Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII CAPITALE INSTALATII TERMICE,


Detaliu pentru invitatia numarul 331896
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Salonta
Numar invitatie: 331896/18.07.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CAPITALEINSTALATII TERMICE,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal SalontaCod fiscal: 4287947, Adresa: str.I.Cantacuzino , nr.2-4 , Salonta , jud.Bihor, Salonta, Telefon: 0259374040 , 0259374042, Fax: 0259373236
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP accesand www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CAPITALEINSTALATII TERMICE,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE REPARATII CAPITALEINSTALATII TERMICE, la Spitalul Municipal SalontaAchizitionarea de lucrari suplimentare se va realiza conform art. 122 lit. j) din OUG. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Valoarea estimata a suplimentarilor nu va putea depasi 20% din valoarea estimata a contractului initial.Valoarea estimata va fi in intervalul 488480 Ron - 586176 Ron unde- 488480 Ronreprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)-586176 Ron reprezinta valoarea estimata maxima ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 586, 176 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - Cuantumul garantiei de participare va fi de 4885 lei valabila 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constituiprin : -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care seprezinta in original, -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-a unei sume in numerar, la caseria unitatiiCont trezorerie ? RO69TREZ0835006XXX000945In cazul depunerii unei contestatii care ulterior este respinsa, garantia de participare va fi retinuta de autoritatea contractanta, in cuantum de 4200lei+0.1% din ce depaseste 420001lei, conform art.278 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari sicompletari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?conform Formularului 5 din Sectiunea-Formulare..Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?conform Formularului 6 din Sectiunea-FormulareCerinta nr. 3. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la lictatii cu oferta independenta ? ofertantii trebuie sa complete si sa prezinte Formularul 9 din din Sectiunea-Formulare..Cerinta nr. 4. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691 ( evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conform Formular 10.din Sectiunea-FormularePersoane cu functii de decizie si in ceace priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire: jr. Hategan Adrian, dr. Stan Mihaela, ec. Aristan Florica, ing Szemes Sandor, ing. Cotau Dorin, Ec. Cora Florina, jr.Pircalab IoanaMembri in Consiliul de administratie, consilieri locali: Kiss Erno, Patocs IuliaCerinta nr.5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioarecelei in care se depun ofertele ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulCerinta nr. 6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a luniianterioare celei in care se depun ofertele ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta nr. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator emis de ONRC, valabil la data deschiderii, trebuie sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate autorizat: - 4322 Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat- 4329 Alte lucrari de instalatii pentru constructii- 4399 Alte lucrari speciale de constructii n.c.a.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi depus in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulsi va fi eliberat cu cel mult 30 de zile de data deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1. Bilantulcontabil pe anul2011Bilantul contabil aferent exercitiului financiar 2011 va fi vizat siinregistrat de organele competente an conditiile art. 185 dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Cerinta nr. 2. Informatii generale privind media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeazaultimii 3 ani- Formular 8, Cerinta nr.3 Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea incategoria IMM-urilor -Formular 18
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii5 ani, conform Formular 15;Se va prezenta dovada executarii pe ultimii 5 ani a unuia sau mai multecontracte de lucrari sau parti de contracte similare ca natura si complexitate cu cea aferentaprezentei proceduri in valoare cumulata de minim 480000 lei fara TVA.Se vor prezenta: copii dupa contracte, parti relevante de contracte, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si proces verbal de punere in functiune, Cerinta nr. 2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice decare dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluide lucrari -Formular 17 din Sectiunea ? Formulare;, Cerinta nr.3. Declaratie privind efectivul mediu anual a personalului angajatsi al cadrelor de conducere - Formular 16din sectiunea formulare. Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari; b) Lista personalului responsabilcare va fi angajat in cadrul contractului, se descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta.Pentru persoanele prezentate la punctul b) se vor prezenta certificate/atestate/diplome de calificare semnate in original.Pentru personalul care nu este angajat permanent alofertantului, ofertantii au obligatia de a prezenta contracte decolaborare cu acesta in copie certificata conform cu originalul sau depunerea declaratiei de disponibilitate a personalului care nu are calitatea de angajat, Cerinta nr.4. Informatii privind asocierea-Acord asociere conform Formular 19, Cerinta nr.5. Informatii privind subcontractantii?Declaratie privindpartea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti sispecializarea acestora-Formular 12 din sectiunea formulare ;Autoritatea contractanta nu impune criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Cerinta nr.1.Certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau altestandarde echivalente, Cerinta 2. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului ? ISO 14001/2005 sau alte standarde echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP , lawww.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer