistemul de management al calitatii al ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site-ul www.e-licitatie.ro , documentatia este atasata la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer