Achizitie publica - Lucrari de reparatii capitale Centrala Tehnica
Detaliu pentru invitatia numarul 323771
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323771/10.04.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii capitale Centrala Tehnica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean GiurgiuCod fiscal: 4352620, Adresa: sos. Bucuresti, nr. 82, Giurgiu, Telefon: 0724061487, Fax: 0246216293
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos. Bucuresti, nr. 82, Giurgiu, Romania, cod postal: 080193, telefon: +40 0246211550, fax: +40 0246216293, persoana de contact: GABRIELA SFETCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului Judetean de Urgenta Giurgiu, sos. Bucuresti, nr. 82
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii capitale Centrala Tehnica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii capitale la Centrala Tehnica a Spitalului Judetean de Urgenta Giurgiu, conform caietelor de sarcini.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 296, 989 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2% din valoarea estimata a contratului - 5.939, 78 lei.Termen de valabilitate a garantiei de participare - 60 de zile.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului. Se va constitui conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006.prin scrisoare de garantie bancara, care devine anexa la contract, prin depunerea la casierie a unor sume in numerar, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/ 2006- Declaratie privind neincadrarea prev. art. 691 din OUG 34/ 2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Giurgiu: Manager - dr. Mihai Petre, Director Fin. Contabil - ec. Birsa Mariana, Sef serv. administrativ - ec. Urdea Tudor, Jurist - Consilier Jur. Nistor Ionut.- Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010. - Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate, etc..
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatiilor generale, - Bilantului contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene)., Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 12:19