Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reparatii capitale cladire Oftalmologie - corp principal


Detaliu pentru invitatia numarul 355563
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Numar invitatie: 355563/11.11.2013
Denumire contract: Lucrari de reparatii capitale cladire Oftalmologie - corp principal
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICod fiscal: 2844545, Adresa: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244521641, Fax: 0244521641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reparatii capitale cladire Oftalmologie - corp principal
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii capitale cladire Oftalmologie - corp principal.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este 0
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 622, 065 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
26.220, 65 1% din valoarea totala estimata a contractului) valabila 90 de zile de la data LIMITA DE depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Completarea si prezentarea Formularului nr.10 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancara in contul : RO56TREZ5215006XXX010689, Trezoreria Ploiesti , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere impreuna cu oferta inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor. In conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006, in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma egala cu 6.402, 06 lei.Cursul valutar de referinta pentru calcularea echivalentei leu/alta valuta va cel afisat de BNR a cincea zi dupa publicarea anuntului de participare.Garantia de participarese va scana si atasa in SEAP (pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu spitalului de catre operatorii econimici pana la data limita de depunere a ofertelor .
Garantie de buna executie
Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in temen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul total al contractului fara TVA. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie , in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractul fara notificare prealabila si /sau punere in intarziere. Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea ?Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completarea si prezentarea Formularului nr.11 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Nota : Lista persoanelor care in interesul art. 69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare detin functii de decizii in cadrul SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI CONDUCEREA SPITALULUI: MANAGER: DR.STRAMBEANU ADRIAN DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL: EC.FLOREA ION DIRECTOR MEDICAL : DR.FLORIN PUSCARIU, Ec.IORDACHE SORIN, EC.GEORGESCU EDUARD, EC.POPESCU VALENTINA, EC.NASTASE MARIAN .Persoane cu functii de decizie in cadrul Consiliului Judetean Prahova Mircea Cosma-presedinte ; Rebega Constantin-vicepresedinte ; Danielescu Sebastian- vicepresedinte ;Mihail Pavel-secretarul judetului Prahova; .Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Fiecare ofertant va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 completat in conformitate cu Formularul nr.6 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local). Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic, din certificate sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile : document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , conform cu originalul - Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr.5 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire. Forma de prezentare: copie semnata si stampilata conform cu originalul In cazul in care ofertantul de incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii , astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si ijlocii, publicata in monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta, conf. Formularului nr.13 si anexelor din Sectiunea III a prezentei documnetatii de atribuire. In cazul in care ofertantul este o asociere , si daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, oferta depusa de asociati va fi considerata ca fiind depusa de un IMM. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita depunerii ofertelor din care sa rezulte: - coduri CAEN, adresa actuala, obiectul de activitate al societatii, numele asociatilor Se va prezenta o copie semnata si stampilata conform cu originalul . Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul eliberat de la Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale?-din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire , din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantul pe ultimii 3 ani sa fie minim de 5.244.130, 00, calculata in lei si euro, se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR(www.bnr.ro Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are la dispozitie resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de minim 3 luni de la data semnarii contractului. Suma necesara - cel putin 327.758, 10 lei.Suma va fi destinata realizarii contractului in cazul ofertei castigatoare, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare minim de 2.622.065, 00 lei exclusiv TVA in conformitate art.188 alin .3 lit.a) din OUG 34/2006 Ofertantul are dreptul de a include in propunetea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul de achizitie publica. In acest sens ofertantul are obligatia de a preciza in documentele ofertei: - parte/partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal specializatpentru realizarea contractului.Echipa de conducere: manager de proiect, ce a finalizat un curs de project management in domeniul constructiilor recunoscut cel putin la nivel national(pentru ocupatia ?Manager de proiect?, cod C.O.R. 241919); ingineri cu studii de inginerie? constructii pentru constructii cu experienta profesionala relevanta in proiecte similare, cu responsabilitati de sef de santier constructii, responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca;RTE przentarea legitimatiei/atestat conf. instructiunii nr.1/20.constructii civile si industriale; responsabil cu controlul tehnic de calitate, autorizatiile/certificatele de atestare profesionla se va raporta la data limita depunerii ofertelor.Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, insotit de CV-urile detaliate ale persoanelor propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si in care sa se prezinte pozitia si responsabilitatile persoanei respective. Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: diplome privind specializarea personalului; autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor; Standarde de asigurare a calitatii -Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contractStandarde de asigurare a protectiei mediului - Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contractPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer