Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII ACOPERIS PRIN INLOCUIRE INVELITOARE


Detaliu pentru invitatia numarul 316377
Autoritate contractanta
DIRECTIA JUDETEANA DE EVIDENTA PERSOANELOR NEAMT
Cod de identificare fiscala: 17474394
Adresa: B-dul Decebal, Nr.60, Piatra-Neamt
Telefon: 0233/233766
Fax: 0233/233766
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: LUCRARI DE REPARATII ACOPERIS PRIN INLOCUIRE INVELITOARE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45261900-3 - Lucrari de reparare si de intretinere de acoperisuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: LUCRARI DE REPARATII ACOPERIS PRIN INLOCUIRE INVELITOARE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.09.2011 17:47
Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Bura Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt B-dul Decebal nr.35 bl 14 parter Piatra Neamt
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bura Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt B-dul Decebal nr.35 bl 14 parter Piatra Neamt
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 151, 972 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat fiscal ANAF, Certificat taxe si impozite locale, Declaratii privind neîncadrarea în prevederile art.180 si art. 181; Declaratiile privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare cu oferta independenta; Declaratie pe propria raspundere conf. Art. 69^1 OUG 34/2006; Certificat constatator emis de O.R.C(original sau copie); CUI, în copie;Situatia financiaraFormular informatii generale; Bilant la 31.12.2010Capacitatea tehnicalista principalelor lucrari similare din ultimii 5 ani; un contract similar, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarii si certificat de buna executie(recomandare); Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii , Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii ; acordul de asociere in original; Declaratie privind subcontractantii , Acord de subcontractare.
SEAPValoarea garantiei de participare ete de 3000 leiGarantia de buna executie a contractului 10%din valoarea fara TVA a contractului
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer