Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII CAPITALE INLOCUIRE TABLOU ELECTRIC GENERAL DE DISTRIBUTIE
Detaliu pentru invitatia numarul 328146
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328146/29.05.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CAPITALE INLOCUIRE TABLOU ELECTRIC GENERAL DE DISTRIBUTIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHONCod fiscal: 4505367, Adresa: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 760669955, Fax: +40 318057374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REPARATII CAPITALE INLOCUIRE TABLOU ELECTRIC GENERAL DE DISTRIBUTIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executare lucrari de reparatii capitale inlocuire tablou electric general de distributie conform memoriu tehnic, caiet de sarcini si anexe
II.1.6) CPV: 45317300-5 - Lucrari de instalare electrica de aparate de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 1% din valoarea estimata fara TVA , adica 3.225, 80 lei.Garantia de participare a fost calculata in functie de valoarea estimata, cel putin egala cu suma ce trebuie retinuta conf. art. 278^1 din OUG 34/2006;perioada de valabilitate-90 de zile(cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Modul de constituire: conform HG 925/2006.Dovada constitutirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.Pt. constituirea garantiei in cuantum de 50% conf. art.16 ali.(2) din Legea 346/2004 pt. stimularea IMM se va atasa o declaratie privind incadrare intreprinderii in categoria IMM;in cazul asociatiilor, fiecare asociat trebuie sa prezinte declaratia ca reprezinta un IMM.Garantia de participare se va constitui numai in lei.Cont garantie deschis la Trezoreria sector 1 RO98TREZ7015005XXX000181.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie de catre ofertantul castigator.Mod de constituire: prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, conform art. 90 alin(1) din HG 925/2006, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii .Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor din HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea - completarea formularului 1 din sectiunea formulare.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011-completarea formularului 2 din sectiunea formulare;se solicita declaratie separat pentru fiecare ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator;Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. OAP 314/2010-completarea formularului 3 din sectiunea formulare.Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -completarea formularului 5 din sectiunea formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Paun Diana Loreta, Ghemigian Adina, Pecsi Saftica, Boc Mariana, Staicu Bogdan, Breuscan Bianca, Simion Marieta, Scarpet Silvia, Gura Gabriel, Ioan Daiana, Stuparu Lucian, Nastase Ioan;Expert cooptat Cristian Burnuz.Cerinta nr.5: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depune oferta in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;in cazul persoanelor juridice straine se solicita si traducerea legalizata in limba romana a documentelor emise in alta limba;*Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara care stipuleaza ca nu are datorii fiscale catre bugetul de stat;*Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Publica Locala care stipuleaza ca ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale;Cerinta nr.6: Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura, formular 4 din sectiunea formulare;Documentele se depun scanate in SEAP original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte originalul/copie legalizata pentru conformitate. Cerinta nr.1: Persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieNationala sau teritoriala, in care se regaseste codul CAEN pentru obiectul de activitate supus procedurii de achizitie.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezistent sau are domiciliul. Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.Ofertantul trebuie sa aiba la fiecare activitate codurile in vigoare din tara de origine care sunt aferente cu cele romanesti.Documentele se depun scanate in SEAP original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte originalul/copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, etc., de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se va completa formularul 8, anexat in sectiunea formulare.Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta nr.2Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani.Se va prezenta formularul 9, anexat in sectiunea formulare. Documentele se depun scanate in SEAP, Cerinta nr.3Se va asigura personal de executie calificat si autorizat ANRE grad II B, inclusiv la probele de punere in functiune si la interventiile facute in perioada de garantie;se va prezenta in copie autorizatia ANRE gr.II B.Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta nr.4Pentru responsabilul tehnic cu executia se va prezenta in copie : atestatul tehnico - profesional, in domeniul de activitate al contractului, legitimatie si dovada relatiei contractuale cu ofertantul.Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Daca anumite parti din lucrare urmeaza sa fie subcontractate, atunci toti subcontractantii vor fi declarati, indiferent de procent.Se va completa formularul 10, anexat in sectiunea formulare.Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta nr.6Informatii privind experienta similara cu prezentarea listei principalelor lucrari similare execute in ultimii 5 ani.Se va completa formularul 7, anexat in sectiunea formulare, continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari. Se vor prezenta in copie documente edificatoare privind executia unui contract de lucrari similare si o recomandare de la beneficiarul contractului prezentat pentru demonstrarea experientei similare.Documentele se depun scanate in SEAP Cerinta nr.1Standard de asigurare a protectiei mediului conform SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent.Certificat SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru sistemul de protectie a mediului pentru lucrari similare celor ofertate.Documentele se depun scanate in SEAP., Cerinta nr.2Standard de asigurarea calitatii conform SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.Certificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent acordat de catre un organism de certificare acreditat pentru sistemul de calitate pentru lucrari similare celor ofertate.Documentele se depun scanate in SEAP.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 14:33