Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Lucrari de reparatii capitale la centrala termica din cazarma 1025 Sebes"


Detaliu pentru invitatia numarul 321547
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02444 Sibiu
Numar invitatie: 321547/08.03.2012
Denumire contract: "Lucrari de reparatii capitale la centrala termica din cazarma 1025 Sebes"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea Militara 02444 SibiuCod fiscal: 4240847, Adresa: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Telefon: 0269/ 210972, Fax: 0269/210098
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550194, telefon: +40 0269/ 210972, fax: +40 0269/210098, persoana de contact: Oana Maria Ardelean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550194, telefon: +40 0269/ 210972, fax: +40 0269/210098, persoana de contact: Oana Maria Ardelean
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Lucrari de reparatii capitale la centrala termica din cazarma 1025 Sebes"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia presupune proiectarea si executarea, reabilitarea si reparatia urmatoarelor obiecte: reteaua termica, reteaua exterioara de canalizare, centrala termica, instalatie interioara gaze naturale.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 877, 342 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip.-10.000Lei;
-Perioada de valabil.a garantiei este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofert.-Cuantumul va fi expr.in lei pt.societ.comerciale dinRomania sau echiv.in euro, la data constit.ac.pt.societ.comerciale din afaraRomaniei;
- Garantia se constit.prin virament bancar in contul RO80TREZ5765005XXX000204 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ.bancara(formular nr.3)ori de o societ.de asig. care se prez.in original, in cuantumul si pt.perioada de valab.a ofertei de 90 zile sau prin depunerea sumei in numerar la casieria autorit.contract.IMPORTANT!!!In caz.in care garant.de particip.se constituie prin virament bancar(prin interm.internetului?on line)in contul autorit.contract., ofertantul va prez.pt.confirmare extrasul de cont in original vizat de catre banca emitenta.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrum.de garantare trebuie sa prevada daca plata garant.se va executa: a)conditionat, dupa constat.culpei pers.garantate, in conf.cu contr.garantat;saub)neconditionat, la prima cerere a benef., pe baza declarat.ac.cu privire la culpa pers.garantate.- In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prez.traducerea autoriz.si legaliz.a ac.;
- Autorit.contract.are dreptul de a retine garant.de part., ofertant.pierzand suma constit., in conf.cu art.87din H.G.925/2006 si partial conf.art.278.1 din O.U.G.34/2006 actualiz.;
- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garant.de buna ex.este de 10%din val.totala a contract.fara T.V.A. si se constit.astfel: Contract.are oblig.de a prez.in termen de 5zile de la semnarea contract, un extras de cont in original, vizat de catre unitateaTrezorerieiStatului emitenta, prin care sa se ateste ca execut.a deschis la Trez.Stat.din cadrul organului fiscal competent in administr.sa, un cont disponib.distinct la dispoz.achiz.Suma initiala care se va depune treb.sa fie in val.de 0, 5% din val.ofertata.Pe parcursul indepl.contr, achiz.alimenteazacont disponib.prin retineri succesive in cuantum de 10%din sumele datorate si cuvenite contract.Din contul disponib.deschis pe numele execut.pot fi dispuse plati atat de exec., cu avizul scris al achiz.care se prezinta unit.Trez.Statului, cat si de unit.Trez.Statului la solicit.scrisa a achizit.in favoarea caruia este constit.garant.de buna exec.in sit.prev.la art.91din H.G.925/2006.Garantia de buna executie se va restitui conf. art. 92 alin. 4 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea, formular nr. 5;NOTA: In cazul in care ofertantul are unsustinator, formularul se va prezenta si de catre acesta.-Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr. 6 (Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006);NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator, formularul privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din O.U.G.nr. 34/2006 (formular nr.8).Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Gherman Ionel, Constantin Popescu, Nedelcu Adrian, Stanciu Ascanio Ardelean Oana, , Gurau Sandel, Bara Aurelian, Draghiciu Victor, Damian Ileana.NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator si/sau unsubcontractant, formularul se va prezenta si de catre acestia.-Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr. 9 (Declaratie pe propria raspundere privind regulile deconcurenta)-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident), aceste certificate fiscale trebuie sa prezinte situatia privind datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta: a)certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala , in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;b)certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;NOTA: In cazul asocierii certificatele de atestare fiscala se vor prezenta de fiecare asociat in parte. Persoane juridiceromane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.NOTA: In cazul asocierii certificatul constatator se va prezenta pentru fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, rezultata din activitate de constructii montaj sa depaseasca suma de 1.000.000 lei fara T.V.A.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Se va face dovada detinerii de catre ofertanti (persoane juridice) a atestatului ANRE in domeniul gazelor naturale si energie electrica;, - experienta, aptitudinile, eficienta si eficacitatea ofertantului se va dovedi prin: ? executia in ultimii 5 ani a unei lucrari similare in valoare de cel putin600.000 lei fara T.V.A.? declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;? lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;? recomandare pentru lucrari similare din partea beneficiarului., a)- nivelul de pregatire tehnica si de specialitate al personalului angajat: ofertantul trebuie saaiba angajati sau sa detina contract de colaborare cu persoane autorizate conform legislatiei in vigoare pentru executia lucrarilor.- declaratii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune, pregatirea profesionala al acestuia precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.b)Asigurarea de catre ofertant al: - unui responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul constructiilor;
- unui responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul instalatiilor electrice si instalatilor de gaze;
- unui responsabil cu asigurarea calitatii (CQ)., - utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari;
- declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari.- ofertantul va face dovada detinerii in proprietate sau cu contract de inchiriere prin atasarea in copie a listei de inventar a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice din dotare, pentru echipamentele propuse pentru lucrare. -Ofertantul sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii lucrarilor in domeniul constructiilor, valabil la data deschiderii ofertelor., -Masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer