Achizitie publica - Lucrari de reparatii capitale acoperis
Detaliu pentru invitatia numarul 326583
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326583/14.05.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii capitale acoperis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Orasenesc AlesdCod fiscal: 4348890, Adresa: Str.1 Decembrie, Nr. 3, Alesd, Telefon: 0359450904, Fax: 0359-818567
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor incarca in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii capitale acoperis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii capitale acoperis
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va prezenta dovada constituirii garantiei de participare.Cuantumul garantiei de participare este 1% din total valoare estimata = 1.767, 6 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare ?minim 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei;
-modul de constituire a garantiei pentru participare : scrisoare de garantie bancara , instrumente de garantare emise de societati de Asigurari, conform Formularului eliberat de o banca, de preferat sa fie din Romania, sau de societati de AsigurariOP in contul spitalului : RO05TREZ0815041XXX000083 sau chitanta de depunere numerar la caseria spitalului, in conformitate cu art. 86 din HOT. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere 50% a garantiei de participare pe baza unei declaratii pe propria raspundere in conformitate cu legislatia in vigoare.Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile). ? Formular de oferta ? Formular nr. 1Restituirea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise.Retinerea garantiei de participare: - ofertantul isi pierde garantia de participare daca: 1. Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia ;2. Oferta sa fiind stabilita castigatoare , nu face dovada deschiderii contului pt. garantia de buna executie, in favoarea autoritatii contractante pana la semnarea contractului;3. Oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneza contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Modul de constituire a garantiei de buna executie: scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare emise de Societati de Asigurari, conform Formularului eliberat de o banca, de preferat sa fie din Romania, sau de societati de Asigurari, OP in contul Autoritatii Contractante, chitanta de depunere numerar la caseria acesteia sau prin retineri succesive din suma datorata din factura emisa, in conformitate cu art. 90, alin .1, 2, 3 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare si prevederile HGnr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantuluiDeclaratie privind calitatea de participant la procedura, se va completa formularul nr.2 ; Declaratie privind eligibilitatea, se va completa formularul nr. 3 sau cazier judiciar/certificat echivalent; Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69, persoanele care detin functii de decizie/responsabili cu organizarea , derularea si finalizarea procesului de achizitie in cadrul Spitalului Orasenesc Alesd sunt: Todoca Ioan ?manager, Bradea Simona-director financiar contabil, Iacob Ioan ?sef serviciu A.T.A., Urs Alina ? Comp. Achizitii Publice, Jurcut Olimpiu ?responsabil tehnic, inginer constructor, colaborator, diriginte de santier, se va completa formularul nr. 4; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta , se va completa formularul nr. 5 ; Certificate constatatoare , privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , in copie lizibila "conform cu originalul " / copie legalizata sau in original ; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, se va completa formularul nr. 6. Persoane juridice/fizice straine ? Cerinta obligatorie: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din subordinea Ministerului Justitiei, in copie lizibila "conform cu originalul" / copie legalizata sau in original; 2. Documente care atesta statutul IMM-daca este cazul.Persoane juridice/fizice straine ? Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta (documentul se va prezenta in original / copie legalizata, sau copie lizibila "conform cu originalul", anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informa?ii ?i/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionateInformatii privind situatia economico-financiaraMedia de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 176.760 lei. Pentru conversie se va folosi curs BNR din 01.04.2012, 1?=4.3742 ronBilantul contabil la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare, prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi situatia economica si financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Experienta similara.Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta lui similara prin una sau mai multe lucrari similare, in valoare de minim 176, 760 lei executate in ultimii 5 ani.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Declaratiile referitoare la efectivele medii anuale ale personalului.Informatii privind dotarile tehnice de care dispune operatorul economic.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnicainvocand si sustinerea acordata de catre a alta persoana-are obligatia de a dovedi sustinerea acordata printr-un angajament ferm incheiat in forma autentica.Precizarea listei c subcontractanti si specializarea acestora; informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de sucontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Standarde de asigurare a calitatiiCertificat sistem de management al calitatii ISO 9001/2001 sau echivalent emis de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene cu valabilitate la data depunerii ofertei.Standarde de protectia mediuluiCertificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertate, respectiv ISO 14001/2004 sau echivalent emis de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene cu valabilitate la data depunerii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 15:34