Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII CAMINE CANTINA SI IMOBIL INVATAMANT PIATA ROMANA CORP C


Detaliu pentru invitatia numarul 335037
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Numar invitatie: 335037/07.09.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CAMINE CANTINA SI IMOBIL INVATAMANT PIATA ROMANA CORP C
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTICod fiscal: 4433775, Adresa: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Telefon: 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Fax: 021/319.19.66
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia General - Administrativa a ASE, imobil Stanislas Cihoski nr. 5, et.3, camera 5306, Sector 1, Bucuresti, Romania
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia General - Administrativa a ASE, imobil Stanislas Cihoski nr. 5, et.3, camera 5306, Sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CAMINE CANTINA SI IMOBIL INVATAMANT PIATA ROMANA CORP C
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de lucrari de reparatii camine-cantina si imobil de invatamant Piata Romana, pe Lotul 1, 2, 3 si 4, are drept scop: LOTUL I: Lucraride refacere hidroizolatii terase camineASE: C1+C2, Agronomie, Timonierului, Bozieni si Cantina MoxaLOTUL II: Lucrari de reabilitare camere de dus camine C1 si C2 AgronomieLOTUL III: Lucrari de zugraveli cantina Moxa 11 si camine ASE: camin Belvedere corp A1, camin Timonierului, camin Vitan, camin Tei corp C1;LOTUL IV: Lucrari de reparatii imobil Piata Romana Corp C
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 951, 959.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul1:8.250, 00 lei, Lotul 2:7.060, 00lei;Lotul 3:2.820, 00 lei;Lotul 4:880, 00lei.Echivalenta in lei, pentru garantiile de participare depuse in euro, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform Art. 86 ? (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.a) Daca ofertantul constituie garantia de participare prin scrisoare de garantie pentru participare, acesta va putea acesta va putea utiliza, ca model, formularul nr. 19 din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare; in acest caz, documentul respectiv se va prezenta in original si va trebui sa contina, in mod expres, urmatoarele conditii prevazute la art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din situatiile prevazute la Art. 87 ? (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;2.Conform Art. 278ยน - lit a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia formulata de ofertant, achizitorul va retine, din garantia de participare, urmatoarele sume: 4.129, 54 lei (1% din valoarea maxim estimata a Lotului 1, fara TVA); 3.534, 44 lei (1% din valoarea maxim estimata a Lotului 2, fara TVA);1.414, 78 lei (1% din valoarea maxim estimata a Lotului 3, fara TVA).Daca ofertantul constituie garantia de participare prin virament, cu ordin de plata, suma respectiva se va vira in contul de garantii al autoritatii contractante ASE Bucuresti - IBAN: RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178 ? Trezoreria Sector 1 Bucuresti.
Garantie de buna executie
10% (zece la suta) din valoareacontractului de lucrari, fara TVA, pe fiecare lot.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform Art. 90 alin. (1)-(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv ale HG 1045/2011.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie :70% din valoarea garantiei va avea o durata de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a contractului, iar diferenta de 30% va avea o durata de valabilitate dupa cum urmeaza: 60 de luni de la recep?ia finala la terminarea lucrarilor pentru loturile I ?i II ;24 de luni de la recep?ia finala la terminarea lucrarilor pentru loturile III ?i IV
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaIndeplinirea cerintei se va demonstra prin completarea unei declaratii, data pe proprie raspundere, de catre ofertant, conform modelului formularului nr. 3 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.NOTA: a) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, conform precizarilor NOTEI din formularul nr. 3 din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.b) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, conform precizarilor NOTEI ? paragraful 1, din formularul nr. 3din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de articolul 181 din O.U.G. 34/2006Indeplinirea cerintei se va demonstra prin completarea, de catre ofertant, a unei declaratii, data pe proprie raspundere, conform modelului formularului nr. 4 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude, din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, ofertantii aflati in una sau alta din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.NOTA: a) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, conform precizarilor NOTEI ? paragraful 1, din formularul nr. 4 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.b) in cazul depunerii unei oferte individuale/comune, sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional, de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, NUMAI pentru punctele a), c1) si d) ale Art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile aduse pana la data prezentei, conform precizarilor NOTEI din formularul nr. 4- Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIndeplinirea cerintei se va demonstra prin completarea, de catre ofertant si, dupa caz, de catre ofertantul asociat, a unei declaratii, data pe proprie raspundere, in conformitate cumodelul formularului nr. 5 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.NOTA: 1. Conform Art. 46 - (1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile aduse pana la data prezentei, ?ofertantul nu are dreptul ca, in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat .c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.2. Conform Art. 46 - (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile aduse pana la data prezentei, ?Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.3. Conform Art. 46 - (3) al aceluiasi act normativ, ? In sensul prevederilor alin. (2), prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: a) asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; saub) care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de dreptsauc) care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.?.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691) din O.U.G. 34/2006Ofertantul si, dupa caz, ofertantul asociat / subcontractantul / tertul(tertii) sustinator(i)va/vor completa si va/vor depune o declaratie - privind neincadrarea in prevederile art. 691) din O.U.G. 34/2006, data pe proprie raspundere, referitoare la evitarea conflictului de interese, in conformitate cu precizarile formularuluinr. 6 dinPartea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare.NOTA: Conform prevederilor Art. 2 al Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr. 170/15.05.2012 privind interpretarea art.691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, persoanele (numele acestora) care detin functie de decizie in autoritatea contractanta Academia de Studii Economice din Bucuresti, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica) sunt urmatoarele: a)Prof. univ. dr. Pavel NASTASE ? Rector;b) Lector univ. dr. Robert Aurelian SOVA - Prorector responsabil cu planificarea si alocarea resurselor;c) Prof.univ.dr. Constantin MITRUT ? Prorector responsabil cu patrimoniu, activitatea administrativa, sociala si relatii cu studentii ;d)Ing. Gheorghe STANCIU ? Director General Administrative)Ec. drd. Loredana DINULESCU ? Director Economic;f)Ing. Mari DUGENIK ? Sef Serv. Tehnic Investitii;g)Ec. Daniela DIMA - Sef. Serv. Achizitii Publiceh)C. j. Simona Elena PLESEA ? Sef ServiciuJuridic si Contencios Administrativ.Autoritatea contractanta va exclude, din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 691) din OUG 34/2006.5. Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta (Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 20.10.2010)Avand in vedere prevederile Ordinului nr. 314/2010, emis de Presedintele ANRMAP, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta ofertantul va demonstra indeplinirea acestei cerinte prin completarea depunerea respectivul Certificat ? in conformitate cu precizarile formularului nr. 7 - Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comer?uluiOfertantul va demonstra indeplinirea acestei cerinte, prin prezentarea unui Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, in original sau copie vizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar execu?ia lucrarilor solicitate prin prezenta documenta?ie de atribuire.NOTA: a) documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (din categoria carora face parte si certificatul constator emis de O.R.C.) nu pot fi prezentate, in favoarea ofertantului, de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b) in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte;c) in etapa evaluarii ofertelor, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte Certificatul constatator in original sau in copie legalizata, pentru conformitate, daca anterior a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Documente care atesta incadrarea intrepriderii in categoria ?intreprinderi mici si mijlocii?In conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul se incadreaza in categoria ?intreprinderi mici si mijlocii? - I.M.M., daca indeplineste, in mod cumulativ, urmatoarele conditii: 2.1. Numar mediu anual de salariati mai mic de 250.2.2. Cifra medie anuala neta, de pana la 50 milioane Euro, la valoare echivalenta in Lei sau active totale care nu depasesc echivalentul in Lei al sumei de 43 milioane Euro, conform ultimului exercitiu financiar aprobat. Prin active totale se inteleg: active imobilizate + active circulante + cheltuieli in avans.Pentru a dovedi incadrarea in categoria I.M.M., ofertantii au obligatia de a completa si depune unele sau altele din urmatoarele documente, dupa caz: a) pentru intreprinderi autonome: a.1. Declaratie privind incadrarea intrepriderii in categoria I.M.M. ? conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare;b) pentru intreprinderi partenere: b.1. Declaratie privind incadrarea intrepriderii in categoria I.M.M., conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formularesib.2. Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate, conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 2, la care se adauga ?Fisa de parteneriat? - conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2-1 si formularul ?Intreprinderi partenere? - conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 2-2, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare;c) pentru intreprinderi legate: c.1. Declaratie privind incadrarea intrepriderii in categoria I.M.M., conform modelului formularului I.M.M. ? ANEXA 1, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formularesic.2. Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate, conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2 , la care se adauga ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi? - conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2-3 si formularul ?Intreprinderi legate? - conform modeluluiformularului I.M.M. ? ANEXA 2-4, din Partea III a documentatiei de atribuire ? Modele formulare;NOTA: a) incadrarea in una sau alta din cele trei categorii mai sus-enuntate se realizeaza in conformitate cu prevederile art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare;b) autoritatea contractanta solicita ofertantilor confirmarea indeplinirii acestei cerinte, prin prezentarea, dupa caz, a documentelor edificatoare de mai sus, dat fiind faptul ca, potrivit prevederilor Art. 16. - (2) din Legea nr. 346/2004, dovada incadrarii in categoria I.M.M., ii confera ofertantului urmatoarele avantaje: - beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri, in conformitate cu prevederile art. 16 ? (2) din Legea nr. 346/2004;
- beneficiaza de dreptul de a plati 50% din valoarea garantiei pentru participare;
- beneficiaza de dreptul de a plati 50% din valoarea garantiei de buna executie, in cazul in care oferta sa va fi castigatoare si i se atribuie contractul de lucrari.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani ( 2009, 2010, 2011 ), cel pu?in egala cu suma de: 825.000 LEI ?LOTUL 1, 700.000 LEI ? LOTUL 2, 282.900 LEI? LOTUL 3, respectiv 88.000 LEI ? LOTUL 4 ( de doua ori valoarea estimata a contractului, pe loturi). Daca operatorul economic nu are 2 ani de infiin?are, cifra de afaceri va fi raportata la 1 an (cifra de afaceri realizata de la infiintare , impartita la numarul de luni de la infiintare inmul?it cu 12 luni);, 2. Bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010, 2011Ofertantul si, dupa caz, asociatul/asociatii acestuia va/vor prezentaBilanturile contabile , vizate si inregistrate de organele competente - in copie vizibila, semnata si stampilata, pentru "conformitate cu originalul", de catre reprezentantul legal al firmei ofertante., 3. Angajament de sustinere financiara, daca este cazul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani Ofertantii vor prezenta o ?declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit", conform prevederilor art.188 (3) lit.a) din OUG 34/2006., Pentru lotul 2, avand in vedere importanta realizarii unor lucrari de izolare impotriva infiltratiilor, corespunzatoare din punct de vedere tehnic si calitativ, se solicita prezentarea cel putin a unui contract cu lucrari de impermeabilizare cu aditivi si solutii specifice domeniului hidroizolatiilor. NOTA: Pentru executarile de lucrari similare, ultimii 5 anise calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor., 2. Angajament de sustinere tehnica / profesionala, daca este cazulNOTA: Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006., 3.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), 4. CV-urile membrilor personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, pe Lotul 1 si / sau pe Lotul 2 si / sau Lotul 3 si / sau Lotul 4CV-urile vor contine informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora.CV-urile se vor semna, in original, de catre titularii acestora si vor fi contrasemnate, pentru conformitate, de catre conducatorul firmei ofertante, 5. Informatii privind dotarea cu utilaje si echipamente tehnice a operatorului economicSe solicita - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice specifice profilului de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., 6. Informatii privind subcontractantiiOfertantii care intentioneaza sa subcontracteze o parte/parti ale viitorului contract, au obligatia de a prezenta o Declaratie privind subcontractantii, in care se vor evidentia: lista tuturor subcontractantilor, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca acestia si acordul lor privind subcontractareaIn cadrul documentelor de calificare ofertantul va prezenta si documentele subcontractantilor referitoare la datele de recunoastere a subcontractantilor propusi (Formularul 8 Informatii generale)., 7. Informatii privind asocierea, daca este cazulOfertantul, reprezentat printr-un grup de operatori economici, va completa, va semna, impreuna cu asociatul sau (asociatii sai)si va depune un Acord de asociere. Ofertantii vor prezenta Certificate care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001, ISO 14001, in domeniul lucrarilor de construc?ii si instala?ii sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare directa la http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer