Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII CANTON FAGETEL - O.S. TARGU NEAMT


Detaliu pentru invitatia numarul 335950
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 335950/24.09.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CANTON FAGETEL - O.S. TARGU NEAMT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V.A. Urechia nr. 24, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610100, telefon: +4 0233211696, fax: +4 0233212736
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. V.A. Urechia nr. 24, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610100, telefon: +4 0233211696, fax: +4 0233212736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CANTON FAGETEL - O.S. TARGU NEAMT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii la Cantonul silvic Fagetel, Ocolul Silvic Targu Neamt, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 443 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este stabilita conform prevederilor art. 43^1, alin.2, lit.a din OUG 34/2006 si este de 984, 43 lei. In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie si CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare constituita, cf art.278^1 alin. 1 lit.a din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantieie de participare: a. virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune in original la sediul Directiei Silvice Neamt, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie constituita in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare. Se va completa formularul din sectiunea "Modele de formulare". b. Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora de depunere a ofertelor. c. Plata in numerara la casieria autoritatii contractante, pana la data si ora de depunere a ofertelor. Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800-BRD Piatra Neamt, R 1590120.In situatia in care IMM-urile beneficiaza de prevederile Legii 346/2004, ofertantii au obligatia de a depune pe plic dovada ca sunt IMM.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui de catre prestator inainte de semnarea contractului, in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A., printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari depusa in original la sediul achizitorului. Prestatorul va comunica in scris achizitorului simbolul contului garantiei de buna executie (codul IBAN) si o copie dupa extrasul de cont in care s-a virat suma. Facturile nu vor putea fi ordonantate la plata in cazul netransmiterii acestei informatii. Perioada de constituire a garantiei de buna executie expira la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea serviciilor prestate, in baza documentatiilor predate. Achizitorul se obliga sa elibereze garantia pentru participare numai dupa ce prestatorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a.?Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori, daca este cazul;b.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati; daca este cazul, tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006;c.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;d.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de catre primaria locala? ofera informatii despre situatia personal a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;e.?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?? pentru respectarea Ord. ANRMAP 314/2010;f.?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? - ofera informatii legate de depunerea de catre ofertanti a ofertei in nume propriu sau ca asociat in cadrul unei asociatii sau ca subcontractant;g.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (evitarea conflictului de interese)? ? se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Doru Gherghel ? director, ing. Mircia Gorghiu ? director tehnic, ec. Radu Matrescu ? director economic, ing. Bota Viorel ? birou investitii, jr. Camelia Romaniuc ? compartiment juridic, ec. Pana Doina ? compartiment financiar-contabilitate, jr. Iulian Chindea ? compartiment juridic, dr. ing. Dana Isciuc - responsabil achizitii.Prezentarea acestui formular se face pentru evitarea conflictului de interese si respingerea ofertelor care se afla in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. a.Persoane juridice / fizice romane- Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului ? ofera informatii in ceea ce priveste domeniul de activitate al ofertantului. Certificatul constator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor, adica sa fie eliberat cu maxim 30 zile inaintela data depunerii ofertelor. Certificatul constatator se va depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.b.Persoane juridice / fizice straine ? orice document edificator din acest punct de vedere care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, cf. prevederilor art. 182 din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a.Cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei (2009. 2010, 2011) ani trebuie sa fie de minim 190.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a.Completare si prezentare formular ?Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani?, care va contine valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., b.Dovada ca a efectuat in ultimii 5 ani lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri in valoare de minim 90.000 lei fara T.V.A.. Executia se confirma prin prezentarea cel putin a unui procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor/contract/document, etc.., c.Completare si prezentare formular ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?., d. Completare si prezentare formular ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?., e. Se vor prezenta CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului: sef santier, responsabil tehnic cu executia - RTE, responsabil cu controlul si asigurarea calitatii - CQ., f. Completare si prezentare formular ??Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? - solicitat numai in cazul subcontractarii., g. Completarea si prezentarea formularului ?Acord de asociere? - solicitat numai in cazul asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer