Achizitie publica - Lucrari de reparatii capitale cladire Oftalmologie - corp principal
Detaliu pentru invitatia numarul 340269
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Numar invitatie: 340269/28.11.2012
Denumire contract: Lucrari de reparatii capitale cladire Oftalmologie - corp principal
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICod fiscal: 2844545, Adresa: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244521641, Fax: 0244521641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii capitale cladire Oftalmologie - corp principal
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Efectuarea lucrarilor de raparatii capitale la cladirea sectiei Oftalmologie din locatia Buna Vestire nr. 3 a Spitalului Judetean de Urgenta Ploiesti
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 541, 419.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
26.220, 65 1% din valoarea totala estimata a contractului) valabila 90 de zile de la data LIMITA DE depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Completarea si prezentarea Formularului nr.10 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul : RO56TREZ5215006XXX010689, Trezoreria Ploiesti , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere impreuna cu oferta inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor. In conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006, in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma egala cu 6.402, 06 lei.Cursul valutar de referinta pentru calcularea echivalentei leu/alta valuta va cel afisat de BNR a cincea zi dupa publicarea anuntului de participare.
Garantie de buna executie
Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in temen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul total al contractului fara TVA. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie , in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractul fara notificare prealabila si /sau punere in intarziere. Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea ?Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completarea si prezentarea Formularului nr.11 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Nota : Lista persoanelor care in interesul art. 69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare detin functii de decizii in cadrul SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI CONDUCEREA SPITALULUI: MANAGER: DR.STRAMBEANU ADRIAN DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL: EC.FLOREA ION DIRECTOR MEDICAL : DR.FLORIN PUSCARIU .Persoane cu functii de decizie in cadrul Consiliului Judetean Prahova Mircea Cosma-presedinte ; Mircea Rosca-vicepresedinte ; Adrian Semcu- vicepresedinte ; Mihail Faca-administrator public al judetului Prahova; Mihail Pavel-secretarul judetului Prahova; Daniel Alixandrescu-director executiv Directia Patrimoniu , Mariana Dovanca- director Directia Ecomonica, Cristina Popescu- director adj. Directia Ecomonica.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Fiecare ofertant va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 completat in conformitate cu Formularul nr.6 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local). Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare : document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , conform cu originalul- Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr.5 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire. Forma de prezentare: copie semnata si stampilata conform cu originalul In cazul in care ofertantul de incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii , astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si ijlocii, publicata in monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta, conf. Formularului nr.13 si anexelor din Sectiunea III a prezentei documnetatii de atribuire. In cazul in care ofertantul este o asociere , si daca toti asociatii se incadreaza , in mod individual, in categoria IMM, oferta depusa de asociati va fi considerata ca fiind depusa de un IMM. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita depunerii ofertelor din care sa rezulte: - coduri CAEN, adresa actuala, obiectul de activitate al societatii, numele asociatilor Se va prezenta o copie semnata si stampilata conform cu originalul . Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul eliberat de la Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 0Completare Formularului nr.4 ?Fisa de informatii generale?-din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire , din care sa reiasa cifra de afaceri a ofertantul pe ultimii 3 ani sa fie minim de5.082.838, 00, calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv (www.bnr.roOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are la dispozitie resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru arealiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de minim 4 luni de la data semnarii contractului. Suma necesara - cel putin 423.569, 97 lei.Suma va fi destinata realizarii contractului in cazul ofertei castigatoare, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea si prezentara Formularului nr 4 - 4' ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? unul sau mai multe contracte de natura si complexitatea lucrarii supusa procedurii, care sa inglobeze categorii de lucrari de natura celor demai jos : camasuiri, subzidiri, reparatii sarpante, tinichigerie, lucrari de hidroizolatii si termoizolatii .Valoarea lucrarii similare trebuie sa fie de minim 2.541.419, 84 ron fara TVA.- Ofertantul va prezenta cel putin 1 recomandare pentru lucrari similare , in baza art.188 alin 1 din OUG 34/2006 Ofertantul are dreptul de a include in propunetea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul de achizitie publica. In acest sens ofertantul are obligatia de a preciza in documentele ofertei: - parte/partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal specializatpentru realizarea contractului.Echipa de conducere: manager de proiect, ce a finalizat un curs de project management in domeniul constructiilorrecunoscut cel putin la nivel national(pentru ocupatia ?Manager de proiect?, cod C.O.R. 241919); ingineri cu studii de inginerie?constructii pentru constructii cu experienta profesionala relevanta in proiecte similare, cu responsabilitati de sef de santier constructii, responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca;RTE atestat in domeniul I-constructii civile si industriale; responsabil cu controlul tehnic de calitate Standarde de asigurare a calitatii -Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contractStandarde de asigurare a protectiei mediului - Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: INSEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 11:15