Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?LUCRARI DE REPARATII ACOPERIS ? la Complexul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica- Pavilion nr.1 Gavojdia,


Detaliu pentru invitatia numarul 332654
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Numar invitatie: 332654/30.07.2012
Denumire contract: ?LUCRARI DE REPARATII ACOPERIS ? la Complexul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica-Pavilion nr.1 Gavojdia,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului TimisCod fiscal: 17090636, Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Telefon: 0256/490281, Fax: 0256/407066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300004, telefon: +40 256490281, fax: +40 256407066, persoana de contact: Tatiana Lizarraga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, P-ta Regina Maria, Nr.3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?LUCRARI DE REPARATII ACOPERIS ? la Complexul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica-Pavilion nr.1 Gavojdia,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari de reparatii la acoperis pentru ? Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Gavojdia ? Pavilion nr.1- desfacerea invelitorii, consolidarea partiala a elementelor de sarpanta degradate, inlocuirea partiala a invelitorii existente cu tigla ceramica profilata, inlocuirea sipcilor pe care se rezeama invelitoarea, inlocuirea strasinei si paziei, vopsitorii in ulei ale strasinei si paziei, revizuirea tinichigeriei jgheaburi si burlane, inlocuirea partiala ajgheaburilor si burlanelor, reparatia doliilor, montarea tigla de sticla pentru luminozitate, montarea de parazapezi perimetral sarpantei si ignifugarea masei lemnoase a sarpantei.Valoarea estimata fara TVA :153 588, 33 Lei
II.1.6) CPV: 45261211-6 - Lucrari de acoperire cu tigla (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 588.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum :1536 leiModalitatile de constituirea garantia de participare sunt cele prevazute la art.86, alin.1 din HG 925/2006, actualizata, autoritatea contractanta accepta ca modalitate de platainclusiv ordinul de plata sau depunerea sumei la casierie ( modalitati prevazute in art. 86, alin.(5) din HG 925/2006, actualizata. Contul in care se va face plata garantiei ( in cazul depunerii prin Ordin de plata ) este urmatorul : RO 47TREZ 6215006XXX005136, Trezoraria TimisoaraDovada platii garantiei de participare se va face cel tarziu in sedinta de deschidere.(conform art.86, alin(6), din HG 925/2006, actualizata.In conformitate cu prevederile art. 43^1 alin.(2), lit.b perioada de valabilitatea a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei , respectiv minim 90 zile.Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglemantarile legislative, respectiv art.87, alin.1 dinHG 925/2006, actualizata si modificata; si art.278^1 din OUG 34/2006, actualizata si modificata.IMM-urile beneficeaza de reglementarile legale prevazute in Lg 346/2004.
Garantie de buna executie
Se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, actualizata.Astfel, se va constitui in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA .Se constituie dupa semnarea contractului, prin deschiderea unui cont de disponibil distinctla Trezoraria Statutului din cadrul organului fiscal competent, fie prin depunerea integrala a sumei in valoare de 5% din valoarea contractului, fie prin retineri succesive din valoarea fiecarei facturi emise pe parcursul derularii contractului, dar in acest caz suma minima ce trebuie depusa la deschiderea respectivului cont este de: 0.5 % din valoarea contractului, fie prin alte forme legale de garantare emise de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea(-Declaratiepe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari sau completarea si prezentarea formularului 12 A)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata(- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si compleatrile ulterioare sau Completarea si prezentarea formularului 12B)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea Contractului- Completarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si MonitorizareaAchizitiilor Publicenr 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, Formularul nr.4- Completarea si prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevart.69^1din OUG 34/2006 ?, actualizata si modificata .Persoane care detin functii de decizie in cadrul DGASPC Timis sunt : Director General- Negrea Rodica; Director General Adjunct Asistenta Sociala- Ilcau Dana; Director General Adjunct Protectia Copilului ? Anciu Aurelia; Director General Adjunct Economic-Popa Mariana. Persoanele carea proba bugetul DGASPC Timis sunt: Presedintele Consiliului Judetean Timis ? Titu Bojin siSecretar al judetului Timis ? Petrisor Nadastean , Formularul nr.5- Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul consolidat de stat, din care reiese situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte-Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din care reiese situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte.. Persoane juridice/fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Registrul Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC, sau Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai susNota! Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizataPersoane juridice/fizice strainePrezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, valabile la data limita de depunere a ofertelor, sub forma de traducere legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar liderul de asociere si partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Lista principalelor lucrari executate, in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, etc; a cel putin un contract/document/proces verbal de receptie in valoare de minim 140 000 lei, fara TVA.Completarea Formularului 12F, prezentarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor/procesul verbal de receptie finala (aferente) semnat fara obiectiuni de beneficiar (in care sa fie mentionata valoarea lucrarilor receptionate)/recomandare din partea beneficiarului, iar in cazul in care beneficiar este client privatsi din motive obiective , operatorul economic nu areposibilitatea obtinerii unei certificari sau confirmari demonstrarea lucrarilor , se realizeaza printr-o declaratiea operatorului economic;Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BCE pentru fiecare an in parte., Cerinta nr.2 Informatii privind subcontractantii-Completarea Formularului12 G , ofertantii care se prezinta cu subcontractanti sunt obligati sa completeze acest formular.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie se afla atasta prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer