Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REPARATII CAPITALE LA CENTRALA TERMICA CU FUNCTIONARE PE LEMNE


Detaliu pentru invitatia numarul 315962
Autoritate contractanta
SANATORIUL PNEUMOFTIZIOLOGIE BRAD
Cod de identificare fiscala: 4634256
Adresa: BRAD, STR. MAGURA, NR.25, Brad
Telefon: 0254611050
Fax: 0254611051
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: LUCRARI DE REPARATII CAPITALE LA CENTRALA TERMICA CU FUNCTIONARE PE LEMNE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Servicii de reproiectare a sistemelor de incalzire siLucrari de reparatii capitale centrala termica cu functionare pe lemne si retele termice preizolate la Sanatoriul de Pneumoftiziologie Brad
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.09.2011 16:27
Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2011 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: SANATORIUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE BRADSTR. MAGURA, NR. 25, LOC. BRAD, JUD. HUNEDOARA,
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SANATORIUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE BRADSTR. MAGURA, NR. 25, LOC. BRAD, JUD. HUNEDOARA,
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 346, 775 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privindneîncadrarea în situatiile prevazute laart. 180, -Declaratie privind neîncadrarea in situatiile prevazute art. 181, -Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Prezentarea fisei de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani;
-Prezentarea ultimului bilant contabil;
-Declaratie pe propria raspundere, insotita de listaprincipalelorlucrari executate în ultimii 5 ani;
-Experienta similara-indeplinirea a 1(unu) contractsimilar cu obiectul prezentei achizitii;
-Declaratie privind asigurarea de echipamente pentru îndeplinirea contractului;
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat;
-Lista cu personal de specialitate;
-Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii, -Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management privind sanatatea si securitatea ocupationala OHSAS 18001,
-SEAP-SEDIUL UNITATII CONTRACTANTE- Garantie de participare in cuantum de 2% din valoarea lucrarii - 6935, 00 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer